Gå til innhold

Hva er dine rareste og sykeste tanker og meninger om ting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Fantastisk selvinnsikt :fnise:

Anonymkode: 1dee1...b74

Nå handler tråden om rare og syke tanker og meninger da ;) Ikke logiske eller forståelige meninger. 

Anonymkode: 5ca04...9a6

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badebuksa

Jeg liker ikke misantropi

Jeg har fordommer mot dyrevernere

 Regner med at de er veganere som setter dyr høyere enn mennesker

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Kjenner jeg angrer litt for å gå inn i denne tråden og leste alt her.

Og har den tanken nå at jeg iblant lurer på hvor mye dumhet er det sånn EGENTLIG blant folk?? Og kynisme? Alt var ikke ille her,Men resten får meg også til å lure på om noen av dere virkelig går rundt meg? Er stygt redd for det da... hjelp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Badebuksa skrev:

Jeg liker ikke misantropi

Jeg har fordommer mot dyrevernere

 Regner med at de er veganere som setter dyr høyere enn mennesker

 

Er ikke vegetarianer, men mennesker er bare dyr vi også. Eneste grunnen til at du syntes du selv er viktigere enn andre dyr er biologisk egoisme. Du vil så klart fremme din egen art, over en annen art, akkurst slik som at en løve vil fremme sin art og driter i mennesker. For en kråke er den det viktigste dyret på jorden, for mennesker er vi det viktigste dyret på jorden. MEN mennesker har også en mer utviklet måte å resonnere og tenke på, og da burde du kanskje klare å se at vi i bunn og grunn er verdt like mye/lite som andre dyr. 

Anonymkode: 4afa8...3ad

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mange individer ute i samfunnet tar seg selv på alvor, meningene sine på alvor... som aldri burde hatt mulighet til å forme samfunnet, som er en stor del av grunnen til forvirrelsene innad i samfunnet. De ønsker så vel, men hva hjelper det om de ikke vet hva de holder på med. Hvorfor må man ta dumme mennesker på alvor bare fordi de har klart å åpne en bok (så tynn som mulig) og avlese noen punkter som tilfeldigvis matcher med andres punkter.

 

Anonymkode: bb818...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at dyr har like mye verdi som mennesker. Noen dyr har for meg mer verdi enn noen mennesker. Noen mennesker har null verdi for jorda og menneskeheten.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsom tråd. Her er noen av mine meninger:

- Jeg misliker feite folk som selv har skyld i at de er feite, og klager over det. Og særlig når de påfører seg alvorlige livsstilssykdommer. Da kan de bare skylde på seg selv. 
- Jeg blir ekstremt irritert på personer som utnytter NAV-systemet til de grader (mener ikke de som oppriktig er syke og arbeidsuføre, selvfølgelig)
- Jeg skjønner ikke hvorfor noen gidder å bære frem svært syke barn. Det koster samfunnet millioner, kanskje milliarder til og med. Og det påfører familien ekstraordinært stress i mange mange år.
- Jeg synes ikke synd på noen flyktninger, og føler ingen sympati for båtflyktningene som kommer til Europa.
- Jeg synes ikke synd på narkomane eller personer som har pådratt seg store økonomiske problemer. De har skyld i alt selv. 
- Jeg synes ABB har noen gode poenger, men det betyr ikke at jeg støtter ham og hans handlinger.

Anonymkode: ea73d...d55

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at demokratiet er kjempeoppskrytt (bare det at samtlige her i tråden har, eller snart kommer til å få, stemmerett skremmer meg), og kunne gjerne gått for opplyst enevelde, eller et høyesteråd av kloke, kompetente folk. Hvordan man skulle gått frem for å sikre at styremakten til enhver tid bestod av fornuftige, oppegående personer og var fri for korrupsjon hadde imidlertid vært en vanskelig sak å løse....

Anonymkode: 1661d...212

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater fedre. Min egen var ok, men etter at jeg opplevde at mitt barn ble sviktet av sin egen far, klarer jeg ikke å se fedre som likeverdige foreldre for barn. Det er så mange menn der ute som ikke tar ansvar for ungene, og kan når som helst finne på å stikke ut av barnas liv. Mitt neste barn blir Stork baby, men jeg kommer aldri til å fortelle noen hvorfor.

Anonymkode: 93af3...465

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til:

-Det er helt latterlig å påstå at far er like viktig som mor på småbarn. Biologisk sett har ikke far noenting å gjøre med omsorgen for barn, de skal forsørge familien med mat og beskytte de. Far er ikke skapt for å mate barnet eller passe en baby. Jeg synes det er svært provoserende å kalle det likestilling, når vi forsøker å gjemme unna faktiske, biologiske forskjeller mellom kjønnene. På samme måte som jeg mener kvinner ikke har noenting i militæret å gjøre. Vi er fysisk svakere, det er fakta. 

