Gå til innhold

Gravid på sexklubb- ja jeg gjorde det


Fiorella

Anbefalte innlegg

Og det gikk strålende, anbefales til alle gravide.

Før vi dro på tur var jeg hos legen min og forhørte meg også. (Hun vet Aalt om meg.. :P ) Akkurat som jeg svømmer 2 ganger i uka er det jo en risiko for å få diverse smuskelusker.. ' 

Men jeg har da altså kost meg masse med mannen på klubb- hadde bare sex, kyss klapp og klem med han og ble spanka og glodd på av alle andre ;) blir nok en tur i kveld også 😅

For et fælt menneske jeg er.

 

 

 

 

Endret av Fiorella
Måtte lage nytt innlegg fordi jeg ikke fikk til å svare på den andre tråden...
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Fiorella skrev:

Og det gikk strålende, anbefales til alle gravide.

Før vi dro på tur var jeg hos legen min og forhørte meg også. (Hun vet Aalt om meg.. :P ) Akkurat som jeg svømmer 2 ganger i uka er det jo en risiko for å få diverse smuskelusker.. ' 

Men jeg har da altså kost meg masse med mannen på klubb- hadde bare sex, kyss klapp og klem med han og ble spanka og glodd på av alle andre ;) blir nok en tur i kveld også 😅

For et fælt menneske jeg er.

 

 

 

 

Ja, der sa du det.

Anonymkode: 625ef...406

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fiorella skrev:

Og det gikk strålende, anbefales til alle gravide.

Før vi dro på tur var jeg hos legen min og forhørte meg også. (Hun vet Aalt om meg.. :P ) Akkurat som jeg svømmer 2 ganger i uka er det jo en risiko for å få diverse smuskelusker.. ' 

Men jeg har da altså kost meg masse med mannen på klubb- hadde bare sex, kyss klapp og klem med han og ble spanka og glodd på av alle andre ;) blir nok en tur i kveld også 😅

For et fælt menneske jeg er.

 

 

 

 

Viste du ville komme med noe bull-crap om "legebesøk". 

Anonymkode: 625ef...406

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fiorella skrev:

Og det gikk strålende, anbefales til alle gravide.

Før vi dro på tur var jeg hos legen min og forhørte meg også. (Hun vet Aalt om meg.. :P ) Akkurat som jeg svømmer 2 ganger i uka er det jo en risiko for å få diverse smuskelusker.. ' 

Men jeg har da altså kost meg masse med mannen på klubb- hadde bare sex, kyss klapp og klem med han og ble spanka og glodd på av alle andre ;) blir nok en tur i kveld også 😅

For et fælt menneske jeg er.

 

 

 

 

Heier på deg! Godt du ikke lot moralistene få bestemme.

Anonymkode: 508b0...583

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Heier på deg! Godt du ikke lot moralistene få bestem

Anonymkode: 508b0...583

Ja,  leve leve ræva dømmekraft,  egoisme, mangelfull kunnskap  og total idioti!  Du får gå I tog imot all fornuft,  integritet,  hensyn og hør hør: det hønsehjerner kaller moralisme!

Anonymkode: 625ef...406

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kvalm: Du vet kvinners seksuelle frigjøring har gått for langt når en vordende mor går på sexklubb... 

Anonymkode: 0356a...137

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, icom skrev:

men da har du ikke hatt sex med andre da.. :)

Enig her. Poenget i den andre tråden var jo fare for smitte og sykdommer når man har sex med andre, men TS har forholdt seg til sin mann.

Om det er den riktige avgjørelsen er noe annet, men TS har ikke satt seg selv eller sitt barn i fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic , beklager TS. Men hva med de vordende fedrene som drar på sexklubb , er utro eller noe annet en vordende mor blir trakassert for ? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:kvalm: Du vet kvinners seksuelle frigjøring har gått for langt når en vordende mor går på sexklubb... 

Anonymkode: 0356a...137

Kvinners seksuelle frigjøring og én vordende mor?

Anonymkode: e37d7...aeb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinners seksuelle frigjøring og én vordende mor?

Anonymkode: e37d7...aeb

Ja. Når det er stuerent å gå på sexklubb som gravid, da har den seksuelle frigjøringen gått for langt. 

Anonymkode: 0356a...137

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva blir det neste? Date på sexklubb? Firmamøte på sexklubb?

Anonymkode: d45a9...499

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Fysj! Stakkars barn! Jeg ville aldri knullet andre gravide. Kun hvis vi var kjærester og det var mitt barn ;) ellers er det turn off.

leste nå at du bare hadde sex med mannen din, beklager. Da gjør det absolutt ingenting :) 

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hummels
1 time siden, LittDiva skrev:

Off topic , beklager TS. Men hva med de vordende fedrene som drar på sexklubb , er utro eller noe annet en vordende mor blir trakassert for ? 

De bærer ikke på et barn. Så greit at de går på sexklubb. Ikke bak ryggen til kjæresten så klart.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Er jo ikke noe galt i å gå på sex klubb så lenge det var din egen mann og far til barnet så er jo alt bare supert,å ha sex når man er gravid er jo også helt normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Når det er stuerent å gå på sexklubb som gravid, da har den seksuelle frigjøringen gått for langt. 

Anonymkode: 0356a...137

De fleste her mener vel at det ikke er det.

Anonymkode: e37d7...aeb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttikatta så gruuuuuusomt morsomt det høres ut som om du har hatt det. :-) 

Det er vel kanskje noen ting man må endre litt på om man er gravid, men dere har jo sex hjemme uansett, så jeg ser liksom ikke noe forskjell i å ha sex her eller der. 

Og dere som hakker ned på vordende mødre som går på sexklubb? Hva med småbarnsmødrene da? Skal de lynsjes? Eller de middelaldrende kvinnene med gisp! 17 åringer sittende hjemme på gutterommet? Seriøst? De aller, aller fleste er mødre, fedre, besteforeldre, tanter og onkler, skal man ikke få lov til å leve litt selv om man har barn? Hvordan i alle dager skal barna ta skade av dette? Joda, noen finner jo løstissen til mamma, men hvor mange "skada" barn sitter hos psykologen og griner fordi mamma har et sexliv?

Hilsen barnløs, som sikkert ikke har et kvekk hun skulle sagt her, men åpner kjeften læll. 

Anonymkode: 0866f...bf5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...