Gå til innhold

Hva er dine rareste og sykeste tanker og meninger om ting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syntes det er utrolig irriterende når folk spør meg om jeg kan "like" bildet deres på insta eller facebook fordi de føler de har fått for få. Å basere bekreftelse på likes er ubeskrivelig.. ja har faktisk ikke ord. 

Folk som dumper dyr i søppelkasser, putter dem i poser før de hiver dem på sjøen eller kaster dem ut av bilvinduet i fart burde ha fått opplevd gjerningen selv. 

Jeg mister respekt når jenter unngår å ha sikker sex(fordi kondom er plagsomt, eller de reagerer på pilla), men tar likevel abort når de blir gravid(er forsåvidt for abort, men come on). Kjente ei som tok abort 5 ganger!!! Og gadd likevel ikke å gjøre en innsats for å hindre dette. Likevel syntes hun forferdelig synd på seg selv. 

Jeg synes at menn som opplever at dama lyver om prevensjon i et forhold, burde fått muligheten til å "abortere juridisk" hvis de ønsker det.

 Jeg blir rasende når jeg ser en familie hvor ungene er så smellfeite at de så vidt greier å bevege seg bortover gata. Har lyst å klappe skikkelig til foreldrene. 

Folk som velger å bære frem syke barn som kommer til å få et kort, smertefullt liv eller være avhengig av pleie selv i voksen alder. Det er utrolig egoistisk av foreldrene. 

Anonymkode: 6e602...c85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg kan bli "påvirket/berørt" av sinnstilstanden til en jeg kjenner godt, men som ikke befinner seg I umiddelbar nærhet til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ispinne skrev:

Jeg liker ikke bacon...

Shoot me. :overrasket:

Ikke jeg heller! Hver gang noen skal gi meg mattips, så er det alltid noe med bacon :spy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Abort: Bør utføres i større grad. Downs/trisomi, jeg vil ikke, jeg kan ikke. Uansett grunn er greit.

- Jeg støtter ingen menn som ønsker å gjennomføre juridisk abort. det er altformye vingling. BRUK KONDOM/steriliser deg! jeg hadde en "far"/donor/vingler som ville bli far, men rundt uke 15 meldte han seg ut permanent fordi han hadde gjort en annen gravid. Jeg misliker at han faren/donor til mitt barn. Det går ikke an å holde det innfor 12 ukers grensen slik som abortgrensen.

- Å stille i Bikini fitness bør være bli psykiatrisk diagnose.

- Røykere bør betale ALL medisinsk behandling selv. Om så det er kvisebehandling.

- Å ta heis bør ha en avgift på rundt 100 kroner om trapp en tilgjengelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Høsta skrev:

- Abort: Bør utføres i større grad. Downs/trisomi, jeg vil ikke, jeg kan ikke. Uansett grunn er greit.

- Jeg støtter ingen menn som ønsker å gjennomføre juridisk abort. det er altformye vingling. BRUK KONDOM/steriliser deg! jeg hadde en "far"/donor/vingler som ville bli far, men rundt uke 15 meldte han seg ut permanent fordi han hadde gjort en annen gravid. Jeg misliker at han faren/donor til mitt barn. Det går ikke an å holde det innfor 12 ukers grensen slik som abortgrensen.

- Å stille i Bikini fitness bør være bli psykiatrisk diagnose.

- Røykere bør betale ALL medisinsk behandling selv. Om så det er kvisebehandling.

- Å ta heis bør ha en avgift på rundt 100 kroner om trapp en tilgjengelig.

 

Hvordan skulle det gått for de som kanskje må ta heis da? Jeg tar alltid trapp, men de siste ukene så har jeg tatt heis der jeg kan fordi jeg er så sliten av å være i 1 trimester, har også vondt i underlivet noe som gjør det ubehagelig å gå mye..

Anonymkode: 91cb3...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skulle det gått for de som kanskje må ta heis da? Jeg tar alltid trapp, men de siste ukene så har jeg tatt heis der jeg kan fordi jeg er så sliten av å være i 1 trimester, har også vondt i underlivet noe som gjør det ubehagelig å gå mye..

Anonymkode: 91cb3...b6b

Da betaler man eller søker om stønad for heisen.

Det er jo ikke en aktuell greie, siden "alle tar heis", men det er min rare og syke mening (det tråden handler om) om altfor mange som bare er lat og bør piskes opp trapper i stedet for heisene. Du som gravid ville nok fått tilbakebetalt for heisen!

Endret av Høsta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Høsta skrev:

Da betaler man eller søker om stønad for heisen.

Det er jo ikke en aktuell greie, siden "alle tar heis", men det er min rare og syke mening (det tråden handler om) om altfor mange som bare er lat og bør piskes opp trapper i stedet for heisene. Du som gravid ville nok fått tilbakebetalt for heisen!

Godt at det aldri kan bli realitet, for livet er ikke så svart og hvitt så det ville blitt for vanskelig å håndheve.

Anonymkode: 91cb3...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt at det aldri kan bli realitet, for livet er ikke så svart og hvitt så det ville blitt for vanskelig å håndheve.

Anonymkode: 91cb3...b6b

Okay. Ha deg ut av "Hva er dine rareste og sykeste tanker og meninger om ting"-tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Høsta skrev:

Okay. Ha deg ut av "Hva er dine rareste og sykeste tanker og meninger om ting"-tråden.

Jøss, er du sjefen for denne tråden?

Anonymkode: 91cb3...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, er du sjefen for denne tråden?

Anonymkode: 91cb3...b6b

Tråden har et ganske tydelig tema. Dere andre kan starte egne tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Høsta skrev:

Tråden har et ganske tydelig tema. Dere andre kan starte egne tråder.

