Gå til innhold

Dopet ned.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest noe tilfeldig
45 minutter siden, Evilposelos skrev:

Det blir så lite troverdig når du ikke en gang er villig til det. Men nei, du trenger ikke å overbevise fremmede mennesker om at det er sant. Jeg bare skjønner ikke hvorfor du lagde denne tråden da.

Du er ikke villig til å kanskje få bevis, noe som hadde gjort det lettere å anmelde fyren. Selvfølgelig kan det ha gått ut av kroppen, men det kan også hende det ikke hadde gjort det da du lagde tråden. 

Jeg har både blitt voldtatt og dopa ned, ingen av delene samtidig da  , men hadde jeg, så hadde min første tanke vært å skaffe bevis for at jeg ble dopa ned, særlig om jeg visste hvem som kunne ha gjort det. Ikke bare for meg selv, men også hvis jeg skulle anmelde. 

Ingen her forteller deg hvordan du skal føle, men bevis på doping gir et sterkere bevis for politiet også. 

Du hakker veldig på T.S her.. Det er en million åpenlyse trolletråder her på KG du kan involvere deg i, men dette er en hvor man kan heller gå ut ifra at T.S vet selv hva hun snakker om og ta utganspunkt i at hun snakker sant,  uten at hun skal gjøre som du sier for å "bevise" sin uskyld. Gjennom hele tråden blir hun først anklaget for å ha drukket seg full og ta feil av sine egne vurderinger (enda hun er godt over 30år og de som svarer er vildt fremmede) - også blir hun anklaget for å trolle/lyge ettersom hun ikke akter å ta blodprøve for å "bevise" at hun har rett. - jeg skjønner godt at hun ikke orker gå gjennom alt det styret. Har faktisk venner som har blitt voldtatt (av en sjef tilogmed) - hvor gjerningsmannen svarte "vet ikke" på spørsmål om skyld (hun var så ute  - at hun våknet av å ligge avkledd med en dobbelt så gammel sjef oppå seg som voldtok henne) hun hadde jo ikke sagt nei eller ja (fordi hun blækket) så han antok det var greit å bare rive klærne av og give løs.. Så selv om han innrømmet dette gikk han fri. Hun hadde da både sædprøver, blodprøver og ødelagte klær med blod på som bevis, samt flere vitner som så at hun blækket.. Så T.S: jeg tror deg. Jeg tror også at de som angriper deg her eller "forventer" at du skal ta blodprøver (for å bevise noe til dem eller starte en rettsak) - er ganske arrogante og lite empatiske, når du har gjort det klart og tydelig at du kun ønsket litt sympati med denne tråden.. Vel: du skal få det fra meg! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noe tilfeldig
10 minutter siden, Pompom skrev:

Jeg synes det er veldig trist, dette som du har gått gjennom. Men jeg stusser på et par ting. Du drakk 4 øl, 1 shot, 3 glass vin og 1 whiskey. Det er ni enheter, eller, det er mer ettersom vin og sprit har høyere alkoholprosent. Det er MYE alkohol, og selv om du mener du har drukket mer, så er det ganske naturlig at man med en sånn promille gjør ting man kanskje ikke kan stå for dagen derpå. 

Det som forsterker inntrykket mitt er at du ikke ville teste, at du er nærmest aggressive mot de som tviler på historien din og du ikke vil ta imot andre tips enn "så så, det går bra, for en dust han er". 

Jeg ble selv dopet ned på GHB, men jeg følte meg som en konge dagen derpå. Merket ingenting på formen, var som om jeg aldri hadde drukket og hadde heller ingen reaksjon etterpå. Jeg testet meg og fikk bekreftet GHB i blodet. 

Beklager at jeg tviler på historien din, men det er dessverre så mange som roper ulv, ulv når det gjelder ting de har gjort på fylla som de angrer på. 

