Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Her kommer noen humoristisk ment frustrasjon post  :Knegg:

1. Bil. Hvorfor kjører alle voksne til pokegyms? Er dere redd for å vise dere offentlig med spillet :sjokkbla:? Det er en gym jeg tar på vei til jobb, og hver gang det er noen andre der over 15 år sitter de i bilen sin hemmelig rundt gymmen.  Nei pell dere utnofftrlig og motta skråblikk og kometarer fra fordomsfulle kjedelige voksne :Knegg:  (skjedd flere ganger at surpoper kommer opp til meg og spør om jeg ikke har bedre ting å gjøre enn å spille spill når jeg er så voksen som jeg er. Jeg svarer nei  :nigo:og spør om de ikke har bedre ting å gjøre enn å komentere hva andre gjør)

2. Gym hoarding. Får man varsler på telefon sin når en gym er slått ut eller :klo: ? I dag var det team rød som møtte mine 4 Wonder lapraser sin vrede :Knegg: jeg tok det i flere runder. Før jeg var ferdig og ta den kom to biler i full fart og tok gymmen tilbake så snart jeg tok den :overrasket: stakkars lapras hadd ikke sjangser når ikke flere blå kom til unnsetning.  Det var de samme som jeg slo ut. Så skulle tro de har videoovervåking over gymmen :Knegg: . Hadde jeg ikke måtte på jobb hadde jeg stått der lengre å ta den tilbake igjen :eeeh:

3. Jeg hater angrepet hydropump :frkk: tar jolteonene mine i et jafs :fnise:

Endret av aicelain
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Er jeg den eneste som synes det er vanskelig å få noe bra i 10km eggene?

Etter å ha funnet 7 Scarmoryer fritt, så er det enormt skuffende å finne 2 stykker i de to siste 10km eggene mine. Lite morsomt å gå 20km kun for å få to Scarmoryer som det kryr av. Hvorfor kan de ikke begrense 10km til de Pokemonene som faktisk er bra og skjeldne. 

10km eggene er skjeldne og da er det kjipt når det man vanligvis får i disse eggene er Pokemoner som i utgangspunktet er vanlige og lette å fange.

Fordi 10 km egg ikke er sjeldne for alle :P Men ja, det burde vært litt mer sjeldne Pokémon der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Brimi skrev:

Fordi 10 km egg ikke er sjeldne for alle :P Men ja, det burde vært litt mer sjeldne Pokémon der. 

Jeg har ikke fått 10 km egg siden i høst, så jeg skulle veldig gjerne hatt et nesten uansett hva jeg fikk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, aicelain skrev:

Jepp, i team blå er det beste du kan få "Wonder"  😄  Og det er skjelden å få en Wonder en vill, fanger ca 5 Eeevee vill in dagen, men har ikke fått en Wonder en vill siden oktober. Det mest vanlige er at de er dårligst "not likley to make any headway"  

så å få Wonder pokemon er kjempeflott for kresne som meg, utvikleren ingen som ikke er Wonder. Så nå har jeg over 200 Eeevee candy fordi jeg aldri får noen bra å bruke de på :Knegg: 

Takk :) 

jeg er team gul, så der er nok andre beskrivelser (som jeg ikke husker :D ).

jeg må sjekk de beste hos min blå sønn :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Dark Angelina skrev:

Jeg fanget en Onix for første gang på søndag, så jeg har lang vei å gå før Steelix :(

Det var bare min nr 2, så jeg er ikke klar for evolving enda jeg heller ;)

12 timer siden, aicelain skrev:

men nå skal jeg snart gå pokémon tur i sola før jobb med en venninne som gladelig ville spille :nordvesta: vi skal om vi finner også en Mantine, den har verdens søteste smil :nigo::hjerte:

Lucky you som har ei venninne å jakte sammen med! Jeg har ingen venner som synes PoGo er gøy, så jeg er en av dem som sniker rundt i bil eller tusler litt rundt alene med mobilen, og håper ingen ser meg og tenker jeg er en ensom stakkar :P

9 timer siden, Blomst89 skrev:

Fikk også endelig nok candy til å utvikle Machamp i dag, så da mangler jeg bare 10 Pokémon fra generasjon 1.

Jeg fanget en Machop i dag men er knapt halvveis til en Machamp :(

5 timer siden, Mormont skrev:

Det er Scyther-spawn på Myraløkka (Sagene) hvis noen av mine felles Oslofolk trenger candy til Scizor :) det kryr av Yanma i Forgnerparken også, også spawner det Sunkern regelmessig ved Sagene kirke. 

Jeg så en Scyther på nearby i dag men den forsvant veldig plutselig. Mistenker at den despawnet akkurat da jeg kom til pokestopet :(

3 timer siden, Raspberrypai skrev:

Er jeg den eneste som synes det er vanskelig å få noe bra i 10km eggene?

Etter å ha funnet 7 Scarmoryer fritt, så er det enormt skuffende å finne 2 stykker i de to siste 10km eggene mine. Lite morsomt å gå 20km kun for å få to Scarmoryer som det kryr av. Hvorfor kan de ikke begrense 10km til de Pokemonene som faktisk er bra og skjeldne. 

10km eggene er skjeldne og da er det kjipt når det man vanligvis får i disse eggene er Pokemoner som i utgangspunktet er vanlige og lette å fange.

