Gå til innhold

Charterfeber. Flere som skal se på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åå de bloggejentene har så fine glatte rumper! Tror ikke jeg har hatt det siden jeg var 12. Dårlig gjort, jeg vil og!



Anonymous poster hash: c3665...cd2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Therese og Ida ser ut som tiåringer med silikonpupper. Det ble nesten litt creepy med den nærfilmingen av rumpene og puppene deres.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese og Ida ser ut som tiåringer med silikonpupper. Det ble nesten litt creepy med den nærfilmingen av rumpene og puppene deres.

Ja, men jeg vil og ha sånn fin rumpe. Misunnelig! Hadde lett flasha ræva mi om den var så perfekt.

Anonymous poster hash: c3665...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese og Ida ser ut som tiåringer med silikonpupper. Det ble nesten litt creepy med den nærfilmingen av rumpene og puppene deres.

Jeg tenkte det samme o_0 De ser ut som barn og da ble det bare skikkelig ekkelt

Anonymous poster hash: acc3e...e76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hadde brukt en hel dag med konstant skjekking for å prøve å få meg en middagsdate, men ender opp sent på kvelden uten et eneste positivt svar så tror jeg at alt som heter selvtillitt hadde dødd ut!

Syntes virkelig synd på dem (eller, Svein) på slutten der... jeg fulgte ikke så nøye med på de tidligere sesongene, men hadde han ikke litt mer dametekke før Gunnar kom inn i bildet?

Jeg lurer på hvordan forhold Svein og Gunnar har i dag jeg... Jeg kan liksom ikke tro at svein er noe særlig begeistra for han sånn egentlig... får ihvertfall følelsen av at han (svein altså) bare spiller kompis...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror dere det er økonomisk i denne serien? Går ut i fra at de får dekket selve reisen. Men mer? For min del skal det mye mer til enn en 5000-kroners reise til syden for at hele Norge skal få le av meg på TV. Tror dere at de får "lønn", eller dekket mat og andre utgifter?



Anonymous poster hash: 00527...103
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg lo godt av han kommentatoren når Ida og Therese var ute og spiste. Ida sa noe sånt som at det ikke var lov til å filme mens de spiste... "OK, da gjør vi ikke det" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det Svein og han gubben driver med? De burde senke kravene sine kraftig, ellers får de aldri noe date.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR FINNER DE ALLE FOLKENE??? Herreguuud, SÅ mange raringer i et program!



Anonymous poster hash: 1a63a...93d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse to andre bloggerne (som ikke er Ranveig), er de kjente innenfor bloggverden? De fremstår så utrolig kjedelige og negative på programmet, så jeg kan ikke se for meg at de kan skrive blogger folk vil lese. Rannveig er jo et merkelig vesen, men hun smiler i hvert fall og virker litt mer avslappet. Seansen hvor de to andre var på restaurant var utrolig vond å se på. Viktig å poengtere at de ikke hadde spist på et døgn (! - hvorfor spiser de ikke når de er på ferie? Det er jo ikke akkurat sånn at de ikke har tid) og bare pirking i maten og klaging.



Anonymous poster hash: cdb43...d32
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse to venninnene fra Finmark var virkelig noe for seg selg! Kniv og startkabler på chartertur liksom...

Skjønner ikke helt hvorfor de tekster når Rannveig snakker, og ikke når hun Berit makkilakki (var det ikke det hun het?) snakker, skjønner nesten ingenting av hva hun sier..

Og litt synd på Svein som sitter alene mens Gunnar har fått en smule høy promille og bedriver sjekkebordhopping på slutten..

Bloggerene er litt komiske, så innmari som de var etter Rannveig pga kakkerlakken, også får de nesten panikkanfall pga ei lita bille på bortet :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud så lite sjamerende Therse er! Hun fremstår skikkelig negativ og fæl. "åh maten er så varm" :roll:

Fred Åge og Christoffer er jo herlige da :)

Tipper det var Gunnar sin skyld de ikke fikk seg noe napp. Han er rett og slett kvalm og veldig merkelig. Hadde han kommet bort til meg for å flørte, så hadde jeg bare gått vekk. Grøss.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hudkreftfaren til disse bloggerene jeg...........å smøre seg med babyolje er virkelig ikke bra! Ikke skjønner jeg hvordan de ikke blir helt svidd heller :vetikke: Hadde jeg smurt meg med babyolje og lagt meg rett i sola så ville jeg fått 3grads solforbrenning, garantert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hudkreftfaren til disse bloggerene jeg...........å smøre seg med babyolje er virkelig ikke bra! Ikke skjønner jeg hvordan de ikke blir helt svidd heller :vetikke: Hadde jeg smurt meg med babyolje og lagt meg rett i sola så ville jeg fått 3grads solforbrenning, garantert!

Huff ja. De kommer sikkert til å se ut som noen inntørka svisker før de blir 30.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse to venninnene fra Finmark var virkelig noe for seg selg! Kniv og startkabler på chartertur liksom...

Skjønner ikke helt hvorfor de tekster når Rannveig snakker, og ikke når hun Berit makkilakki (var det ikke det hun het?) snakker, skjønner nesten ingenting av hva hun sier..

Og litt synd på Svein som sitter alene mens Gunnar har fått en smule høy promille og bedriver sjekkebordhopping på slutten..

Bloggerene er litt komiske, så innmari som de var etter Rannveig pga kakkerlakken, også får de nesten panikkanfall pga ei lita bille på bortet :fnise:

Var det ikke hun korthårete som ser ut som en buddhistnonne som het Berit, og hun unge, lyse som het Makkilakki (eller noe i den duren)

Anonymous poster hash: 44733...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så lite sjamerende Therse er! Hun fremstår skikkelig negativ og fæl. "åh maten er så varm" :roll:

Fred Åge og Christoffer er jo herlige da :)

Tipper det var Gunnar sin skyld de ikke fikk seg noe napp. Han er rett og slett kvalm og veldig merkelig. Hadde han kommet bort til meg for å flørte, så hadde jeg bare gått vekk. Grøss.

Jeg er så enig. Jeg har ikke hørt annet en enstavelsessvar fra henne gjennom hele programmet. Man kan si hva man vil om Rannveig, men hun er i hvert fall ikke redd for å by på seg selv :laugh:

Med unntak av Rannveig, synes jeg faktisk pensjonistene er mer interessant å se på enn bloggerne. Hele stemningen bærer preg av at de egentlig ikke kjenner hverandre, og det er lenge siden jeg har sett noen være så negative og klagete.

Endret av Samaysa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...