Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

1 time siden, boblevann skrev:

Fant en pikachu med partyhatt foran meg i dag på bussen 😀 Litt artig. Jeg elsker pikachu, selv om de ikke er så veldig gode... har fått en pidgey, en staryu og en "ett-eller-annet-dritt-jeg-ikke-gidder-huske-en-gang" i egg denne helga.... så var på tide at eggene lyste opp med en Pichu i går kveld 😍 Ellers har jeg samlet inn 323 Magicarp candy til nå, så det nærmer seg en gyrados med stormskritt! Fint med pinapberrys, får dem på nesten alle pokestops 😀 

Venter ellers spent på neste special item, som det ikke ser ut som jeg får :( 

Jeg venter også spent på neste special item, håper jeg snart får det jeg trenger til Onix, for det er den eneste jeg har nok candy til å utvikle. Har foreløpig kun fått ett item, en sun stone, men har bare 10 av 100 nødvendige oddish-candy, så foreløpig er den litt ubrukelig dessverre..

Du er forresten heldig som får masse pinap berry! Jeg har bare 5 stk nå, men har 36 razz berry og 20 nanab (og har slettet en del nanab også), så foreløpig prøver jeg å kun bruke pinap på pokemon hvor jeg ikke har utviklingene i pokedexen. 

Ellers dukket det opp en ny pokemon på jobb her i dag også; en Gligar :) Så også skyggen av noe som så ut som en liten elefant, men hadde dessverre ikke mulighet til å gå ut og lete etter den, så håper den dukker opp igjen en gang jeg har tid til å fange den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg nok en gang på tur, denne gangen til en større norsk by. Fra hotellet har jeg tilgang på hele tre pokestops, og det dukker opp pokiser hele tiden! Det er mest de vanlige som kommer rundt her, men nå kan jeg fange rubbel og bitt uten å engang TENKE på antall baller jeg bruker! Merker det GODT på XPen for å si det sånn :P Nå skjønner jeg jo plutselig hvordan noen kan komme så fort opp i level. Til vanlig spinker og sparer jeg fordi det faktisk er litt jobb og fylle opp bagen. 

Men det er merkelig altså, jeg har jo slitt som en tulling med å få tak i den derre jordrotta. Fikk min første på fredag, og i dag fikk jeg envolva til Dugtrio 😍 Om bare Lapras også kunne dukket opp nå så hadde dagen min vært perfekt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere har fått pikachu med partyhatt, men jeg har ikke sett snurten av han... Jeg har de siste dagene vært i en ny by og fått litt andre pokemons. Blant annet skarmory, cyndaquil og disse 2:

Quilava er utviklingen til cyndaquil, men selvfølgelig fikk jeg en med dårlig cp, så den er egentlig ikke mer verdt enn en cyndaquil. Var morsomt likevel når plutselig dukket opp :)

Screenshot_20170228-182026.png

Screenshot_20170228-182041.png

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svidde av en incense til fra senga for å trøste meg selv og fikk faktisk en ganske grei Skiploom og en Teddiursa (som jeg ikke hadde i fra før)! :) Ellers poppet det opp mer vanlige gen 1 og gen 2 som Nidoran, Natu, Hoppip, Ledyba og en Mr. Mime...

Imorra satser jeg på å være frisk nok til å bevege meg litt utenfor døra så jeg kanskje kan klekke noen egg og fange noen flere ville pokiser. Kanskje til og med snurre noen pokestops.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var slik at pikachu spawna litt oftere,sånn som når den hadde nisselue. Jeg har bare pikachuer og raichu med nisselue for det er den eneste gangen jeg har fått tak i pikachu. Aldri fått den i egg eller funnet den vill utenom den eventen :P og jeg er level 34, så jeg har spilt en del liksom.

Anonymkode: 8328b...69a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det blitt litt mindre spilling i det siste. Fikk evolvet til en Muk i dag, og fikk en Chansey på søndag i 10 km egg.

Ellers så er det slutt på Dratiniene... :( 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har det blitt litt mindre spilling i det siste. Fikk evolvet til en Muk i dag, og fikk en Chansey på søndag i 10 km egg.

Ellers så er det slutt på Dratiniene... :( 

Anonymkode: 4bbe3...3f7

Her jeg er nå har jeg fått to dratinier i egg de siste to dagene! Har ikke sett snurten av dem i egg tidligere, så tror dette har mye med pokestoppene å gjøre..... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA GPSen er helt på tur her! Klekket akkurat et 2km egg fra hotellrommet, sånn uten å være ute av rommet fra jeg startet det til det klekket 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirah skrev:

HAHA GPSen er helt på tur her! Klekket akkurat et 2km egg fra hotellrommet, sånn uten å være ute av rommet fra jeg startet det til det klekket 🤣

Oi! Jeg slår stadig på spillet og håper fortvilt at dama skal gå inn noen meter på slump, men uansett hvor mye hun vandrer frem og tilbake skjer det ingenting. Eggtellerne står som limt fast.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ardwinna skrev:

Oi! Jeg slår stadig på spillet og håper fortvilt at dama skal gå inn noen meter på slump, men uansett hvor mye hun vandrer frem og tilbake skjer det ingenting. Eggtellerne står som limt fast.

