Gå til innhold

Idol 2016


Olava

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rihanna - Never Ending, fra det nye albumet Anti. 

Anonymkode: a7b84...89e

Takkkkk ♡♡♡♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg så Gunnar skal bable i vei. Han maser jo konstant, uten mål og mening!

Mange flink som er videre, men et par merkelige valg også synes jeg.

Lurer på hvordan de har valgt ut hvem som skal opp mot hverandre i de neste rundene. Er dette valgt av dommerne eller er det helt tilfeldig? Ser det kan bli noen interessante dueller der flere av de jeg virkelig har sansen for kan ryke ut tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som veit hvem hu lesba fra Tønsberg er? Link ;) 

Anonymkode: ffcaf...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hvordan de har valgt ut akkurat hvilke 8 som skal konkurrere mot hverandre? :)

Anonymkode: 7bc2c...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

noen som vet hvordan de har valgt ut akkurat hvilke 8 som skal konkurrere mot hverandre? :)

Anonymkode: 7bc2c...329

Jeg satt akkurat og tenkte på det. Er ikke sikker, men det virker som at de sprer de sterkeste deltakerne i ulike grupper. De har nok en tanke om hvem de selv tror kommer til å komme videre, og så har de plassert disse i ulike grupper så ikke fire av dem må konkurrere mot hverandre en gang, og to "middelmådige" kommer videre neste gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år er det ganske konsekvent. Hvis jeg tenker Hauuuu, så surt, så lyser dommerne som soler og overgår hverandre i superlativer. Lurer ofte på om de har en helt annen lyd på øret enn den som går ut til seerne.

Anonymkode: 885fa...997

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idol har halvert seernes makt over hvem som går videre. Nå bestemmer seerne bare den ene. Dommerne bestemmer den andre. 

Så langt i kveld liker jeg best Ida. Hun fikk kjempegode tilbakemeldinger fra dommerne. Da regner jeg med at de sørger for at hun går videre hvis seerne ikke gjør det, og da vil ikke jeg bruke penger for å stemme på henne. Så jeg kommer ikke til å stemme i kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også Kristian, men siden seerne nå bare kan sende videre en av de ni som dommerne ikke vil ha med videre, så er sjansen liten for at mange nok seere stemmer på ham, og da vil ikke jeg kaste bort penger på å stemme på en som likevel sannsynligvis ikke går videre. Så jeg kommer ikke til å stemme i kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Testosteron skrev:

Jeg likte også Kristian, men siden seerne nå bare kan sende videre en av de ni som dommerne ikke vil ha med videre, så er sjansen liten for at mange nok seere stemmer på ham, og da vil ikke jeg kaste bort penger på å stemme på en som likevel sannsynligvis ikke går videre. Så jeg kommer ikke til å stemme i kveld.

Du kan stemme her:

http://www.tv2.no/stem/tv2-v15/release/app.html?h=d3tx78exr6ux3j.cloudfront.net&p=5d9dd5d1-adeb-40d2-bcc8-45a0c3bd0753#multivote/m-8472

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow!! Marius var bra!

Anonymkode: 6d0e6...f8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk alle tre gratisstemmene fra meg! :) Tror Bowie hadde vært stolt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nytt dommerpanel neste (?!?!?) sesong ser jeg. Elendige folk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...