Men dette er et forum, og på forum kan folk diskutere. Liker du ikke det, så burde kanskje du "ha deg ut"?

Anonymkode: 91cb3...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men dette er et forum, og på forum kan folk diskutere. Liker du ikke det, så burde kanskje du "ha deg ut"?

Anonymkode: 91cb3...b6b

Er dette din første dag på internett?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Høsta skrev:

Er dette din første dag på internett?

Der hadde du ikke noe mer saklig å komme med skjønner jeg? Ha en god natt! :) 

Anonymkode: 91cb3...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.4.2016 at 15.43, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer litt på denne;

Hva synes du da om svarte folk (eller andre med farge, forsåvidt) som kler seg i vestlige klær?

Føler at du anser de hvite som "standarden", og at hvit ikke er en rase, siden vi ikke kan berøres av rasisme eller gå i andre klær enn de som tilhører vår egen "kultur".

Anonymkode: 6d1e2...1b9

Du burde kanskje lære deg ei historielekse! Vestlige klær ble oppfunnet av oss! Vesten har vært dominant de siste århundre. Vår kultur ble påtvunget dem imot deres vilje imens de ble kjøpt for penger! Nå for tiden fyller hvite jenter opp leppene med restylane, , hører på rapmusikk, har dreads, har cornrows, og de blir ikke fortalt at denne kulturen er "skitten" eller "uprofesjonell".

Å være rasistisk mot hvite er ikke mulig, vi er den rasen som har utnyttet, latterliggjort og drept andre raser. 

Hvite har sykt lyst til å bli diskriminert, omg! 

Anonymkode: a58df...3ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24 февраля 2016 г. at 16.40, AnonymBruker skrev:

- At i mange tilfeller så burde tvangssterilisering vært lovpålagt.

- En del mennesker burde bare vært skutt på stedet, i stedet for at man bruker millioner av kroner på å ha de i fengsel i årevis.'

 

Anonymkode: 2339a...063

Sant det med fengsel 👍🏻👍🏻

Anonymkode: 6afc7...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du burde kanskje lære deg ei historielekse! Vestlige klær ble oppfunnet av oss! Vesten har vært dominant de siste århundre. Vår kultur ble påtvunget dem imot deres vilje imens de ble kjøpt for penger! Nå for tiden fyller hvite jenter opp leppene med restylane, , hører på rapmusikk, har dreads, har cornrows, og de blir ikke fortalt at denne kulturen er "skitten" eller "uprofesjonell".

Å være rasistisk mot hvite er ikke mulig, vi er den rasen som har utnyttet, latterliggjort og drept andre raser. 

Hvite har sykt lyst til å bli diskriminert, omg! 

Anonymkode: a58df...3ea

Ikke sant. Det er faktisk muslimer fra forskjellige land rundt Saudi-Arabia som har ført til oss rein het og lære men ingen som faktisk bryr seg, visste noen at Nav er laget av muslimer fra Saudi-Arabia og osv. Folk visste ikke i den tiden hva renslighet er, spess vi norske vikinger som vi kaller oss, samme Danmark Sverige og osv. rundt oss. Europa i den tiden var veldig skitten folk kledde seg rikt og fin, men egentlig hadde dei sikkert ikke dusjet på noen måneder eller uker. Så hva er vitsen med å ta på seg klær som stinker. Vet dere hvorfor muslimer er kalt for den reine religionen ( terorrister og folk som har tatt liv av noen med vilje, sies det at han har gått mot Gud (Allah ) så han/ ho ikke er telt muslim) muslimer blir kalt for det fordi dei bønner fem ganger om dagen og vasker seg fem ganger om dagen og i dei tidene var det mye mer utførte enn av unge folk idag!  

Denne versjonen av historien er ikke så spredd fordi folk i denn tiden ikke skrev det ned som det var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎25‎.‎02‎.‎2016 at 17.01, AnonymBruker skrev:

- Jeg er for spesialskoler for elever som har funksjonshemninger av typen Downs syndrom og lignende, verken de selv eller andre elever har utbytte av at de blir et uroselement i klasserommet (meget upopulær mening som jeg ikke ytrer, da jeg er lærer). 

- Fristen for abort burde økes frem til 16. uke

- Man burde ikke få statlig støtte for flere enn to barn, skal man ha flere burde man ha råd til å fostre dem opp selv

- Menn burde ha mulighet til juridisk abort, altså fraskrive seg farskap, med en frist som er den samme som abortgrensen, da hadde vi fått færre uønskede barn

 

 

Anonymkode: 9a384...5f2

Ja, lærerværelset er vel ikke stedet å ytre politisk ukorrekte meninger regner jeg med. Det er vel noe i retning av karrieremessig selvmord?

Men nå kjenner jeg at jeg er superspent på hva du mener om innvandring, multikulturalisme og globalisering? Kunne du gitt meg den gleden å opplyse om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎27‎.‎02‎.‎2016 at 20.50, Version 2.0 skrev:

stort sett masse bra

Og dette er altså dine rareste og sykeste tanker og meninger? Aspirer du til helgenstatus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎27‎.‎02‎.‎2016 at 21.33, AnonymBruker skrev:

Menn er onde av natur.

Hvite mennesker har ingen kultur, og hvite mennesker er født rasistiske, og dermed er den Vestlige kultur rasisme satt i system.

Gud er en kvinne.

Menn burde ikke få lov til å ta buss, fordi beina deres tar for stor plass.

Vi i Norge burde få en svart statsminister snart.

Anonymkode: a58df...3ea

Jepp, du tar definitivt prisen for de rareste og sykeste tanker og meninger. Men det verste av alt er dog at du ikke en gang er tvunget til å holde kjeft om dem i det virkelige liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...