Anonymkode: 5ca04...9a6

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns samfunnet vårt er alt for egoistisk. Nesten ingen bryr seg om noen andre enn seg selv.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, jeg gidder ikke å trykke av for anonym engang, håper ikke det betyr at noen må diskutere dette: jeg mener at barna er mer moren enn faren sine! 

Og det sier jeg selv om mine barn har en helt storveies far som alltid har stilt opp for dem! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

 

At religion burde utryddes.

Dyr er like mykje(og av og til meir) verdt enn mennesker. 

Folk som ikkje kastrerer katten/kattene sine burde bli fratatt katten. Unntak: Godkjent rasekatt i avl.

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
24 minutter siden, Fireproof skrev:

 

At dyskeleksi ikkje ein er ein unnskyldning til å skrive dårleg. Trur på at enkelte har skrivevansker, men at det er ein elendig grunn til å f.ek skrive "Eg har dyskleski, isje mob meg, dett gjer att eg ikke tørr å skrive ofentlig." Kjenner folk meg veldig sterk dyskeleksi som skriver heilt riktig, så det er grunnen til at eg meiner dette. 

 

*dysleksi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at tvangssterilisering ikke nødvendigvis er så ille. Nå ønsker jeg ikke at vi skal gå tilbake til den tiden da taterne ble tvangssterilisert, eller at man skal bedrive rasehygiene. Det er bare det at jeg ser ikke helt hvorfor det er så mye bedre å sette utviklingshemmede jenter på p-piller i flere år med de bivirkningene man kan få, eller at man synes at prevensjonsveiledning skal være nok når det er snakk om mennesker som er på samme stadie med et lite barn.

-Kvikklunsj-

Anonymkode: bef13...90d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som følger et deontologisk prinsipp, altså ser bort ifra konsekvenser 

-Dem som påstår at forurensing og klimagasser kun er en teori myndighetene har kommet på for å innføre flere avgifter

-Jeg er noe imot praktisering av religion, i alle fall når offentlige midler blir tatt i bruk og lovverket utfordres

-Bruk av ordet "rasist". Det er utbrukt og lite originalt, og som oftest svært sjeldent relevant

-Dem som dømmer etter utdanning, klær, spisevaner, ordvalg, osv. Det er uhøflig og lite dannet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Jeg er for spesialskoler for elever som har funksjonshemninger av typen Downs syndrom og lignende, verken de selv eller andre elever har utbytte av at de blir et uroselement i klasserommet (meget upopulær mening som jeg ikke ytrer, da jeg er lærer). 

- Fristen for abort burde økes frem til 16. uke

- Man burde ikke få statlig støtte for flere enn to barn, skal man ha flere burde man ha råd til å fostre dem opp selv

- Menn burde ha mulighet til juridisk abort, altså fraskrive seg farskap, med en frist som er den samme som abortgrensen, da hadde vi fått færre uønskede barn

 

 

Anonymkode: 9a384...5f2

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dyr og mennesker er like mye verdt og dyr er faktisk verdt mer enn enkelte mennesker. Mange mennesker er onde, dyr er aldri onde. 

Dyremishandlere, mordere, overgripere, terrorister, voldelige og annet ondt pakk burde avlives. Jorden er allerede overbefolket og vi trenger ikke sånne! På tide at de får smake sin egen medisin! 

Det bør bli påbudt å kastrere alle katter som ikke skal brukes i avl

Huskatter bør koste penger, de er akkurat like mye verdt som dyre rasekatter  

Religion burde forbys! Religion er roten til alt ondt! 

Jeg liker ikke barn. De er bråkete, møkkete og snørrete smittebærere. Liker dem først når de når en viss alder så det går an å snakke med dem. Sikkert en rar mening for en dame i min alder, men jeg takler bare ikke barn, særlig ikke uoppdragne barn. 

Jeg syns toppbloggerne tjener altfor mye penger på intetsigende svada. Og jeg bidrar ikke til penger i portemonnéen deres. 

Jeg syns ikke neger er noe mer krenkende ord enn hvit. Jeg bruker ordet neger og kommer til å fortsette med det. Nigger er noe helt annet så klart, det er krenkende. 

Innvandrere som ikke gidder å lære norsk og tilpasse seg norsk kultur bør pælmes ut av landet vårt. 

Forby burka, hijab og andre kvinneundertrykkende, religiøse plagg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...