Folk er forskjellige; hvordan man reagerer på dop er forskjellig og hvordan man reagerer på ubehagelige/traumatiske hendelser er forskjellig. Selv om noen ikke reagerer på lik måte som degselv er det ikke ensbetydende med at de lyver. Hva synes du er værst mellom disse to alternativene 1.) T.S lyver og får sympati av fremmede på et Internett forum 2.) T.S snakker sant og orker ikke "fighte" mot denne mannen eller starte en sak da hun ser for seg at hun har lite å stille opp med, frykter å ikke bli trodd og ønsker bare at hendelsen skal forsvinne, men søker trøst på et internettforum hvor hun får antagelsen sin bekreftet; også her blir hun mistenkeliggjort, ikke trodd på og har lite å stille opp med.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Pompom skrev:

Jeg synes det er veldig trist, dette som du har gått gjennom. Men jeg stusser på et par ting. Du drakk 4 øl, 1 shot, 3 glass vin og 1 whiskey. Det er ni enheter, eller, det er mer ettersom vin og sprit har høyere alkoholprosent. Det er MYE alkohol, og selv om du mener du har drukket mer, så er det ganske naturlig at man med en sånn promille gjør ting man kanskje ikke kan stå for dagen derpå. 

Det som forsterker inntrykket mitt er at du ikke ville teste, at du er nærmest aggressive mot de som tviler på historien din og du ikke vil ta imot andre tips enn "så så, det går bra, for en dust han er". 

Jeg ble selv dopet ned på GHB, men jeg følte meg som en konge dagen derpå. Merket ingenting på formen, var som om jeg aldri hadde drukket og hadde heller ingen reaksjon etterpå. Jeg testet meg og fikk bekreftet GHB i blodet. 

Beklager at jeg tviler på historien din, men det er dessverre så mange som roper ulv, ulv når det gjelder ting de har gjort på fylla som de angrer på. 

Fra HI

Jeg hadde ikke noe særlig fyllesyk heller,som jeg burde ha hatt hvis jeg var så fyll,

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Du hakker veldig på T.S her.. Det er en million åpenlyse trolletråder her på KG du kan involvere deg i, men dette er en hvor man kan heller gå ut ifra at T.S vet selv hva hun snakker om og ta utganspunkt i at hun snakker sant,  uten at hun skal gjøre som du sier for å "bevise" sin uskyld. Gjennom hele tråden blir hun først anklaget for å ha drukket seg full og ta feil av sine egne vurderinger (enda hun er godt over 30år og de som svarer er vildt fremmede) - også blir hun anklaget for å trolle/lyge ettersom hun ikke akter å ta blodprøve for å "bevise" at hun har rett. - jeg skjønner godt at hun ikke orker gå gjennom alt det styret. Har faktisk venner som har blitt voldtatt (av en sjef tilogmed) - hvor gjerningsmannen svarte "vet ikke" på spørsmål om skyld (hun var så ute  - at hun våknet av å ligge avkledd med en dobbelt så gammel sjef oppå seg som voldtok henne) hun hadde jo ikke sagt nei eller ja (fordi hun blækket) så han antok det var greit å bare rive klærne av og give løs.. Så selv om han innrømmet dette gikk han fri. Hun hadde da både sædprøver, blodprøver og ødelagte klær med blod på som bevis, samt flere vitner som så at hun blækket.. Så T.S: jeg tror deg. Jeg tror også at de som angriper deg her eller "forventer" at du skal ta blodprøver (for å bevise noe til dem eller starte en rettsak) - er ganske arrogante og lite empatiske, når du har gjort det klart og tydelig at du kun ønsket litt sympati med denne tråden.. Vel: du skal få det fra meg! ❤️

Takk :)

Anonymkode: 2a8dd...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Folk er forskjellige; hvordan man reagerer på dop er forskjellig og hvordan man reagerer på ubehagelige/traumatiske hendelser er forskjellig. Selv om noen ikke reagerer på lik måte som degselv er det ikke ensbetydende med at de lyver. Hva synes du er værst mellom disse to alternativene 1.) T.S lyver og får sympati av fremmede på et Internett forum 2.) T.S snakker sant og orker ikke "fighte" mot denne mannen eller starte en sak da hun ser for seg at hun har lite å stille opp med, frykter å ikke bli trodd og ønsker bare at hendelsen skal forsvinne, men søker trøst på et internettforum hvor hun får antagelsen sin bekreftet; også her blir hun mistenkeliggjort, ikke trodd på og har lite å stille opp med.. 