Ja det er ikke alltid man får noe bra, men så varierer det også hva som er sjeldne og bra pokemon i fra sted til sted. Jeg har aldri sett eller fått en Scarmory, verken ute i villskap eller i egg. Sist 10km-egg fikk jeg en Kabuto og ble dritskuffet, men for noen andre hadde kanskje Kabuto vært en de mangler og trenger.
Men jeg mistenker nesten spillet for å være i overkant intelligent og at det konsekvent putter pokiser man har i fra før i eggene... :P

Jeg var en svipptur innom pokis-eldoradoet i dag men hadde dårlig tid og har i tillegg fanget opp et virus og var for slapp og gåen til å gidde å jakte. Mistet en Cyndaquil og sutret som en liten unge. Mannen syntes faktisk synd på meg, så empatisk anlagt er han i hvertfall :nigo: Langt uti ødemarka poppet det faktisk opp en Porygon på nearby, men selvfølgelig fikk jeg ikke tak i den. Ellers fanget jeg en Machop og en Charmander, og dett var dett. Ingen egg klekket i dag, og det blir vel ikke stort bedre i morra siden jeg har fått feber og føler meg som en dass.

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg en metal coat og fikk utviklet onix. Fikk også en til larvitar i 10 km egget og hadde nok candies til utvikling. Litt gøy med "skumle" pokemons også da😁 Fikk også en lantern som er utviklingen til chinchou. Er oppe i 188 pokemons i pokedexen, og synes det går rimelig kjapt med generasjon 2. 

Screenshot_20170224-163939.png

Screenshot_20170224-163929.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som fortsatt finner nye? Hvor bor dere? Finner jo bare kjedelige. Og finner dere start pokemon i generasjon 2? For jeg verken finner de, eller får de i  egg. Finner siste utviklingen av de i gym nå da, og lurer veldig på hvordan de har klart det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, momo skrev:

Dere som fortsatt finner nye? Hvor bor dere? Finner jo bare kjedelige. Og finner dere start pokemon i generasjon 2? For jeg verken finner de, eller får de i  egg. Finner siste utviklingen av de i gym nå da, og lurer veldig på hvordan de har klart det.

De bor ikke på samme plass som meg i hvertfall, for jeg har samme problem som deg.

I dag er det tidenes lekre vintervær med strålende sol og perfekt for å gå klekketur, men jeg sitter inne i senga med nesten 39 i feber og må bare drømme om pokejakt og klekking de nærmeste dagene... :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ardwinna skrev:

De bor ikke på samme plass som meg i hvertfall, for jeg har samme problem som deg.

I dag er det tidenes lekre vintervær med strålende sol og perfekt for å gå klekketur, men jeg sitter inne i senga med nesten 39 i feber og må bare drømme om pokejakt og klekking de nærmeste dagene... :(

Du må ha god bedring.

Tror det hjalp å klage her inne, for var 1 times tid i byen, og fanget to nye pokemon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, momo skrev:

Dere som fortsatt finner nye? Hvor bor dere? Finner jo bare kjedelige. Og finner dere start pokemon i generasjon 2? For jeg verken finner de, eller får de i  egg. Finner siste utviklingen av de i gym nå da, og lurer veldig på hvordan de har klart det.

Ingen nye foreløpig i dag, dattera fikk derimot en ny en i form av Larvitar i egg, har fanget 3 Cyndaquil totalt i spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ardwinna skrev:

De bor ikke på samme plass som meg i hvertfall, for jeg har samme problem som deg.

I dag er det tidenes lekre vintervær med strålende sol og perfekt for å gå klekketur, men jeg sitter inne i senga med nesten 39 i feber og må bare drømme om pokejakt og klekking de nærmeste dagene... :(

Uffda, får jo bare ønske deg god bedring da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fikk jeg evolva Marill til Azumarill, og i dag fant jeg en Woobuffet og to Sneasel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, momo skrev:

Dere som fortsatt finner nye? Hvor bor dere? Finner jo bare kjedelige. Og finner dere start pokemon i generasjon 2? For jeg verken finner de, eller får de i  egg. Finner siste utviklingen av de i gym nå da, og lurer veldig på hvordan de har klart det.

Jeg bor som tidligere nevnt veeldig øde til, men finner enda nye her nesten hver gang jeg er ute å leter! Hvilke er det som er startere her? Jeg har jo ikke snøring på de som er kommet nå.. aldri hørt om de aller fleste av de en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Noldus skrev:

Jeg bor som tidligere nevnt veeldig øde til, men finner enda nye her nesten hver gang jeg er ute å leter! Hvilke er det som er startere her? Jeg har jo ikke snøring på de som er kommet nå.. aldri hørt om de aller fleste av de en gang..

Chikorita, Cyndaquil og Totodile :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Chikorita, Cyndaquil og Totodile :)

Okay! Har ikke fått de to første, men er masse Totodile her da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Noldus skrev:

Okay! Har ikke fått de to første, men er masse Totodile her da 😊

Jeg har fått alle, men mangler candies for å utvikle da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke funnet noen av starterene :/ 

Har 8 nye egg i inkubatorer nå, men har ikke store forhåpninger i og med at alle eggene jeg har fått etter at gen 2 kom har inneholdt gen 1 Pokemon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...