Gå til innhold

Dopet ned.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen benzodiazpaner gir den effekten ts nevner. Man får blackout ja, men man sovner også, og sover leeeenge og dypt. Dagen etter vil man fremdeles snakke snøvlete og føle seg til dels rusa siden man har blandet med alkohol.
Om ts har blitt dopet ned kan det ikke være annet enn ghb som gir den effekten.

Anonymkode: 19d3c...d95

Hun skrev at hun følte seg litt susen i flere dager etterpå, så det kan godt være benzo i forhold til det hun skrev. GHB varer også svært kort, og hun ville mest sannsynligvis kommet til seg selv etter max 2 timer om dosen var såpass lav at hun ikke sovnet på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

benzodiazepiner finnes i blod/urin lenge- det er ute av urinen etter 3 dager. I blodet er det ute etter  6-48 timer.

det har gått 6 dager nå.

Anonymkode: 2a8dd...f49

" Diazepam  som er virkestoffet i Stesolid, Valium og Vival kan sees i urinen fra 1 – 3 uker. Oxazepam, virkestoffet i Alopam og Sobril, har en påvisbarhetstid fra 3 til 6 dager. Flunitrazepam som er i Flunipam og Rohypnol har en påvisbarhet i urinen fra 1 – 5 dager. Nitrazepam som finnes i Mogadon og Apodorm varierer fra 2 – 6 dager. Rivotril (Klonazepam) påvises i urinen fra 2 – 8 dager og Xanor (Alprazolam) påvises fra 2 – 5 dager "

http://www.rustelefonen.no/2011/04/benzodiazepin-vs-urinprove/   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, eksentrisk skrev:

 

 

Hvorfor skulle man gå videre hvis ingen tror på deg? Kjære deg. Det er jo nettopp for at folk SKAL tro på deg. Spor av benzodiazepiner finnes i blod/urin lenge. Det betyr at du kan få dette svart på hvitt. Hvorfor ikke? Jeg skal ikke tvile på din erfaring, men i flere studier der man har tatt for seg personer som mener de har blitt utsatt for å bli dopet ned har man ikke funnet spor av noen slike stoffer. 

Du taper jo ingenting ved å ta en tur på legevakten.

Du må skaffe deg litt mer kunnsap om hvor lenge dop ligger i blodet/urinen. F.eks GHD er ute av kroppen på 12 timer! Og flere studier har det ikke vært, ja det har vært ett par artikkler om det. Thats it! Google litt du.. Finner du disse studiene som link dem til her!!

Så med andre hvis jeg drar til legevakten og de ikke finner noe, betyr det automatisk at det jeg sier skjedde,ikke skjedde?

Siden jeg ikke kan bevise det?

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må skaffe deg litt mer kunnsap om hvor lenge dop ligger i blodet/urinen. F.eks GHD er ute av kroppen på 12 timer! Og flere studier har det ikke vært, ja det har vært ett par artikkler om det. Thats it! Google litt du.. Finner du disse studiene som link dem til her!!

Så med andre hvis jeg drar til legevakten og de ikke finner noe, betyr det automatisk at det jeg sier skjedde,ikke skjedde?

Siden jeg ikke kan bevise det?

Anonymkode: 2a8dd...f49

Man kan altså ikke juridisk bevise det nei. Men hvis du sier det skjedde så stoler jo man på deg. Men det er faktisk lite juridisk man kan gjøre med det.

Anonymkode: cd46e...319

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Man kan altså ikke juridisk bevise det nei. Men hvis du sier det skjedde så stoler jo man på deg. Men det er faktisk lite juridisk man kan gjøre med det.

Anonymkode: cd46e...319

Bra at du stoler på at det er sant. Men det er endel kommentarer her som viser til at folk flest ikke ville ha trodd på meg, og at jeg egentlig bare var veldig full. Uansett hva enn jeg sier.

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må skaffe deg litt mer kunnsap om hvor lenge dop ligger i blodet/urinen. F.eks GHD er ute av kroppen på 12 timer! Og flere studier har det ikke vært, ja det har vært ett par artikkler om det. Thats it! Google litt du.. Finner du disse studiene som link dem til her!!

Så med andre hvis jeg drar til legevakten og de ikke finner noe, betyr det automatisk at det jeg sier skjedde,ikke skjedde?

