Gå til innhold

Charterfeber. Flere som skal se på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som moren til ei venninne sa til oss en gang: Man skal aldri le av folk for hvordan de ser ut, men man kan le av det de gjør og det de har på seg, for det har de valgt selv!

Det synes jeg var godt sagt. Alle ser forskjellige ut og det er jo bare bra, men når man melder seg på Charterfeber eller Paradise Hotell, så ber man jo om å bli diskutert og flirt av (Og da mener jeg ikke hvordan de ser ut, men hvordan de oppfører seg og fremstår for hele Norges befolkning)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det synes jeg var godt sagt. Alle ser forskjellige ut og det er jo bare bra, men når man melder seg på Charterfeber eller Paradise Hotell, så ber man jo om å bli diskutert og flirt av (Og da mener jeg ikke hvordan de ser ut, men hvordan de oppfører seg og fremstår for hele Norges befolkning)

Nå tør jeg ikke skrive med nick, for jeg blir sikkert halshogd. Jeg så på en del av dette programmet i går (har ikke sett denne type programmer før), og jeg må si de fleste av deltagerne virker som de kommer fra samfunnets "bunnslam", fullstendig uten hemninger, brautende og fulle.

Anonymous poster hash: 4299e...75f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han fortelleren eller hva jeg skal kalle han er morsom. Var morsomt da hun skulle forklare åssen bi gutta sjekka damer :fnise:

Gunnar er faktisk verre en Svein :sjokkert: Hvem i all verden er det som har Svein som sin helt liksom?

Damene frra storfamilen er så harry at jeg får vondt!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han ekle Charter-Svein med? Han er så harry og teit! Minner litt for mye om en jeg kjenner som er av samme harry typen bortsett fra at Charter-Svein muligens gjør seg enda verre enn det han er. Han jeg kjenner ER sånn. Grøss.

Svein har faktisk jobbet innenfor psykiatrien i mange år,så han tar nok på seg en rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere deltakerne på Chaterfeber skjønner at de dummer seg ut? Er ikke mange som kommer godt ut av det..

Nei..

Tror pensjonistene ikke har skjønt at de ikke snakker norsk på Cran Ganaria.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes han fortelleren eller hva jeg skal kalle han er morsom. Var morsomt da hun skulle forklare åssen bi gutta sjekka damer :fnise:

Gunnar er faktisk verre en Svein :sjokkert: Hvem i all verden er det som har Svein som sin helt liksom?

Damene frra storfamilen er så harry at jeg får vondt!

-klappe

-løfte stoler

-kysse en kammerat

:P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg blir så flau av bi gutta at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. :flau: De hadde aldri klart å sjekke meg opp uansett hvor full jeg var! Nei takk.

Pensjonistene er jo litt søte da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggerne har aldri møtt hverandre før. De er konkurrenter i sitt marked.

Pensjonistene har aldri vært ''med hverandre'' før. De synger i samme band.

Spent på hvordan dette går videre. Og please, ikke kom med spoilers.

(BTW; Dere som betaler 99 ,- for å se på det en dag før alle andre, er enten idioter, eller rike).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nå har jeg også sett (gratis ;) )

For en gjeng. Men har litt sansen for hun blonde bloggere, som hele tiden bøller med det gravide bommulshue. Ellers får jeg bare lyst til å gråte over de andre. Dynke pizzaen i medbragt "partydressing"? Drita på rusbrus? Gunnar burde forresten medisineres :P



Anonymous poster hash: 52fd2...266
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggerne har aldri møtt hverandre før. De er konkurrenter i sitt marked.

Pensjonistene har aldri vært ''med hverandre'' før. De synger i samme band.

Spent på hvordan dette går videre. Og please, ikke kom med spoilers.

(BTW; Dere som betaler 99 ,- for å se på det en dag før alle andre, er enten idioter, eller rike).

viaplay du tenker på? det er en veldig bra side, som du kan se mange filmer på:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han fortelleren eller hva jeg skal kalle han er morsom. Var morsomt da hun skulle forklare åssen bi gutta sjekka damer :fnise:

Gunnar er faktisk verre en Svein :sjokkert: Hvem i all verden er det som har Svein som sin helt liksom?

Damene frra storfamilen er så harry at jeg får vondt!

Ja de damene er harry, jeg måtte le da de sang den dirty sangen om familien sin :)

Anonymous poster hash: c3665...cd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, innså nettopp at jeg vet hvem de gutta i BI-gjengen er. Jeg tror grunnen til at jeg ikke tenkte over det før nå er fordi var harry rånere. Sånn halvveis bondetamper.



Anonymous poster hash: 8f595...9e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg lest hele tråden; men hun Rikke.. Er det hun som var med i unge mødre?

Edit: så det nå ja..

Endret av nuggets
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Nå har ikke jeg lest hele tråden; men hun Rikke.. Er det hun som var med i unge mødre?

Edit: så det nå ja..

Hvilken sesong var hun med i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...