Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har delvis støv på hjernen og sliter meg ut med å rydde hele tiden. Støvsuger hver dag og mopper over gulvene daglig her. Ungene leker og har alltid besøk av venner, de overnatter ofte også. Vasker klær for 5 stk nesten daglig, så det er litt å henge fringrene i ja. Men jeg bruker aldri 3 timer på meg selv med sminke, spa, legge negler eller føne/krølle håret. Bruker maks en times tid, ikke det en gang inkl dusj. Ikke skal jeg på noe daglig photoshoot heller så nei det hadde jeg aldri orket. Men med flere nannyer og assistenter så blir hun nok like fresh og dollet opp 24/7 med barn vil jeg tro. Kan aldri tenke meg at hun skal blogge og reklamere mindre selv med en baby i hus. Hun sa det ikke skulle bli en mammablogg, men hva skal hun blogge om da? Det er jo baby de får i huset som kommer til å kreve tiden deres, så hvordan hun skal få tid til å blogge om andre ting kan jeg ikke forstå helt. Man må vel kunne skrive om annet enn sminke, trening og babyen? Anonymous poster hash: cf5ef...056

Et lite tips siden du sliter deg sånn ut.

Bruk litt mindre tid på å saumfare alt om Fotballfruen så får du nok litt mer pusterom i hverdagen.

Det virker rett og slett litt nifst og se voksne kvinner bli så besatt av en for dem ukjent person.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som ikke er greit å diskutere i denne tråden da?



Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I deres (og da tenker jeg på de brukerne som til stadighet må angripe andre brukere istedet for å diskutere sak) øyne?

Det virker som om enkelte er av den oppfatningen at all kritikk av FF er hets og mobbing.



Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo hun er da litt med, er ikke ut den stilen hennes.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Jo, interiørstilen hennes er ut. Tipper den kom mellom 2004-06 og i dag er det ingen som er interesserte i interiørmote som vil si at stilen hun kjører fremdeles er in. Selvsagt skal hun få ha stilen hun ønsker, og jeg sier ikke den er stygg selv om den ikke er helt meg, men in er den ikke.

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Nå har hun lagt ut bilder fra fotograferingen.

En ting er sikkert; hun er jo kjempe flott!! Hverken for tynn, for liten mage etc...men helt perfekt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var i tvil om hun ville vise bilder fra gravidfotograferinga, hun synes noen var for personlige! Da kan man jo bare gjette seg til hvordan resten ser ut :P Ser ut som rumpa også har vokst litt;)



Anonymous poster hash: 6243e...d33
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Hun var i tvil om hun ville vise bilder fra gravidfotograferinga, hun synes noen var for personlige! Da kan man jo bare gjette seg til hvordan resten ser ut :PSer ut som rumpa også har vokst litt;)

Anonymous poster hash: 6243e...d33

Hva er det for en kommentar?

Hun er jo flott på de bildene.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

På disse bildene ser hun mye sunnere ut enn ellers. Ikke megastort tigh gap, rundere lår og fyldigere ansikt. Håper hun beholder noe av vekta etter fødelsen for hun ser MYE bedre ut med mer kjøtt på kroppen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble altfor vulgære og overredigerte bilder, og det er tydelig at FF ikke er komfortabel. Jeg trodde graviditetsbilder skulle være søte og ha fokus på magen? Disse bildene er jo sexualiserte?



Anonymous poster hash: 405f9...569
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det for en kommentar?

Hun er jo flott på de bildene.

Åj.

Sa jeg at hun ikke så flott ut?

Glemte kanskje å ta med at hun ser bra ut, synes hun ser mye bedre ut nå enn tidligere:)

Anonymous poster hash: 6243e...d33

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflotte bilder! Imponert, og utrolig tøft av henne å dele :) Men kanskje blikket på det enes bildet var litt mer "ViMenn" en "her er babyen min" Synes hun ser sprek og flott ut uansett.



Anonymous poster hash: 7db15...8f6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gravid kropp kan også være sexy. Jeg ser i hvert fall ingen problemer med å "seksualisere" slike bilder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble altfor vulgære og overredigerte bilder, og det er tydelig at FF ikke er komfortabel. Jeg trodde graviditetsbilder skulle være søte og ha fokus på magen? Disse bildene er jo sexualiserte?

Anonymous poster hash: 405f9...569

Ikke så veldig rart mtp hvem som er fotografen..

Anonymous poster hash: 51dce...95d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke maset om interiøret hennes jeg. Har hun påstått at det er in? Siden flere nevner det her? Ikke alle følger trenden. Skal man bytte ut interiøret annenhvert år fordi det ikke er inn lengre? Har hatt det samme i 4 år jeg. Mye hvitt, noe chabby chic og litt 40-50 talls.Jeg er ikke in og ikke alle følger trenden hvert år. Bytter dere ut møbler og bilder etter hva som er in?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene var flotte minus nummer to om jeg skal være ærlig. Det er sikkert retusjeringen som har gjort ansiktet helt merkelig og mindre flatterende.

Anonymous poster hash: 09884...69f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å leie inn den fotografen er spesielt siden han stort sett fotograferer glamourmodeller og nakenmodeller og har et skrekkelig rykte. Bloggeren LInnea Myhre langet jo ut mot oppførselen hans på Twitter for kort tid siden.



Anonymous poster hash: c53fa...6fc
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...