Folk er forskjellige. Men hvis man stiller opp med en slik historie på nett, for å så reagere med sinne mot dem som kommer med gode råd, så er det klart man blir skeptisk! 

Som sagt, jeg har full sympati, jeg bare stiller meg noe tvilsom til enkelte aspekter av historien. Det er synd hun ikke vil ta imot gode råd, bare dulling, for da blir det vanskeligere å faktisk tro på hele greia. Jeg sier ikke at hun skal føle likt som meg, men hvis hun bare vil ha kos, så kan det være en idé å være litt ydmyk mot eventuelle gode råd. Hvis ingen gidder å ta en test etter en antatt neddoping og voldtekt, så vil jo gjerningsmennene alltid gå fri..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ClickB4it

Jeg mener at voldtektsofre har et ansvar ovenfor seg selv og resten av befolkningen; ta de nødvendige testene og gå til politiet! Mørketallene i sedelighetssaker er så store, det gjør også at politiet og støtteapparat ikke får de ressursene og midlene de egentlig trenger.

Disse trollene av noen overgripere må ut i lyset så de sprekker!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er der er mer konstruktiv tilbakemelding på tråden.

Enn å legge inn kommentarer om at du var antagelvis bare full og hva jeg egentlig burde ha gjort den natten og haugvis av linker som viser til At det har vært flere studier der mange har blitt trodd at de har blitt dopet ned som faktisk ikke har det er fakta, og massing om at jeg bl annet skal anmelde, noe jeg har gjort klart og tydelig at jeg ikke ønsker da jeg vet at jeg har ingen sak!

Jeg har sagt at dette er det jeg ønsker Støtte, få det ut av systemet,for å kunne takle det på best mulig måte.

Ikke bli lagt skyld på hva som skjedde og press på hva jeg egentlig burde å ha gjort eller skal gjøre i etterkant.

Folk takler ting på forskjellige måter, og det si at jeg er irrasjonell fordi jeg ikke gjør som enkelte synes jeg burde å gjøre,blir feil-jeg har faktisk gjort endel undersøkelser,antagelgvis jævla mye mer enn det dere har gjort. Som har gjort til jeg at har tatt de beslutningene jeg har tatt.

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

Det er ikke jeg som har linket til noe, jeg har ikke skrevet til deg som anonym.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

Du hakker veldig på T.S her.. Det er en million åpenlyse trolletråder her på KG du kan involvere deg i, men dette er en hvor man kan heller gå ut ifra at T.S vet selv hva hun snakker om og ta utganspunkt i at hun snakker sant,  uten at hun skal gjøre som du sier for å "bevise" sin uskyld. Gjennom hele tråden blir hun først anklaget for å ha drukket seg full og ta feil av sine egne vurderinger (enda hun er godt over 30år og de som svarer er vildt fremmede) - også blir hun anklaget for å trolle/lyge ettersom hun ikke akter å ta blodprøve for å "bevise" at hun har rett. - jeg skjønner godt at hun ikke orker gå gjennom alt det styret. Har faktisk venner som har blitt voldtatt (av en sjef tilogmed) - hvor gjerningsmannen svarte "vet ikke" på spørsmål om skyld (hun var så ute  - at hun våknet av å ligge avkledd med en dobbelt så gammel sjef oppå seg som voldtok henne) hun hadde jo ikke sagt nei eller ja (fordi hun blækket) så han antok det var greit å bare rive klærne av og give løs.. Så selv om han innrømmet dette gikk han fri. Hun hadde da både sædprøver, blodprøver og ødelagte klær med blod på som bevis, samt flere vitner som så at hun blækket.. Så T.S: jeg tror deg. Jeg tror også at de som angriper deg her eller "forventer" at du skal ta blodprøver (for å bevise noe til dem eller starte en rettsak) - er ganske arrogante og lite empatiske, når du har gjort det klart og tydelig at du kun ønsket litt sympati med denne tråden.. Vel: du skal få det fra meg! ❤️

