Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Jeg har fått to av starterne; Chikorita og Cyndaquil. Begge fanget ute og med incense.

Det er sååå irriterende å ligge syk i senga og se ut vinduet at det er strålende vær. Skulle gjerne ha både gått klekketur og kjørt noen turer til nærmeste pokestops. Hev ut en incense fra senga i stad i ren desperasjon og fikk tre Spinarak, en Oddish og en Ditto forkledd som Pidgey. I tillegg var det en Pidgey som hoppet ut av egget ballen og forsvant.

Endret av Ardwinna
Feberhjerne-glitch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Loffeliten skrev:

I dag lærte jeg at man ikke nødvendigvis får evolusjons"items" ved sjudagersspinnet. :dry:

 

Jeg har enda ikke fått noen special items.. utrolig irriterende... har nok candies med både Gloom og Poliwhirl... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Loffeliten skrev:

I dag lærte jeg at man ikke nødvendigvis får evolusjons"items" ved sjudagersspinnet. :dry:

 

Det fikk ikke jeg heller:angry: men fikk en Sun stone noen snurrere senere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Loffeliten skrev:

I dag lærte jeg at man ikke nødvendigvis får evolusjons"items" ved sjudagersspinnet. :dry:

 

Jeg fikk heller ingen evolution item på sjudagerspinnet, men har fått to sun stones på helt tilfeldige spins.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klekket tre egg i dag, fikk to Ponyta og en Slugma... Slugma'en er den første fra gen 2 jeg har fått i egg, og jeg har klekket en del egg jeg har fått etter gen 2 kom. 

I tillegg fant jeg en Octillery og en Phanpy, som jeg ikke hadde fra før. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har klekket 8 egg denne helga, like mange nye som gamle kom fram.. De nye som klekket var: sudowoodo, Tyrogue, Dunsparce og Slugma.

 

Har stort sett hentet alle eggene mine fra 1 av 3 stopp i nærheten av jobb. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fra Niantic har visst sagt "save your candies ;)" under en awards-greie for et par dager siden. Kanskje party-pikachu-eventen følger med dobbel XP også? Eller noe annet/nytt man trenger candy til?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en sånn derre skummel grå fugl ved et Pokestop i nærheten av jobb, men jeg kan ikke gå dit nå... (eller, jeg kan jo forsåvidt gjøre det, men vi har adgangskort på jobb som teller minutter vi er her, så hvis jeg bruker tid på å gå ut må jeg jobbe det inn igjen :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en Pikachu med partyhatt på vei til jobb i dag, så da har jeg tre typer Pikachu nå (med hatt, med nisselue og den vanlige). Synes Pikachu er vanskelig å fange da, jeg måtte bruke tre ultra-baller pluss razzberry for å få fanget den, men den skal vel kanskje være vanskelig siden den er en slags starter-pokémon. Fikk også en Natu i et 5 km-egg i dag.. Tror jeg snart gir opp å få nye Pokémon i de eggene. Håper at 10 km-egget jeg har liggende inneholder noe bra da i det minste! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Blomst89 skrev:

Jeg fant en Pikachu med partyhatt på vei til jobb i dag, så da har jeg tre typer Pikachu nå (med hatt, med nisselue og den vanlige). Synes Pikachu er vanskelig å fange da, jeg måtte bruke tre ultra-baller pluss razzberry for å få fanget den, men den skal vel kanskje være vanskelig siden den er en slags starter-pokémon. Fikk også en Natu i et 5 km-egg i dag.. Tror jeg snart gir opp å få nye Pokémon i de eggene. Håper at 10 km-egget jeg har liggende inneholder noe bra da i det minste! :)

Jeg syntes også pikachu og andre starterpokemons var vanskelige å fange, har ikke telling på hvor mange ultraballs og bær jeg har brukt på de. Men så begynte jeg å bruke de vanlige pokeballene. Og det er mulig det er innbilning, men føler at det er mye lettere å fange de da enn med ultra eller greatballs.

Anonymkode: 8328b...69a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fanget to jente-Pikachu med partyhatt igår :yvonne: så nå gleder jeg meg til å utvikle slik at jeg får en jente Raichu med partyhatt også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har startet å spille litt igjen, men bare til og fra jobb. Bruker stort sett bare plus-armbandet, så jeg ser bare på mobilen når det lyser gult (betyr at det er en pokemon jeg ikke har fanget før). 

Mangler fortsatt fra gen 1: Chansey og Snorlax. Har nok til å evolve Omastar, men syns den har så dårlig CP at jeg venter. Mangler 10 candies for å evolve Dragonite (går tur med Dratini). 

Når det gjelder gen 2 har jeg de som er vist på screenshottene. Ikke noe å rope hurra for tror jeg, men syns det er fint med nye! Tror jeg har nok candies til å evolve alle de som man trenger special items for å evolve, men har dessverre bare en sånn item og fikk ingen på dag 7-bonusen.

 

Screenshot_2017-02-27-12-03-17.png

Screenshot_2017-02-27-12-03-53.png

Screenshot_2017-02-27-12-04-04.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klekket tre egg i går og fikk psyduck, ponyta og growlithe... Gøy, i og med at jeg allerede har dem evolvet. Hadde jeg enda fått nok til å sette dem på lucky-egg-lista, men dengang ei...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh ser mange av dere har funnet fest Pikachu 😕Har vært ute 3 lange turer siden eventen startet, men ikke sett snurten av Pikachu. Ikke nearby engang. Skuff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke sett Pikachu, men så to stykker på kartet innen rimelig kjøreavstand i går kveld. Bare synd jeg ikke kan kjøre noe sted for å jakte Pokemon, og da særlig ikke på kveldstid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fant fire Pikachu med hatt i går, dessverre stakk en av dem av. Ellers fant jeg også endelig min tredje Grimer totalt, og i tillegg var den "a wonder"! :) Og takket være pinap berry fikk jeg dobbelt med candy, så da må jeg bare finne minst 6 til for å kunne utvikle Muk. Tar vel ca et år det da, med tanke på at det har tatt meg 7 måneder å finne 3 stk. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en Togetic i går! :mynona:Fikk også opp en Pikachu med partyhatt i nærheten, men innen jeg rakk bort til den var den forsvunnet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Smoochum i egg i dag (pluss en del gen 1 Pokemon) 

Så en Pikachu med hatt på et pokestop i nærheten men hadde ikke tid til å snu og gå dit. Kanskje like greit for den forsvant temmelig raskt fra nearby, så jeg hadde nok ikke rukket fram uansett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en pikachu med partyhatt foran meg i dag på bussen 😀 Litt artig. Jeg elsker pikachu, selv om de ikke er så veldig gode... har fått en pidgey, en staryu og en "ett-eller-annet-dritt-jeg-ikke-gidder-huske-en-gang" i egg denne helga.... så var på tide at eggene lyste opp med en Pichu i går kveld 😍 Ellers har jeg samlet inn 323 Magicarp candy til nå, så det nærmer seg en gyrados med stormskritt! Fint med pinapberrys, får dem på nesten alle pokestops 😀 

Venter ellers spent på neste special item, som det ikke ser ut som jeg får :( 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...