Gå til innhold

Charterfeber. Flere som skal se på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her står det om Rannveigs fortid.

http://rannveigheitmann.blogg.no/1341452438_min_ville_fortid.html

Anonymous poster hash: 47dbc...f0a

Hvor gamle er dere som sier at Rannveig er en god mor? Les dette og alt som står mellom linjene får det til å lyse varsko foran mine øyne. De som roser henne opp i skyene må jo være unger. Trassen drittunge som tror hun er tøff, gravid 17 år gammel med en ny bekjent. Gravid igjen som 18/19 åring med en hun la seg flat for ei natt i Oslo.

Anonymous poster hash: 8b898...7d5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere som sier at Rannveig er en god mor? Les dette og alt som står mellom linjene får det til å lyse varsko foran mine øyne. De som roser henne opp i skyene må jo være unger. Trassen drittunge som tror hun er tøff, gravid 17 år gammel med en ny bekjent. Gravid igjen som 18/19 åring med en hun la seg flat for ei natt i Oslo.

Anonymous poster hash: 8b898...7d5

Det er vel ingen som roser henne opp i skyene her Selv om hun fikk barn tidlig og ble gravid igjen etter en ons, så er det heller ingen grunn til å blande inn BV.

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det hun skrev i bloggen om at de andre bare var 19 år og umodne siden de ikke har fått barn var helt "herlig" :P

Det er vel ikke no grunn til å melde hu til barnevernet kanskje, men at man kanskje burde gå gjennom IQ-tester før man får barn er hu et godt eksempel på...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det hun skrev i bloggen om at de andre bare var 19 år og umodne siden de ikke har fått barn var helt "herlig" :P

Det er vel ikke no grunn til å melde hu til barnevernet kanskje, men at man kanskje burde gå gjennom IQ-tester før man får barn er hu et godt eksempel på...

Det har vært 2 undersøkelser på gutten tidligere, men de ble henlagt av BV. Nå er det en pågående barnefordelingssak som har vært oppe i retten mellom Rannveig og guttens far, han søker om 50/50-samvær. Spent på om det går gjennom.

Anonymous poster hash: 47dbc...f0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært 2 undersøkelser på gutten tidligere, men de ble henlagt av BV. Nå er det en pågående barnefordelingssak som har vært oppe i retten mellom Rannveig og guttens far, han søker om 50/50-samvær. Spent på om det går gjennom.

Anonymous poster hash: 47dbc...f0a

Bor han i Oslo?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, dette var smertefullt.

Men "ikke noen utprega drittsmak på denna" kan bli et ikonisk uttrykk.

Var det ikke drinksmak hu sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de burde stoppet ertingen med kakerlakken en god del tidligere mens leken fortsatt var god, kan ikke være noe hyggelig å bli sprunget etter med en sånn en når man er gravid og kakerlakkfobisk.

Tror dog at å være på tur sammen med Rannveig hadde krevd en engels tålmodighet.....



Anonymous poster hash: 3196f...250
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Hvor gamle er dere som sier at Rannveig er en god mor? Les dette og alt som står mellom linjene får det til å lyse varsko foran mine øyne. De som roser henne opp i skyene må jo være unger. Trassen drittunge som tror hun er tøff, gravid 17 år gammel med en ny bekjent. Gravid igjen som 18/19 åring med en hun la seg flat for ei natt i Oslo.

Anonymous poster hash: 8b898...7d5

Kjære vene?? Er dette grunn for å sende inn BV? Da burde det vært mange saker på pulten til BV. Det er ikke uvanlig at ungdom har litt ville perioder. Og selv om man har vært totalt ute av kontroll i en periode, så betyr det ikke at personen forblir slik resten av livet.