Hvis du ser hva jeg skriver, så skriver jeg at man burde gjøre det hvis man skal anmelde det. Det er veldig lurt og derfor jeg har gjentatt det. Det blir sterkere bevis mot gjerningspersonen om man gjør det. Hun trenger ikke å bevise noe ovenfor meg, men politiet. 

Det er heller ikke noe vits for deg å svekke politiets tillit som du gjør nå og nesten oppfordre henne til å ikke anmelde. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
14 minutter siden, Evilposelos skrev:

Hvis du ser hva jeg skriver, så skriver jeg at man burde gjøre det hvis man skal anmelde det. Det er veldig lurt og derfor jeg har gjentatt det. Det blir sterkere bevis mot gjerningspersonen om man gjør det. Hun trenger ikke å bevise noe ovenfor meg, men politiet. 

Det er heller ikke noe vits for deg å svekke politiets tillit som du gjør nå og nesten oppfordre henne til å ikke anmelde. 

"Svekke politiets tillit"..? så vi skal ikke påpeke ulike deler av rettsapparatet vårt som fungerer dårlig fordi det vil "svekke tillit"..? Snakk om å feie under teppet.   

 

38 minutter siden, Pompom skrev:

Folk er forskjellige. Men hvis man stiller opp med en slik historie på nett, for å så reagere med sinne mot dem som kommer med gode råd, så er det klart man blir skeptisk! 

Som sagt, jeg har full sympati, jeg bare stiller meg noe tvilsom til enkelte aspekter av historien. Det er synd hun ikke vil ta imot gode råd, bare dulling, for da blir det vanskeligere å faktisk tro på hele greia. Jeg sier ikke at hun skal føle likt som meg, men hvis hun bare vil ha kos, så kan det være en idé å være litt ydmyk mot eventuelle gode råd. Hvis ingen gidder å ta en test etter en antatt neddoping og voldtekt, så vil jo gjerningsmennene alltid gå fri..

Først av alt er språket ditt her ufattelig nedlatende ; " bare dullinga" /" ingen gidder å ta en test".. - særlig sympatisk (som du påstår at du er ovenfor T.S) - er ikke slike utsagn.. Problemet er at du selv bekrefer T.S sine mistanker og årsaker til å ikke gjøre noe: frykten for å ikke bli trodd. Nå er det ingen sak, det er hun og denne mannen som vet hva som har skjedd. Tester hun seg må det være for to årsaker: 1.) bekrefte at hun ble dopet 2.) bruke denne informasjonen til å dra ham for retten. - hun har allerede sagt at hun er overbevist om hva som skjedde, hun har ikke behov for å få det bekreftet på et papir 2.) hun virker ikke å ha noen planer om å opprette sak mot mannen. - Så hva med å anta at det ikke handler om å "gidde/ikke gidde" men å "ønske/ikke ønske" eller "ha behov/ikke ha behov"..? Jeg er i teori helt enig i at T.S burde la seg teste for så å anmelde, men det at hun velger å ikke gjøre det, betyr ikke at jeg tviler på henne, har tenkt å anklage henne for å lyve eller være nedlatende ovenfor henne! Jeg tror ikke det bidrar med noe konstruktivt i en slik sak! 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trådstarter. Denne krenkelsen har du ikke fortjent. Du er ikke skitten. Du er like verdifull som du var før dette hendte. Jeg vi på det sterkeste anbefale deg å søke hjelp, hos voldteksmottak, fastlege, dixi eller andre tilbud som er i din kommune. Det gjør meg vondt at tråden har utviklet seg som den har, hvor du har måttet sitte her og forsvare deg.  Jeg tror ikke det gjør deg noe godt og skjønner at det du ønsket var støtte. Lei meg for at det ikke ble slik. Hva du gjør videre er opp til deg. Men jeg tror altså at dette blir lettere om du får noen fagfolk på din side. Kan du plukke opp den telefonen og ringe noen? Ønsker deg alt godt.

