Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fikk disse 3 idag😀 Ingen bra CP men Aerodactyl har jeg ikke fanget før og de 2 andre er nye i pokedexen min. Synes den bamsen var forferdelig søt da😍😍

Screenshot_2017-02-21-20-42-23.png

Screenshot_2017-02-21-20-42-08.png

Screenshot_2017-02-21-20-43-13.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhrrr, jeg klør etter å klekke egg! Har et 2km og et 5km som klekkes om under 1 km. Dessverre klarer jeg ikke drifthatche så mye, så eneste måten er å gå seg en tur. Men det er sent, mørkt og KALDT :( *Sutre*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Fikk disse 3 idag😀 Ingen bra CP men Aerodactyl har jeg ikke fanget før og de 2 andre er nye i pokedexen min. Synes den bamsen var forferdelig søt da😍😍

 

Hvor fant du Aerodactyl? I Oslo, i så fall hvor? Jeg mangler fortsatt den, har kun sett den i gym. Tar også gjerne i mot tips hvis noen vet om steder sentralt i Oslo hvor Snorlax, Chansey, Hitmonchan eller Tangela kan befinne seg. Har gitt opp håpet om å få noen av dem i egg nå som gen 2 har kommet, med mindre det ene 10 km-egget jeg har liggende fra før tilfeldigvis skjuler en av dem (krysser fingrene). Mangler også en del utviklinger fra gen 1, men nå trenger jeg endelig bare å gå 7,5 km til før jeg kan utvikle Machamp. :) Dessverre må jeg utvikle  en middels dårlig Machoke, grunnet at jeg har vært en ganske utålmodig spiller som har utviklet Pokémon så fort jeg har fått nok candy, men uaktuelt å gå 75 km ekstra for å utvikle den beste Machopen min hele veien.

Angrer generelt litt på at jeg har vært for lite sparsom med candyene mine før gen 2 kom. Har for eksempel utviklet alt for mange gode Eevee-er (har 4 Vaporeon, 4 Jolteon og 3 Flareon nå, og er også en del utviklinger jeg har sendt til professoren pga dårlig moveset), noe som nå resulterer at jeg bare har to middels gode Eevee som kan utvikles til de to nye, og bare 37 candy.. Dumme meg. :P

Ellers har jeg fått fanget en del gen 2-pokémon siden fredag. Dukket plutselig opp en kjempesøt Totodile i går kveld (i Bogstadveien), så da har jeg i det minste en av starterne fra gen 2. :) Har også fanget fanget: Sentret (og utviklet Furret), Hoothoot (og utviklet Noctowl), Ledbya, Spinarak, Chinchou, Natu (og utviklet Xatu), Marill, Sudowoodo, Aipom, Wooper, Murkrow, Snubbull, Sneasel, og Swinub (og utviklet Pilowswine). Fikk også en Slugma i et 2 km-egg i går. :) Så skyggen av en blekksprutlignende sak ved Jernbanetorget i dag, men hadde dessverre ikke tid til å gå og lete etter den. Satser på at den dukker opp igjen en annen gang! Fikk også fått en sun stone i går, men trenger minst 50 oddish-candy før jeg kan få nytte av den da, så foreløpig er den dessverre litt ubrukelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mormont skrev:

Det kryr av Swinub her i Oslo og, er nok gen 2 sin Pidgey, ja :fnise: jeg kan ingenting om gen 2 selv, så aner jo ikke om jeg bør løpe ut når jeg ser en skygge på nearbylista mi. Den første dagen gen 2 var her spurta jeg ut kl 7 for å fange en Hoothoot, ser jo nå at det ikke var helt nødvendig :fnise:

Får ikke så mange ananasbær jeg heller, har 25 stk nå, og har ikke brukt mer enn kanskje 15. Skulle gjerne hatt flere, er jo veldig greit nå som det er mange nye å utvikle. Håper du får noe bra i eggene dine :laugh:

Jeg fikk 4 nye Svinub i dag haha :fnise: også klakk jeg en av de nye 10 km eggene. Men ble overasket, en konglesak :icon_frown: i  et 10km egg. Det hadde jeg ikke forventet.

Heldig du er som har fått som mange annanas bær :) jeg har som sagt kun fått to. Og morsomt at det ikke bare er jeg som er grønn på generasjon 2 :fnise:. Kom hjem etter pokèwalk fortalte om "en kul en" jeg hadde funnet til samboeren. Han er pokemon frelst (men ikke pokemon go frelst) kunne fortelle meg at det ikke var noe å juble av, fordi pokemon er ikke bra :overrasket:(Manite)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mormont skrev:

Resultatet av dagens klekking: 

:grine::grine::grine:

image.jpeg

image.jpeg

Kjenner smerten din :icon_frown: Jeg pleier å ha to inkubatorer i bruk samtidig (avogtil 3 om jeg er spandabel, haha). Og for to uker siden klakk jeg to 5 km egg, og BEGGE hadde Staryu. Putta optimistisk inn to nye egg og drømte om nå kult som Grimer, men nei der fikk jeg TO Nidoran. Kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, aicelain skrev:

Jeg fikk 4 nye Svinub i dag haha :fnise: også klakk jeg en av de nye 10 km eggene. Men ble overasket, en konglesak :icon_frown: i  et 10km egg. Det hadde jeg ikke forventet.

