Gå til innhold

Bloggerbarna


pøbelsara

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Asti skrev:

Jeg har aldri hørt om Elin Bergius. Har kun tatt med de som har blitt omtalt i media vedr. bruk av barn i sosiale medier.

Hun var med i norske Paradise Hotel. Har 133 000 følgere på insta og er Nouw blogger. Lå høyt opp på blogglisten året etter Paradise. Dukker opp av og til i se og hør bla, har fått to barn med meddeltager fra Paradise. Nevnte det fordi jeg er forundret over at ingen nevner dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Christina73 skrev:

Hun var med i norske Paradise Hotel. Har 133 000 følgere på insta og er Nouw blogger. Lå høyt opp på blogglisten året etter Paradise. Dukker opp av og til i se og hør bla, har fått to barn med meddeltager fra Paradise. Nevnte det fordi jeg er forundret over at ingen nevner dem. 

Hvis du leser første avsnitt i hovedinnlegget får du svaret ditt, det er ettertrykkelig ønsket at denne tråden holdes på generelt grunnlag uten å nevne navn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Christina73 skrev:

Hun var med i norske Paradise Hotel. Har 133 000 følgere på insta og er Nouw blogger. Lå høyt opp på blogglisten året etter Paradise. Dukker opp av og til i se og hør bla, har fått to barn med meddeltager fra Paradise. Nevnte det fordi jeg er forundret over at ingen nevner dem. 

Som sagt jeg har ikke hørt om henne. Sjekket nå, bloggen ligger på 182. plass - http://blogglisten.no/blogg?q=nouw.com%2Felinbergius . De jeg har med i imguren ligger høyere opp. 

Om du tenker denne bloggeren/influenceren bør omtales, kan du lage en tråd her inne på Rampelyset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, lillesky said:

Tråden er ryddet for persondebatt, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Om posten min brøt noen regler beklager jeg det, men nå er jeg litt forvirret. Hvordan kunne den være "persondebatt" når jeg hadde sensurert all identifiserbar informasjon på bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Agni skrev:

Om posten min brøt noen regler beklager jeg det, men nå er jeg litt forvirret. Hvordan kunne den være "persondebatt" når jeg hadde sensurert all identifiserbar informasjon på bildet?

Jeg er også en smule forvirret her :klo:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litteraturhuset i Bergen har lagt ut podcast av arrangementet "Mammabloggeren som angret" som var 30 april i år. Den kan høres gratis i iTunes eller din pod - app her :)

(Jeg har ikke hørt den sjøl, håper jeg kommer greit ut av det :P)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på den nå! 

Kommet halvveis og du får frem budskapet veldig godt! (Og for en nydelig stemme du har!)

Endret av Kollontaj
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MajaKaja
1 time siden, FruJohansen skrev:

Litteraturhuset i Bergen har lagt ut podcast av arrangementet "Mammabloggeren som angret" som var 30 april i år. Den kan høres gratis i iTunes eller din pod - app her :)

(Jeg har ikke hørt den sjøl, håper jeg kommer greit ut av det :P)

Interessant podcastepisode med et veldig viktig budskap! Supert at du deltar i den offentlige debatten om dette :blomst: Kunne det vært aktuelt for deg å delta på Dagsnytt Atten f.eks? Jeg tenker at dette temaet aldri kan snakkes nok om. Problemet er å få tak i en motdebattant fra bloggverden som er villig til å stille opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, MajaKaja skrev:

Interessant podcastepisode med et veldig viktig budskap! Supert at du deltar i den offentlige debatten om dette :blomst: Kunne det vært aktuelt for deg å delta på Dagsnytt Atten f.eks? Jeg tenker at dette temaet aldri kan snakkes nok om. Problemet er å få tak i en motdebattant fra bloggverden som er villig til å stille opp.

Takk! :) De ringte meg en gang i fjor, tror det var etter Bloggerne - episoden med AR sin tullesex, da hadde jeg noe på NRK Ytring. Problemet er som du er inne på, å få noen som kan forsvare eksponering av barn. Det blir liksom pinlig tydelig veldig fort at ingen KAN forsvare det! Og ingen har lyst til å stå fram som en mor som tar sjanser på vegne av barna sine. AB skrev i et opphetet øyeblikk at hun GLADELIG skulle stille opp til debatt om emnet, men så langt har det ikke skjedd. 

@Kollontaj Tusen takk! :ninuskapus: :flau:

Endret av FruJohansen
Skrivefeil
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VillaPaprika stilte jo opp, og «forsvarte» sin eksponering. 

Bloggerne forstår vel ikke at det de gjør er riv ruskende galt. De ønsker seg et liv i rampelyset og skjønner ikke at ikke alle gjør det. 

Vi er jo bare misunnelige :ironi:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

VillaPaprika stilte jo opp, og «forsvarte» sin eksponering. 

Bloggerne forstår vel ikke at det de gjør er riv ruskende galt. De ønsker seg et liv i rampelyset og skjønner ikke at ikke alle gjør det. 

Vi er jo bare misunnelige :ironi:

Generelt; de som stiller opp setter en rekke forutsetninger for å bli med. F.eks at de nekter redaksjonen å vise noe som helst fra bloggen, eller spørre om noe konkret derfra. Kan de slippe unna med svada, sier de ja.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Asti
3 timer siden, FruJohansen skrev:

Litteraturhuset i Bergen har lagt ut podcast av arrangementet "Mammabloggeren som angret" som var 30 april i år. Den kan høres gratis i iTunes eller din pod - app her :)

(Jeg har ikke hørt den sjøl, håper jeg kommer greit ut av det :P)

Tusen takk!  :blomst:   Enig med @Kollontaj. Dette er veldig bra. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Anette Haga er en blogger jeg virkelig har elsket i mange år. Jeg blir så lei meg av å se hvordan hun nå bruker sønnen sin i reklame for produkter hun tjener gode penger på i permisjonstiden sin.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow
2 timer siden, Mars09 skrev:

Anette Haga er en blogger jeg virkelig har elsket i mange år. Jeg blir så lei meg av å se hvordan hun nå bruker sønnen sin i reklame for produkter hun tjener gode penger på i permisjonstiden sin.

3 mnd gammel og allerede midtpunktet i reklame 😞 Reklameinnlegget hadde fått fram poenget like godt uten bilder av sønnen ikledd logoen deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...