Anonymkode: cdfa1...3f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

"Svekke politiets tillit"..? så vi skal ikke påpeke ulike deler av rettsapparatet vårt som fungerer dårlig fordi det vil "svekke tillit"..? Snakk om å feie under teppet.   

 

Jeg er i teori helt enig i at T.S burde la seg teste for så å anmelde, men det at hun velger å ikke gjøre det, betyr ikke at jeg tviler på henne, har tenkt å anklage henne for å lyve eller være nedlatende ovenfor henne! Jeg tror ikke det bidrar med noe konstruktivt i en slik sak! 

Ja, det er ingen god idè å fortelle voldtektsoffere at det ikke er noe vits i å anmelde, fordi politiet ikke bryr seg. Man skal være forsiktig med det også. Det er nemlig derfor det er store mørketall på voldtekt, fordi tilliten er svekka til politiet, og er den ikke svekka i utgangspunktet, kommer en eller annen rundt en til å svekke tilliten ved å fortelle sånne historier eller bare si at det ikke er vits i å anmelde, fordi politiet ikke gjør den dritt. 

 

Hva i all verden er det nederste der? Du er jo enig med meg, men kritiserer meg for det. At det går an! Ikke meld seg som moralpoliti, når du er enig med motstanderen. Eneste folk prøver på her, er å få henne til å teste seg og gå til politiet.  

Svar på hvorfor hun ikke vil det, fikk man ikke før langt ute i tråden. 

Endret av Evilposelos
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Evilposelos skrev:

Ja, det er ingen god idè å fortelle voldtektsoffere at det ikke er noe vits i å anmelde, fordi politiet ikke bryr seg. Man skal være forsiktig med det også. Det er nemlig derfor det er store mørketall på voldtekt, fordi tilliten er svekka til politiet, og er den ikke svekka i utgangspunktet, kommer en eller annen rundt en til å svekke tilliten ved å fortelle sånne historier eller bare si at det ikke er vits i å anmelde, fordi politiet ikke gjør den dritt. 

 

Hva i all verden er det nederste der? Du er jo enig med meg, men kritiserer meg for det. At det går an! Ikke meld seg som moralpoliti, når du er enig med motstanderen. Eneste folk prøver på her, er å få henne til å teste seg og gå til politiet.  

Svar på hvorfor hun ikke vil det, fikk man ikke før langt ute i tråden. 

Da har ikke du lest tråden ordenlig, 2 kommentar fra meg etter HI, står det forklaring. Som er den samme jeg sagt gjennom hele tråden.

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Du hakker veldig på T.S her.. Det er en million åpenlyse trolletråder her på KG du kan involvere deg i, men dette er en hvor man kan heller gå ut ifra at T.S vet selv hva hun snakker om og ta utganspunkt i at hun snakker sant,  uten at hun skal gjøre som du sier for å "bevise" sin uskyld. Gjennom hele tråden blir hun først anklaget for å ha drukket seg full og ta feil av sine egne vurderinger (enda hun er godt over 30år og de som svarer er vildt fremmede) - også blir hun anklaget for å trolle/lyge ettersom hun ikke akter å ta blodprøve for å "bevise" at hun har rett. - jeg skjønner godt at hun ikke orker gå gjennom alt det styret. Har faktisk venner som har blitt voldtatt (av en sjef tilogmed) - hvor gjerningsmannen svarte "vet ikke" på spørsmål om skyld (hun var så ute  - at hun våknet av å ligge avkledd med en dobbelt så gammel sjef oppå seg som voldtok henne) hun hadde jo ikke sagt nei eller ja (fordi hun blækket) så han antok det var greit å bare rive klærne av og give løs.. Så selv om han innrømmet dette gikk han fri. Hun hadde da både sædprøver, blodprøver og ødelagte klær med blod på som bevis, samt flere vitner som så at hun blækket.. Så T.S: jeg tror deg. Jeg tror også at de som angriper deg her eller "forventer" at du skal ta blodprøver (for å bevise noe til dem eller starte en rettsak) - er ganske arrogante og lite empatiske, når du har gjort det klart og tydelig at du kun ønsket litt sympati med denne tråden.. Vel: du skal få det fra meg! ❤️

