Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Brimi skrev:

Individual values står det for :) Jeg bruker ikke app, så det vet jeg ikke. Siden jeg ikke har sjekket IV så vet jeg faktisk ikke om hvem som er best. Kanskje de går hånd i hånd? At hvis en Pokémon har bra IV så har den også bra attacks?

NEI, de går absolutt ikke hånd i hånd :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nytt Pikachu event på gang, lurer på om det er noe en gang i fremtiden som gjør at det kan være greit å samle på noen av disse event Pikachuene :)

February 21, 2017

Pikachu Parties in Pokémon GO!

Keep your eye out for a special Pikachu wearing a party hat to celebrate Pokémon Day!

Pikachu is ready to lead the Pokémon Day celebration in Pokémon GO. From February 26 at 1:00 p.m. PST to March 6 at 1:00 p.m. PST, any Pikachu you encounter in the wild will be wearing a festive party hat! The Pikachu you catch during that time will keep its party hat forever, so be sure to look for this special Pikachu during its short time in the wild.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet av dagens klekking 😄 En lapras Wonder lapras og en Wonder dratini 😄 Begge jenter :fnise: lapras hadde watergun, så da fikk den kallenavn. Men man kan ikke få i posen og i sekk, i mitt tredje egg var det en paras :angry: jaja Wonder den å. @Mormont jeg tenkte på deg når jeg fikk den :fnise: idiotiske paras curse

IMG_1187.PNG

IMG_1188.PNG

 

 

IMG_1190.PNG

Endret av aicelain
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Meget bra klekking det der, grattis :)

Her ble det en Drowzee :angry: og en Geodude som jeg ble godt fornøyd med siden jeg skal utvikle en 100% IV :)Graveler 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk evolva Wooper til Quagsire i dag, ellers har jeg ikke funnet noen nye. Og får ikke spilt noe mer i dag. Var til og med en liten runde i sentrum men fant nesten ingen Pokemon i det hele tatt, og det var ingen nye på nearby en gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Fikk evolva Wooper til Quagsire i dag, ellers har jeg ikke funnet noen nye. Og får ikke spilt noe mer i dag. Var til og med en liten runde i sentrum men fant nesten ingen Pokemon i det hele tatt, og det var ingen nye på nearby en gang. 

Quagsire har jeg funnet wild, har faktisk ikke evolvet en eneste en i fra gen 2 ennå, men fikk evolvet 79 stk i fra gen 1 i går med lucky egg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Taperen skrev:

 Meget bra klekking det der, grattis :)

Her ble det en Drowzee :angry: og en Geodude som jeg ble godt fornøyd med siden jeg skal utvikle en 100% IV :)Graveler 

Så bra 😄 Jeg fikk meg også en bra Geodude som jeg utviklet til en fra Gollem. Jeg fikk min første grimer for en stund siden også, dessverre dårlig. Så håper jeg får meg en bra en snart slik at jeg kam utvikle en bra muk 😄 Jeg elsker Muk, i tegnefilmserien var den så glad i å gi klemmer til alle selvom det en slimklump 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, gleder meg til Pikachu event!! Jeg er en skikkelig pika-fan ❤ de er så søte! Jeg samler på alle candys jeg, i tilfelle jeg trenger dem senere. Merket at jeg har vært for ivrig med candybruken i gen 1, da jeg manglet en del til gen2. Ellers spawner det sykt mye Venonat rundt meg, noen som vet hvorfor? Aldri gjort det før....

er ellers i skikkelig klekkemodus. Fikk en paras i går 😠 Og en geodude - helt ok. Fikk en Growlithe i dag, ikke veldig spennende, men fikk endelig evolvet til en Arcanin med cp 1600, er greit fornøyd med det! Har vært veldig mangel på Growlithe i min by, så har gledet meg til å evolve.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, aicelain skrev:

Resultatet av dagens klekking 😄 En lapras Wonder lapras og en Wonder dratini 😄 Begge jenter :fnise: lapras hadde watergun, så da fikk den kallenavn. Men man kan ikke få i posen og i sekk, i mitt tredje egg var det en paras :angry: jaja Wonder den å. @Mormont jeg tenkte på deg når jeg fikk den :fnise: idiotiske paras curse

 

Haha, paras curse altså :fnise: de er noe herk! Så kult med Lapras og Dratini!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levlet opp til 35 nå, hurra! Men i stedet for razz berry fikk jeg en hel haug av nanab berry. Hadde håpet på pinap berry. Er det bare meg, eller er nanab berry fullstendig ubrukelig? I og med at man bare kan bruke et bær av gangen, da er jo razz berry og pinap berry mye mer nyttig. Det irriterte meg litt :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en Togetic i går. Ikke så høy level, men jeg leste etterpå at den var litt sjelden (?), så da er det ikke så farlig. I eggene får jeg stort sett bare Paras ☹️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mormont skrev:

Levlet opp til 35 nå, hurra! Men i stedet for razz berry fikk jeg en hel haug av nanab berry. Hadde håpet på pinap berry. Er det bare meg, eller er nanab berry fullstendig ubrukelig? I og med at man bare kan bruke et bær av gangen, da er jo razz berry og pinap berry mye mer nyttig. Det irriterte meg litt :fnise:

Åh?! Så du fikk ikke Pinab bær på lvl 35, trodde jeg hadde lest det et sted at du gjorde det, er selv i lvl 35 i løpet av dagen, Nanab bær er jo verre enn razzen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Taperen skrev:

Åh?! Så du fikk ikke Pinab bær på lvl 35, trodde jeg hadde lest det et sted at du gjorde det, er selv i lvl 35 i løpet av dagen, Nanab bær er jo verre enn razzen :P

Ja, jeg trodde også det var pinab. Var helt sikker på å få en haug, så har vært litt for generøs i bruken av dem :roll: mener å ha sett et bilde av noen som fikk pinab, kanskje det er tilfeldig? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mormont skrev:

Ja, jeg trodde også det var pinab. Var helt sikker på å få en haug, så har vært litt for generøs i bruken av dem :roll: mener å ha sett et bilde av noen som fikk pinab, kanskje det er tilfeldig? :klo:

Fant et screenshot som en hadde lagt ut i fra lvl 35, viste Nanab bær, så er vel bare vi som har blingset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Taperen skrev:

Fant et screenshot som en hadde lagt ut i fra lvl 35, viste Nanab bær, så er vel bare vi som har blingset :P

Ja, sikkert! Dårlig gjort av Niantic å gi nanab berries på level 35 altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Mormont skrev:

Ja, sikkert! Dårlig gjort av Niantic å gi nanab berries på level 35 altså :P

Enig, synes faktisk belønningen for å komme så høyt i lvl er ganske dårlig, vi har jo enorme XP mengder vi skal kjempe inn for å levle opp, så burde gått ann å gi litt bedre "premie" kunne jo feks fått Inkubator, lucky egg, Incense osv i hvert lvl i fra 36  og oppover også, men er lite gøy å få før lvl 40 nå,, åhåi, åhåi..:fart2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en lang tur til (dog i boligstrøk og ikke i sentrum hvor det er flere Pokestops og typisk sett flere Pokemon også) og fant faktisk ikke en sabla sjit. Dukket kanskje opp en pidgey og en weedle, samt en Ledyba og en Natu (ingen av de gidder jeg å fange nå som jeg ikke har tid til å gå innom så mange Pokestops, og mangel på baller er et dilemma) Fant også en Marill og en Spinarak, og fikk evolva til en Ariados, så da ble det to nye totalt i dag og det syntes jeg er litt lite i og med at jeg mangler så mange fra gen 2. 

Klekka også to egg, og fikk en Scyther og en Nidoran :/ Kjøpte masse inkubatorer for å rydde plass til gen 2 egg da de kom, og har klekket 4 egg siden da og ingen har inneholdt gen 2 Pokemon. Får lite egg om dagen også (har bare fått 4 siden gen 2 kom) Bleh. Dette begynner faktisk å bli litt kjedelig. 

Hadde en sånn kongle og noe som så ut som en blekksprut på nearby i dag da, samt noe som så ut som en blanding av en kakerlakk og en fisk, men fant ingen av de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Taperen skrev:

Enig, synes faktisk belønningen for å komme så høyt i lvl er ganske dårlig, vi har jo enorme XP mengder vi skal kjempe inn for å levle opp, så burde gått ann å gi litt bedre "premie" kunne jo feks fått Inkubator, lucky egg, Incense osv i hvert lvl i fra 36  og oppover også, men er lite gøy å få før lvl 40 nå,, åhåi, åhåi..:fart2:

Ja, syns det blir litt for dumt å belønne med det dårligste bæret. Kunne fått vanlig razz berry i det minste. Noen incubators og lucky egg til hadde ikke vært feil det heller! Skal ikke være lett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evolvet en 98% Eevee til en... Flareon :cry3:visste ikke at man bare kunne bruke navnebytte én gang... jaja, aner ikke om 98% er bra en gang - eller om det bare er 100% som gjelder :fnise:

hadde ikke spilt aktivt på evigheter da jeg tilfeldigvis oppdaget at det hadde kommet nye pokemon. kommer nok ikke til å dra ut for å fange aktivt, men kommer til å ha på spillet mens jeg er ute og går. bor ganske øde, men dukker alltid opp pokemon da jeg skrur på spillet hjemme. kjedelig å bo så langt unna pokestops da, for har ingen vanlige pokemonballer igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...