1,6km til 😳 Klager ikke altså! Første gangen dama mi har forflyttet seg så mye på egenhånd! Til vanlig er hun som hos deg, vandrende hvileløst uten å telle en eneste meter!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste glitchen ever! Hadde et 10 km egg som plutselig ble til et 5 km egg :P Fikk "Rudolf" og 1000 XP :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanget Gligar i dag, ellers intet nytt. Det er en Pikachu innen rimelig gangavstand fra jobb, men jeg vedder på at den forsvinner før jeg rekker frem så jeg gidder ikke prøve :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag klarte jeg å dra min influensainfiserte kropp til butikken, så da fanget jeg en Spinarak og en Wooper utenfor. Wooperen var akkurat det jeg trengte for å få nok candy til å evolve til Quagsire, så da ble det utrolig nok en ny pokis på meg i dag. Men nå har jeg evolvet de mest vanlige som dukker opp overalt, så nå må jeg vel virkelig jakte og klekke for å finne flere nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant den lille elefanten, Phanpy i dag! Kjempesøt! :) Ellers har det bare dukket opp pokemon jeg har fra før. Venter spent på å se om 10 km-egget jeg har til klekking nå gir meg noe nytt, selv om jeg tviler på at det. Krysser fingrene for at jeg tar feil da, hadde vært fint med en snorlax for eksempel! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klekket 10-km egg, fikk en Gargil - greit nok, hadde det ikke vært for at jeg har hatt muligheten til å fange sånn fem stykker wild allerede... :dry: Litt ekstra surt når jeg kanskje får et 10-km egg i måneden, liksom. Ellers har jeg fått både Sun Stone og King´s rock da, gleder meg til neste evolving, hadde vært fint med et dobbel xp-event snart. 

Anonymkode: 8ab53...fc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk to Gligar i 10KM egg i dag. Ikke så morsomt da jeg har en vill fra før, OG fant en vill en i dag. Og en Pineco fra det tredje 10KM egget mitt, men den hadde jeg ikke fra før, så den skal jeg ikke klage på. Hadde håpet på en Snorlax eller Lapras da, MEN kanskje jeg er heldig med egget som klekkes i morgen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klekket 10-km egg, fikk en Gargil - greit nok, hadde det ikke vært for at jeg har hatt muligheten til å fange sånn fem stykker wild allerede... :dry: Litt ekstra surt når jeg kanskje får et 10-km egg i måneden, liksom. Ellers har jeg fått både Sun Stone og King´s rock da, gleder meg til neste evolving, hadde vært fint med et dobbel xp-event snart. 

Anonymkode: 8ab53...fc4

rettelse: Gligar, haha!

Anonymkode: 8ab53...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på en level 4 gym i dag det er kun var Blissey. jeg tenkte så rart, hvorfor har alle lagt inn samme pokemon. For å si det sånn, jeg skjønte fort hvorfor :overrasket: umulig å slå før tida er ute

wll played kompisgjeng over level 30, Well played 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, aicelain skrev:

Jeg var på en level 4 gym i dag det er kun var Blissey. jeg tenkte så rart, hvorfor har alle lagt inn samme pokemon. For å si det sånn, jeg skjønte fort hvorfor :overrasket: umulig å slå før tida er ute

wll played kompisgjeng over level 30, Well played 

Et par gode Blisseys er sterkt krutt ja... Jeg venter i spenning på at de første skal dukke opp i gymmene rundt her.
Her er noen tips om hva man kan gjøre for å overvinne Blissey i gym.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ardwinna skrev:

Et par gode Blisseys er sterkt krutt ja... Jeg venter i spenning på at de første skal dukke opp i gymmene rundt her.
Her er noen tips om hva man kan gjøre for å overvinne Blissey i gym.

Takk for tips 😄 Ja jeg har skjønt at den rosa nusselige pokemon der ikke er bare bare å måte på:fnise: så nå har jeg lignende plan selv. Har brukt opp all stardusten min på å levle opp min Blissey 😈 Og skal slenge den inn i gymmen på vei til jobb og være noen andres pain in the ass.

jeg har gjort noe smart da 😄 Vanligvis rekker man ikke å ha en gym særlig lenge før noen tar den tilbake. Men det er to gym rett atmed hverandre som alltid er level 9 eller 10, kontrollert av teamet mitt blå. Gjetter det er en vennegjeng med systematisk plan, fordi det er samme personene som har pokemonene på begge gymmene. Jeg klarte å kjempe meg innpas der på mandag, og ingen har slått ut pokemonene mine :laugh: så kan cashe inn minst 20kr dagen uten å gjøre noe 😇 Digg. 

De må jo sirkulere langa de gymmene, selvom jeg aldri har sett dem, fordi så snart noen jobber den nedover er det ikke mange minuttene før den er tilbake på 50 0000 igjen 

IMG_1236.PNG

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...