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjære Trådstarter. Denne krenkelsen har du ikke fortjent. Du er ikke skitten. Du er like verdifull som du var før dette hendte. Jeg vi på det sterkeste anbefale deg å søke hjelp, hos voldteksmottak, fastlege, dixi eller andre tilbud som er i din kommune. Det gjør meg vondt at tråden har utviklet seg som den har, hvor du har måttet sitte her og forsvare deg.  Jeg tror ikke det gjør deg noe godt og skjønner at det du ønsket var støtte. Lei meg for at det ikke ble slik. Hva du gjør videre er opp til deg. Men jeg tror altså at dette blir lettere om du får noen fagfolk på din side. Kan du plukke opp den telefonen og ringe noen? Ønsker deg alt godt.

Anonymkode: cdfa1...3f2

Takk for fine ord, begge to :)

Anonymkode: 2a8dd...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
2 timer siden, Evilposelos skrev:

Ja, det er ingen god idè å fortelle voldtektsoffere at det ikke er noe vits i å anmelde, fordi politiet ikke bryr seg. Man skal være forsiktig med det også. Det er nemlig derfor det er store mørketall på voldtekt, fordi tilliten er svekka til politiet, og er den ikke svekka i utgangspunktet, kommer en eller annen rundt en til å svekke tilliten ved å fortelle sånne historier eller bare si at det ikke er vits i å anmelde, fordi politiet ikke gjør den dritt. 

 

Hva i all verden er det nederste der? Du er jo enig med meg, men kritiserer meg for det. At det går an! Ikke meld seg som moralpoliti, når du er enig med motstanderen. Eneste folk prøver på her, er å få henne til å teste seg og gå til politiet.  

Svar på hvorfor hun ikke vil det, fikk man ikke før langt ute i tråden. 

Det kom frem flere ganger tidligere i tråden hva årsaken var, jeg spør/påpeker tidlig også at selv om man kan bekrefte at hun hadde rus i kroppen så kan det hende T.S frykter at det vil argumenteres med at hun ruset seg selv, og/eller at hun var allerede ruset før hun ble hentet. Jeg har aldri ment at hun ikke skal melde, men når hun ettertrykkelig har poengtert at det ikke er et alternativ, synes jeg det at enda en kommer for å "hakke løs" på henne, er særdeles usympatisk. Med "hakke løs" mener jeg at man insinuerer at hun må lyve, fordi hun ikke melder. Mitt eksempel med voldtekten som ikke ble dømt nevnte jeg for å få deg og flere til å forstå at å ikke melde er ikke ensbetydende med løgn; men man frykter at noe slikt skal skje, og har kanskje ikke "ork" til å gå gjennom en så omfattende prosess om man forestiller seg at man vil ende opp med å tape mere på den enn å vinne. Jeg ikke enig med deg i måten du "angriper" på, og jeg er heller ikke enig i at det er "feil" eller "galt" å ikke melde, selv om det hadde vært det "politisk korrekte" å gjøre. Livet er ikke alltid sort/hvitt, så selv om man mener "alternativ A" er det "beste" betyr ikke at man automatisk fordømmer "Alternativ B", man kan faktisk se en sak fra flere sider, som var mitt forsøk her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.4.2016 at 10.56, AnonymBruker skrev:

Denne tråden må jeg helt ærlig si at jeg skjønner lite av. Hva er du ute etter, ts? 

