Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jo ingen tvil om at bildene er retusjerte. Se på gravidstreken feks, den synes ikke på bildene hun la ut idag. Men det hun la ut på insta, der ser man tydelig den streken som går fra navelen og nedover.

Blir morsomt hvordan hun skal takle at babyen gulper ut alle antrekkene hennes :fnise:



Anonymous poster hash: 670d9...1ce
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er bildene retursjert. Er ikke vits å spekulere i engang, man ser det veldig godt på kroppen. Jeg vet ikke om noens kropper som "skinner" slik den gjør på disse bildene. Hudtone og evt bulker som ikke passer seg er også fikset på. Når hun retursjerer ihjel de bildene hun tar selv lar hun ikke plutselig en haug ushoppa bilder ligge på bloggen!

Alle bilder som er tatt hos fotografer er i en aller annen grad retusjert. Alle bilder av kjendiser som vi ser, er retusjert, så jeg ser ikke helt hva som er så uvanlig med at disse bildene også er det.

Når det er sagt, så syns jeg det ble litt voldsomt med photoshop på bilde nr 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte bilder har jeg lagt merke til at kjeven hennes omtrent forsvinner. For på enkelte andre bilder som feks bildene tatt av det babymagasinet for en tid siden, der kan du se at hun har en kraftig kjeve. På bildene idag er kjeven nesten borte? Er det photoshop eller?



Anonymous poster hash: 405f9...569
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som synes det å redigere seg selv til det ugjenkjennelige er normalt? Ville dere ha hengt opp et slikt bilde på veggen hjemme?

Jeg har alltid hatt en sans for det ekte og det naturlige, men jeg innser at jeg slettes ikke er endel av flertallet.



Anonymous poster hash: 4d333...730
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH :fnise::hoho:

Anonymous poster hash: 2ef39...648

Noen av dem er morsomme, men en god del er faktisk så hatske at det blir teit.

Anonymous poster hash: c134f...e10

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig bildene var flotte, men hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd de var tatt ut av en katalog for undertøy.



Anonymous poster hash: 95d1e...e18
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har i hvert fall ikke fått like positive kommentarer på instagram om gravidbildene som på bloggen. Mange som har skrevet og påpekt redigeringen som har blitt gjort, samt hvordan lårene hennes plutselig ble normalvektige. Mye av det er selvfølgelig slettet nå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er bare barnslig, og det er jo ingen tvil om at det er noen herfra.

Noen med store fritidsproblemer.

Jepp, absolutt lavmål.

Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://twitter.com/RidderLK

Har noen sett denne?

Anonymous poster hash: dc728...ac9

Hvis det ikke har rabla for han før, så har han det nå! Om denne sarkasmen som kommer ut av munnen og bak blir bare patetisk og pinlig. Denne mannen kjenner virkelig ikke sin besøkelsestid. Sa jeg pinlig?

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke har rabla for han før, så har han det nå! Om denne sarkasmen som kommer ut av munnen og bak blir bare patetisk og pinlig. Denne mannen kjenner virkelig ikke sin besøkelsestid. Sa jeg pinlig?

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

Du skjønner at det ikke er LK som har laget og poster på den profilen eller?

Anonymous poster hash: e8705...ae5

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det ikke har rabla for han før, så har han det nå! Om denne sarkasmen som kommer ut av munnen og bak blir bare patetisk og pinlig. Denne mannen kjenner virkelig ikke sin besøkelsestid. Sa jeg pinlig? Anonymous poster hash: 95d1e...e18

??? Du tuller??

Anonymous poster hash: 26e74...591

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Skulle tro FF hadde penger nok til å kunne gå hos en skikkelig fotograf..

Anonymous poster hash: 216b9...370

Hun fikk det vel sponset.

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er jo ikke spekulering. Det er stor forskjell på å spekulere og å faktisk snoke frem hva navnet er og deretter poste det overalt. Anonymous poster hash: bdf3c...c3d

Hvem enn du er, så bekrefter du her at navnet er riktig...

Anonymous poster hash: 2d607...8e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...