Heldig du er som har fått som mange annanas bær :) jeg har som sagt kun fått to. Og morsomt at det ikke bare er jeg som er grønn på generasjon 2 :fnise:. Kom hjem etter pokèwalk fortalte om "en kul en" jeg hadde funnet til samboeren. Han er pokemon frelst (men ikke pokemon go frelst) kunne fortelle meg at det ikke var noe å juble av, fordi pokemon er ikke bra :overrasket:(Manite)

Var det Pineco du fikk? Den fikk jeg også i dag :) Ånei, jeg trodde også Manite her om dagen og var storfornøyd :fnise: trodde den var kul siden den er i 10km-egg, men tydeligvis ikke :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, aicelain skrev:

Kjenner smerten din :icon_frown: Jeg pleier å ha to inkubatorer i bruk samtidig (avogtil 3 om jeg er spandabel, haha). Og for to uker siden klakk jeg to 5 km egg, og BEGGE hadde Staryu. Putta optimistisk inn to nye egg og drømte om nå kult som Grimer, men nei der fikk jeg TO Nidoran. Kjedelig

Åh, Staryu og Nidoran, mine to fiender etter Paras :fnise: er ekstra kjedelig å få den samme kjipe pokemonen i flere egg på rad! Skulle gått an å reservere seg mot enkelte typer pokemon i egg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mormont skrev:

Var det Pineco du fikk? Den fikk jeg også i dag :) Ånei, jeg trodde også Manite her om dagen og var storfornøyd :fnise: trodde den var kul siden den er i 10km-egg, men tydeligvis ikke :fnise: 

 Den lyse siden med å være grønn på gen 2, er jo at man blir glad for alt :fnise: "oi se på den ja, den så stilig ut. Den er sikkert bra"  "Oi en edderkopp, må løpe å se om jeg klarer å fange den (spinarak)"

Jepp det er Pineco den konglesaken het. Jeg søkte den opp på youtube og fant ut at den var Brock sin i tegneserien, og at den rett og slett bare var en kongle som sprengtes innimellom. Rart at niatic valgte å ha den i en 10km da. Men det går bra, den så jo morsom ut.

Og Manite, selvom gubben mener den ikke er noe bra, synes jeg den var dødssøt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Fikk disse 3 idag😀 Ingen bra CP men Aerodactyl har jeg ikke fanget før og de 2 andre er nye i pokedexen min. Synes den bamsen var forferdelig søt da😍😍

Screenshot_2017-02-21-20-42-23.png

Screenshot_2017-02-21-20-42-08.png

Screenshot_2017-02-21-20-43-13.png

åååh jeg misunner deg :D vil også ha Aearodactyl. Håper en av de gjenværende 10 km eggene mine viser seg å være den :) .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, aicelain skrev:

 Den lyse siden med å være grønn på gen 2, er jo at man blir glad for alt :fnise: "oi se på den ja, den så stilig ut. Den er sikkert bra"  "Oi en edderkopp, må løpe å se om jeg klarer å fange den (spinarak)"

Jepp det er Pineco den konglesaken het. Jeg søkte den opp på youtube og fant ut at den var Brock sin i tegneserien, og at den rett og slett bare var en kongle som sprengtes innimellom. Rart at niatic valgte å ha den i en 10km da. Men det går bra, den så jo morsom ut.

Og Manite, selvom gubben mener den ikke er noe bra, synes jeg den var dødssøt :laugh:

Haha, det er sant :fnise: Pineco kan jo utvikles til fortress (?), kanskje den er noe særlig? Mantine var søt ja, den har et skikkelig søtt smil :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mormont skrev:

Haha, det er sant :fnise: Pineco kan jo utvikles til fortress (?), kanskje den er noe særlig? Mantine var søt ja, den har et skikkelig søtt smil :fnise:

Ja jeg smelta når jeg så han 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi 😮Noen som vet om dette stemmer? Ifølge Elkjøp kryr det av dragonite i kongeparken i forbindelse med bursdagen til Harald. Pokkern at man er i Vestfold da , og i full jobb :fnise: 

får håpe at pokemon go vet når jeg har bursdag og gir meg alle pokisene jeg savner 😄

IMG_1174.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr egentlig IV og hvilken app/nettside bruker dere får å finne ut av IV? Er det IV som avgjør om en pokemon er bra eller ikke, eller er det attacks?