Anonymkode: dc297...fbe

Sant. :klo:

Anonymkode: ba786...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant. :klo:

Anonymkode: ba786...e71

 

Det er ikke lett å forstå. Tydeligvis er hun ikke interessert i å anmelde det siden hun ikke vil teste seg. Hun er nemlig skråsikker på at det er GHB. med 9 enheter innabords kan det jo umulig ha vært rohypnol eller noe annet som også gir black-outs i kombinasjon med alkohol.

Uansett høres det ut som om ikke dette er arenaen for trådstarter å komme over eller til bunns i hva som skjedde. Jeg anbefaler psykolog på bakgrunn av historien, og hvordan den har blitt håndtert av vedkommende i etterkant. Jeg mener virkelig ikke å skylde på noen for irrasjonelle beslutninger i ettertid av en slik affære, men jeg synes tråden og svarene fra TS på alvor slår fast at hun må komme i kontakt med profesjonelle.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, eksentrisk skrev:

 

Det er ikke lett å forstå. Tydeligvis er hun ikke interessert i å anmelde det siden hun ikke vil teste seg. Hun er nemlig skråsikker på at det er GHB. med 9 enheter innabords kan det jo umulig ha vært rohypnol eller noe annet som også gir black-outs i kombinasjon med alkohol.

Uansett høres det ut som om ikke dette er arenaen for trådstarter å komme over eller til bunns i hva som skjedde. Jeg anbefaler psykolog på bakgrunn av historien, og hvordan den har blitt håndtert av vedkommende i etterkant. Jeg mener virkelig ikke å skylde på noen for irrasjonelle beslutninger i ettertid av en slik affære, men jeg synes tråden og svarene fra TS på alvor slår fast at hun må komme i kontakt med profesjonelle.

Nå har du gjentatt dette flere ganger.

Og du henvender ikke lengre deg til meg,men til publikum.

Nå er det min tur til å spørre, hva er formål ditt i tråden?

Hva er du vil?  Hva er du prøver å bevise?

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå har du gjentatt dette flere ganger.

Og du henvender ikke lengre deg til meg,men til publikum.

Nå er det min tur til å spørre, hva er formål ditt i tråden?

Hva er du vil?  Hva er du prøver å bevise?

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

Det er vel ganske logisk at vedkommende har sluttet å henvende seg til deg, når du bare angriper de svarene du får. Videre så er dette et diskusjonsforum, så hvem som helst kan diskutere i trådene, du eier den ikke.

Hvis du vil ha det direkte sagt til deg, igjen, så er jeg helt enig i at du bør søke profesjonell hjelp - slik at du kan snakke om og bearbeide dette. 

Det er synd du verken vil ta en test eller anmelde mannen, for sovevoldtekter er et stort problem i dag. Dersom alle gjør som deg, så er det ingen konsekvenser for gjerningsmennene. Det synes jeg er dumt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos lege som sier at det er stor sansynligvis at det var GBH som ble brukt,da dette er klassiske tegn og symtomer til dette stoffet da at jeg ikke var særlig full og fikk en helt ukaraktisk seksuel oppførsel, og ikke husker noe særlig fra kvelden og våknet opp forvirret og heller ikke var fyllesyk dagen etterpå. Og at jeg hadde rett at innen den tiden jeg innså det var det for sent å sjekke det,da stoffet er ute av kroppen på 12 timer.

Jeg har ikke fått press om at jeg må anmelde det eller at jeg må gå til psykolog, men har fått tilbud om det om det er noe jeg ønsker ,og i tilegg hjelp til å sjekke kjønnsykdomer og graviditet.

Takk til alle dere med sympatiske ord. Jeg setter stor pris på det!

 

 

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...