Siden jeg ikke kan bevise det?

Anonymkode: 2a8dd...f49

 

Selvfølgelig betyr det ikke at man finner alt. Det store spørsmålet her er jo hvorfor du bruker mest til på å krangle på om du tror du blir trodd eller ikke i stedet for å ta grep? Kanskje det skulle bli en straffesak? Uten at du da har vært hos legevakten har du mest sannsynlig en dårlig sak. I tillegg er det jo noe for ens egen del. Står det rett ut der at du har blitt dopet med benzodiazepiner vet du det 100% selv. Et negativt prøveresultat betyr selvsagt ikke at du ikke kan ha blitt dopet med GHB eller lignende. Hadde dette skjedd med meg hadde jeg i alle fall gjort mitt ytterste for å gidde å ta en blodprøve på legegangen. Både med tanke på erstatning/rettsak og for mitt eget velbefinnende. Det er selvfølgelig størst sjanse for at du har blitt dopa, men jeg har hatt flere venner som har blitt dritings og vært syke samtidig og det hele endte i en black-out der de ikke husket mye. Ikke hadde de drukket mye heller. Best for alle parter å bare ta en blodprøve - selv om den ikke skulle være 100% nå. I stedet for å krangle her stikker du til legevakten nå, og så kan du heller svare etterpå :)

Du har en meget merkelig tankegang når det gjelder ting.

Endret av eksentrisk
oppdatert
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra at du stoler på at det er sant. Men det er endel kommentarer her som viser til at folk flest ikke ville ha trodd på meg, og at jeg egentlig bare var veldig full. Uansett hva enn jeg sier.

Anonymkode: 2a8dd...f49

Hvorfor er det så viktig for deg at anonyme på internett skal tro på deg ? Er det ikke viktigere at de som bekjemper og forebygger kriminalitet avgjør slike saker.

Anonymkode: cd46e...319

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, eksentrisk skrev:

 

Selvfølgelig betyr det ikke at man finner alt. Det store spørsmålet her er jo hvorfor du bruker mest til på å krangle på om du tror du blir trodd eller ikke i stedet for å ta grep? Kanskje det skulle bli en straffesak? Uten at du da har vært hos legevakten har du mest sannsynlig en dårlig sak. I tillegg er det jo noe for ens egen del. Står det rett ut der at du har blitt dopet med benzodiazepiner vet du det 100% selv. Et negativt prøveresultat betyr selvsagt ikke at du ikke kan ha blitt dopet med GHB eller lignende.

Du har en meget merkelig tankegang når det gjelder ting.

 

Hadde jeg virkelig trodd at jeg kunne bevise dette, om det så hadde bare for min del så jeg hadde vært hos legen/legevakten-men jeg har gjort mine undersøkelser som viser at at GHB som er det stoffet jeg tror det er, er ute av kroppen på 12 timer!

Det har gått 6 dager, det kommer ikke til å komme opp verken dop eller alkohol (alkhol er ute av kroppen etter ca 12 timer).

Du vet ikke hva du snakker.  Det er klart å tydelig at det som ble gitt meg ikke var benzodiazepiner/rohypnol ,men GHB.

Hadde vært fint mer enn støtte enn haugvis at du burde ha gjort ditt og datten, du var agtangelgvis bare veldig full. Det er mange undersøkelserog studier (som er usant) som viser til at det har vært alkoholen sin sin skyld og at de drakk for mye enn at drinken var spika osv.  Og du selv har skrevet dette:

Hvorfor skulle man gå videre hvis ingen tror på deg? Kjære deg. Det er jo nettopp for at folk SKAL tro på deg. Spor av benzodiazepiner finnes i blod/urin lenge. Det betyr at du kan få dette svart på hvitt. Hvorfor ikke? Jeg skal ikke tvile på din erfaring, men i flere studier der man har tatt for seg personer som mener de har blitt utsatt for å bli dopet ned har man ikke funnet spor av noen slike stoffer.

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

Hadde jeg virkelig trodd at jeg kunne bevise dette, om det så hadde bare for min del så jeg hadde vært hos legen/legevakten-men jeg har gjort mine undersøkelser som viser at at GHB som er det stoffet jeg tror det er, er ute av kroppen på 12 timer!

Det har gått 6 dager, det kommer ikke til å komme opp verken dop eller alkohol (alkhol er ute av kroppen etter ca 12 timer).