Anonymkode: b9c49...191

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, aicelain skrev:

Oi oi oi 😮Noen som vet om dette stemmer? Ifølge Elkjøp kryr det av dragonite i kongeparken i forbindelse med bursdagen til Harald. Pokkern at man er i Vestfold da , og i full jobb :fnise: 

får håpe at pokemon go vet når jeg har bursdag og gir meg alle pokisene jeg savner 😄

IMG_1174.PNG

Tror nok de mener at det kryr av pokemon generelt i Slottsparken, og bruker Dragonite som eksempel. Hadde vært kult, men tviler på at Niantic bryr seg så mye om Kong Harald :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Taperen skrev:

Meget godt fornøyd med en wonder Chansey i 10 km egget i kveld :)

Kult! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 nye pokemons i dag😁 Mantine (som jeg også synes er kjempesøt), Yanma og Wobbuffet. Inkludert babyene har jeg nå 44 Johto pokemons. Har også fått 2 10 km egg og håper på dratini (mangler dragonite) eller en ny chansey (som jeg ikke aner hvor mange candies jeg har av, siden jeg var så lur og bytta inn den siste jeg hadde). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en Cyndaquil på vei hjem fra jobb, men spillet bestemte seg for å lage krøll da jeg forsøkte å fange den. Fikk feilmelding på veil til jobb også,  da var det en Dunsparce som slapp unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Blomst89 skrev:

Hvor fant du Aerodactyl? I Oslo, i så fall hvor? Jeg mangler fortsatt den, har kun sett den i gym. Tar også gjerne i mot tips hvis noen vet om steder sentralt i Oslo hvor Snorlax, Chansey, Hitmonchan eller Tangela kan befinne seg. Har gitt opp håpet om å få noen av dem i egg nå som gen 2 har kommet, med mindre det ene 10 km-egget jeg har liggende fra før tilfeldigvis skjuler en av dem (krysser fingrene). Mangler også en del utviklinger fra gen 1, men nå trenger jeg endelig bare å gå 7,5 km til før jeg kan utvikle Machamp. :) Dessverre må jeg utvikle  en middels dårlig Machoke, grunnet at jeg har vært en ganske utålmodig spiller som har utviklet Pokémon så fort jeg har fått nok candy, men uaktuelt å gå 75 km ekstra for å utvikle den beste Machopen min hele veien.

Angrer generelt litt på at jeg har vært for lite sparsom med candyene mine før gen 2 kom. Har for eksempel utviklet alt for mange gode Eevee-er (har 4 Vaporeon, 4 Jolteon og 3 Flareon nå, og er også en del utviklinger jeg har sendt til professoren pga dårlig moveset), noe som nå resulterer at jeg bare har to middels gode Eevee som kan utvikles til de to nye, og bare 37 candy.. Dumme meg. :P

Ellers har jeg fått fanget en del gen 2-pokémon siden fredag. Dukket plutselig opp en kjempesøt Totodile i går kveld (i Bogstadveien), så da har jeg i det minste en av starterne fra gen 2. :) Har også fanget fanget: Sentret (og utviklet Furret), Hoothoot (og utviklet Noctowl), Ledbya, Spinarak, Chinchou, Natu (og utviklet Xatu), Marill, Sudowoodo, Aipom, Wooper, Murkrow, Snubbull, Sneasel, og Swinub (og utviklet Pilowswine). Fikk også en Slugma i et 2 km-egg i går. :) Så skyggen av en blekksprutlignende sak ved Jernbanetorget i dag, men hadde dessverre ikke tid til å gå og lete etter den. Satser på at den dukker opp igjen en annen gang! Fikk også fått en sun stone i går, men trenger minst 50 oddish-candy før jeg kan få nytte av den da, så foreløpig er den dessverre litt ubrukelig.

Jeg fant den ved Storo. Gikk fra senteret og ned til Nydalen og den dukka opp der hvor "Klinikk for alle" ligger. Jeg har kun møtt på den en gang tidligere og det var 2 mnd ca og det var rett uttafor hovedinngangen til BI så henger nok rundt i det området. 

Hitmonchan og Hitmonlee kan du få hvis du får tak i en som heter Tyrogue (eller lignende)fra gen 2. Er et ? Tegn ved evolving dens så den blir enten dame eller mann. 

Har fått med meg at bra pokemons finner man ved gamlebyen og tjuvholmen. Jeg fikk 2 Snorlaxer i gamlebyen for 1 mnd siden og fikk endel dratini på tjuvholmen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr egentlig IV og hvilken app/nettside bruker dere får å finne ut av IV? Er det IV som avgjør om en pokemon er bra eller ikke, eller er det attacks?

Anonymkode: b9c49...191

Individual values står det for :) Jeg bruker ikke app, så det vet jeg ikke. Siden jeg ikke har sjekket IV så vet jeg faktisk ikke om hvem som er best. Kanskje de går hånd i hånd? At hvis en Pokémon har bra IV så har den også bra attacks?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...