Gå til innhold

Når gjorde sist kjæresten noe hyggelig for deg?


Gjest Complex

Anbefalte innlegg

Gjest missLady

Lest endel på 'Når gjorde du sist noe hyggelig?' så lurer på når kjæresten din sist gang gjorde noe hyggelig for deg??

***

Typen hørte jeg sa til mamma at jeg ønsket meg boller med krem inni for et par dager siden. I går hadde moren hans laget boller, så han laget krem til meg (romkremting ;) ) og hadde i bollene og melis på toppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en nydelig bukett og bamse av ham på Valentines Dagen. Disse ble levert på døren siden han var ute på sjøen denne dagen. :rødme: Vi pleier aldri å feire Valentines, men det var uansett så herlig av ham at det falt en liten gledeståre da jeg åpnet pakken. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet at jeg ikke er særlig fan av Valentines, det er forøvrig ikke han heller, så han ga meg en sjokolade med teksten "Jeg er så glad for at jeg har deg" etter klokken hadde passert midnatt, natt til 15, februar, altså. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han lagde en deilig frokost til meg i går :) Det var deilig.

Han beordret meg også til å sove litt lengre da han var i dusjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hasselnøtt i.i.

Han gjør masse småting som jeg setter utrolis stor pris på. Bla skraper bilen min hver gang det er frost og bilen ikke står i garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lagde frokost til meg i morges når han så jeg var altfor trøtt til å lage det selv. Det syntes jeg var veldig koselig. :) Ellers gjør han koselige ting hele tiden, som f. eks at jeg fikk nytt spill til min Nintendo DS Lite for et par dager siden. :yvonne:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Han sendte meg en utrolig søt sms i morges på jobben som jeg bare smeltet av.... :rødme: Elsker disse små oppmerkomhetene....!!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vet hvor sliten jeg blir av å jobbe i barnehagen på tirsdager ( er utplassert hver tirsdag ) så han henta meg når jeg var ferdig :) Var utrolig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærstn er veldig flink til å gjøre små ting i hverdagen, noe jeg også prøver på. Vi er ikke de største romantikerne, men små ting betyr mest for oss.

Da jeg kom hjem en fredag hadde han ryddet på kjøkkenet, støvsugd og montert opp noe hyllegreier. (Vi bor ikke sammen enda). Også hadde han en kasserolle med suppe på ovnen. Sånne ting varmer veldig.

Også fikk jeg blomster her om dagen :blomst:

(Ikke på valentine, den dagen markerer vi ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morges vekte han meg med å si at han var glad i meg og ga meg et kyss på kinnet :)

Han har forøvrig en fast rutine på å gi meg et kyss på kinnet før han drar på jobb på morgenen (han begynner på jobb èn time tidligere enn meg) :rødme:

Dette er noe jeg setter stor pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør stort sett noe fint for meg hele tiden. Alle disse små tingene som betyr så mye :)

Får alltid et skikkelig ømt og kjærlig kyss før jeg drar på jobb.

I går kveld laget han te til meg på eget initiativ og han er generelt utrolig oppmerksom og snill.

Fikk et nydelig smykke med øredobber på årsdagen vår :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forigårs lagde han en sang til meg om hvor pen jeg var og hvor kul min livmor er. Det bør vel nevnes at vi ikke er prøvere :) Men noen er kanskje litt mer innstilt enn andre da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har reise jobb, og komm mandag i forrige uke hjem fra noen uker i Canada.. Etter to dager hjemme fikk han beskjed om at han måtte til Italia lørdagen som kom. For at jeg ikke skulle måtte være alene hjemme den helgen bestillte han flybilletter hjem til meg, slik at jeg fikk være med familien min..

Han er bare så snill og god mot meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...