Du vet ikke hva du snakker.  Det er klart å tydelig at det som ble gitt meg ikke var benzodiazepiner/rohypnol ,men GHB.

Hadde vært fint mer enn støtte enn haugvis at du burde ha gjort ditt og datten, du var agtangelgvis bare veldig full. Det er mange undersøkelserog studier (som er usant) som viser til at det har vært alkoholen sin sin skyld og at de drakk for mye enn at drinken var spika osv.  Og du selv har skrevet dette:

Hvorfor skulle man gå videre hvis ingen tror på deg? Kjære deg. Det er jo nettopp for at folk SKAL tro på deg. Spor av benzodiazepiner finnes i blod/urin lenge. Det betyr at du kan få dette svart på hvitt. Hvorfor ikke? Jeg skal ikke tvile på din erfaring, men i flere studier der man har tatt for seg personer som mener de har blitt utsatt for å bli dopet ned har man ikke funnet spor av noen slike stoffer.

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

Og nå har du redigert på innlegget med å legge til dette.

Det er selvfølgelig størst sjanse for at du har blitt dopa.

 

 

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og nå har du redigert på innlegget med å legge til dette.

Det er selvfølgelig størst sjanse for at du har blitt dopa.

 

 

 

Anonymkode: 2a8dd...f49

Sorry ass, men sånne som deg irriterer meg grenseløst. Her får du flere tips om at du kan gå på legevakta og se om de finner noe hvis de tar prøver av deg, men du har allerede bestemt deg for at du ble dopet på GHB og at det er ute av systemet ditt. Javel, da trenger du ikke komme inn hit og be om kloke ord da. Hva forventer du egentlig? Merkelig at du ikke skjønte hva som skunne ha skjedd før etter flere dager også. Og kan jeg spørre hvorfor du er på fylla en gang i uka når du snart er 35 år? Beklager hvis jeg er slem mot deg nå, men synes det var flere merkelige ting i historien din. Jeg er 15 år yngre enn deg, men hadde gjort alt jeg kunne for å finne ut av om jeg hadde blitt dopa liksom.

Anonymkode: 5383c...823

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sorry ass, men sånne som deg irriterer meg grenseløst. Her får du flere tips om at du kan gå på legevakta og se om de finner noe hvis de tar prøver av deg, men du har allerede bestemt deg for at du ble dopet på GHB og at det er ute av systemet ditt. Javel, da trenger du ikke komme inn hit og be om kloke ord da. Hva forventer du egentlig? Merkelig at du ikke skjønte hva som skunne ha skjedd før etter flere dager også. Og kan jeg spørre hvorfor du er på fylla en gang i uka når du snart er 35 år? Beklager hvis jeg er slem mot deg nå, men synes det var flere merkelige ting i historien din. Jeg er 15 år yngre enn deg, men hadde gjort alt jeg kunne for å finne ut av om jeg hadde blitt dopa liksom.

Anonymkode: 5383c...823

Jepp. legg skylden på offeret.

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

..uansett om hun får påvist dop i systemet kan den edru kompisen hevde at hun var rusa på dop da han hentet henne, eller at hun tok dopet selv hjemme hos han.. Så er det ord mot ord i hun har lite å stille opp med dessverre.. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. legg skylden på offeret.

Anonymkode: 2a8dd...f49

Nei, ingen skylder på offeret her.

Anonymkode: cd46e...319

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. legg skylden på offeret.

Anonymkode: 2a8dd...f49

Jeg legger ikke skylden på offeret. Men hvorfor er du så uenig i at du også burde handle? Hvis noen hadde stjålet bilen din, så hadde du jo ikke blitt sittende hjemme og vente, du hadde jo gått til politiet med en gang?? Så hvorfor kan du ikke da ta noen grep når du tror du har blitt voldtatt? Hvis det er tilfellet, så er det jo tross alt veldig alvorlig. Og dessverre så forsvinner troverdigheten din litt for hver dag du sitter på ræva og ikke gjør noe for å finne ut av hva som skjedde. Du kunne dratt på legevakta (du VET tross alt ikke hva du ble dopet med, det kan hende de faktisk hadde funnet det ut), du kan konfrontere din venn og se om du får noe ut av det, du kan aktivt ta grep for å finne ut hva som skjedde med deg rett og slett. 