Du ser verden litt vel sort/hvit. Fordi vi mener dette ikke er en sak for BV, så betyr det heller ikke at vi roser hennes barneoppdragelse i skyene :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene?? Er dette grunn for å sende inn BV? Da burde det vært mange saker på pulten til BV. Det er ikke uvanlig at ungdom har litt ville perioder. Og selv om man har vært totalt ute av kontroll i en periode, så betyr det ikke at personen forblir slik resten av livet.

Du ser verden litt vel sort/hvit. Fordi vi mener dette ikke er en sak for BV, så betyr det heller ikke at vi roser hennes barneoppdragelse i skyene :P

Dette handler ikke om en normal tenåring, men en umoden, trassen drittunge som ligger langt under normal utvikling. Og ja, selvsagt kan man vokse og forandre seg, MEN det gjorde jo ikke Rannveig. Hun fikk jo barnet midt i denne perioden. Følger du med i bloggen så skjønner du jo fort at så mye utvikling har det ikke akkurat skjedd. Hadde derimot jenta skjerpet seg som 17 åring, fått en utdannelse og blitt gravid som f.eks. 25 åring hadde jeg vært enig i at hun hadde forandret seg. Hør hvordan hun prater (babyspråk), og legg merke til hva hun sier. Det snurrer ikke så mye oppi toppen der.

Selvsagt tror jeg jenta er glad i barna sine, det har ingenting med det å gjøre. Men hun er fryktelig ung og usikker. Hun har lite allmennkunnskap og har et veldig stort behov for å sette seg selv i fokus. Jeg sier ikke at man må være geni for å oppdra barn, men det er langt fra å være "dum som et brød" til geni. Putt jenta på et mødrehjem noen år, med ansvarlige voksne som lærer henne at verden ikke snurrer rundt henne hele tiden.

Anonymous poster hash: 8b898...7d5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Kjenner du henne personlig, eller bare utifra det du leser på bloggen?

Det er ingen her som påstår hun er noe geni. Tvert imot. Men det er ikke dermed sagt at hun er uskikket som mor. Du er uskikket om du driver med omsorgssvikt. Hvor er omsorgssvikten her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da foreslår jeg at vi går tilbake til trådens tema.

Hvis noen kjenner Rannveig PERSONLIG, så kan vi ta diskusjonen opp igjen, foreslår jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært 2 undersøkelser på gutten tidligere, men de ble henlagt av BV. Nå er det en pågående barnefordelingssak som har vært oppe i retten mellom Rannveig og guttens far, han søker om 50/50-samvær. Spent på om det går gjennom.

Anonymous poster hash: 47dbc...f0a

Hun har tidligere visst dårlig dømmekraft på bloggen. Blant annet bilder av fødselen da sønnen ble dratt ut av henne. I tillegg legger ut stadig ut nakenbilder av seg selv. Dette er ikke en sak for barnevernet, men jeg synes det er svært upassende å posere naken med et lite laken foran gravidmagen og playboykanin over rumpa.

Edit: fjernet noe ettersom jeg ikke fant det igjen på bloggen.

Endret av Samaysa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har tidligere visst dårlig dømmekraft på bloggen. Blant annet bilder av fødselen da sønnen ble dratt ut av henne. I tillegg legger ut stadig ut nakenbilder av seg selv. Dette er ikke en sak for barnevernet, men jeg synes det er svært upassende å posere naken med et lite laken foran gravidmagen og playboykanin over rumpa.

Edit: fjernet noe ettersom jeg ikke fant det igjen på bloggen.

:sjokkert:

Noen mennesker skulle ikke hatt tilgang til internett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har vært 2 undersøkelser på gutten tidligere, men de ble henlagt av BV. Nå er det en pågående barnefordelingssak som har vært oppe i retten mellom Rannveig og guttens far, han søker om 50/50-samvær. Spent på om det går gjennom.

Anonymous poster hash: 47dbc...f0a

Hadde vært fint for NC å bli kjent med begge søstrene sine, håper faren vinner så han får ha samvær men sønnen sin.

Anonymous poster hash: 7ad43...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...