Jeg er veldig i mot å legge skylden på offeret i voldtektssaker. Samtidig så kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor det ikke skal være lov å si at jenter må ta forholdsregler, eller nå be deg om å prøve å gjøre noe for å finne ut av hva som har skjedd. Det er ikke å skylde på offeret, det er bare tips for at du skal prøve å få litt oversikt over situasjonen. Skjønner ikke at en 35 år gammel dame ikke klarer å se forskjellen på de to.

Anonymkode: 5383c...823

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev:

..uansett om hun får påvist dop i systemet kam den edru kompisen hevde at hun var rusa på dop da han henter henne, eller at hun tok dopet selv hjemme hos han.. Så er det ord mot ord i hun har lite å stille opp med dessverre 

Ja desverre, han kan si at jeg tok dop på festen vi var på eller hjemme hos han. Og jentene hadde jo lagt seg,så det var ingen vitner.

Skikkelig ekkel opplevelse, kommer til ha store problemmer med å stole på folk etter dette. Er en mann jeg har kjent i 1 år,vært mye sammen med inkl med hans barn og venner. Jeg bare takknemmlig for at jeg i det minste husket de 2 sitausjonene selvom det bare var i noen sekunder, i minste ved at jeg ikke ble tatt med voldt og at det var "frivilig". Merker at det hjelper.

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen skylder på offeret her.

Anonymkode: cd46e...319

Ikke? jeg må ha lest en annen tråd...

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja desverre, han kan si at jeg tok dop på festen vi var på eller hjemme hos han. Og jentene hadde jo lagt seg,så det var ingen vitner.

Skikkelig ekkel opplevelse, kommer til ha store problemmer med å stole på folk etter dette. Er en mann jeg har kjent i 1 år,vært mye sammen med inkl med hans barn og venner. Jeg bare takknemmlig for at jeg i det minste husket de 2 sitausjonene selvom det bare var i noen sekunder, i minste ved at jeg ikke ble tatt med voldt og at det var "frivilig". Merker at det hjelper.

Ikke? jeg må ha lest en annen tråd...

Anonymkode: 2a8dd...f49

Det å misstro om du har blitt dopet ned er Ikke å legge skyld på et evt. offer. Du ville fått de samme spørsmål hos politiet.

Anonymkode: cd46e...319

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det å misstro om du har blitt dopet ned er Ikke å legge skyld på et evt. offer. Du ville fått de samme spørsmål hos politiet.

Anonymkode: cd46e...319

NEMLIG.

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden må jeg helt ærlig si at jeg skjønner lite av. Hva er du ute etter, ts? 

Anonymkode: dc297...fbe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden må jeg helt ærlig si at jeg skjønner lite av. Hva er du ute etter, ts? 

Anonymkode: dc297...fbe

Støtte, få det ut av systemet,for å kunne takle det på best mulig måte.

Jeg har gått ned 3-4 kilo denne uken, jeg føler meg dårllig i magen, skitten og ekkel.

Anonymkode: 2a8dd...f49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Takk for støttende ord, desverre er jeg hundre prosent at han dopet meg ned, med hva vet jeg ikke, og det er for sent å sjekke det  nå, da jeg innså hva som skjedde. Og jeg føler heller ikke at jeg kommer til å bli trodd, du ser den ene kommentaren-det blir gått utifra at jeg bare var veldig full.

Jeg håper ikke jeg for traumatiske flashback om noen få uker, jeg vil bare glemme dette nå.

 

Jeg kommer ikke til stole på denne mannen igjen og kommer ikke til å kontakt med han igjen-selvom jeg sikker kommer til å møte på han igjen da vi har endel samme kretser (som jeg også kommer til å holde meg unna, da jeg ikke vil møte denne voksene mannen igjen)

 

Hilsen  kvinne 34 år.

Anonymkode: 2a8dd...f49

Veldig trist at du opplevde dette. Vet du, jeg tror jeg ville tatt meg en tur til legevakten og få tatt en urinprøve og blodprøve, samt fått en sjekk for kjønnssykdommer. Fortell dem hva som har skjedd, de kan hjelpe og veilede deg. Denne mannen burde blitt anmeldt. Du er nok ikke den første og heller ikke den siste. Slike avskum burde vært låst inne i ei mørk hule på livstid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...