Gå til innhold

Betale Husleia "in natura"?


Gjest Hanna23

Anbefalte innlegg

Gjest Hanna23

Hei, jeg er student og har hatt litt problemer med å betale husleie for en leilighet jeg leier i Tromsø. Har nå betalt for oktober og november 2007. Er skyldig husverten desember og januar. Husleien forfaller den 1. hver måned og jeg vil ha problemer med å betale noe før i februar. Da vil jeg antakelig bare klare å betale for desember og vil fortsatt være 2 måneder på etterskudd.

Tok dette opp med husverten i går, som er en meget hyggelig ungkar/ skilt mann på ca. 35-40 år. Han kom med et tilbud som overrasket meg meget, ble lettere sjokkert, rødmet og kom meg ned i leiligheten ganske raskt. Han tilbød meg å gjøre opp for meg mot at han fikk ha sex med meg! Dessuten tilbød han meg "gratis" husleie ut året om jeg hadde sex med ham 1 gang pr. måned.

Noen andre som har fått slike tilbud og akseptert?

Må innrømme at tanken frister meg, i ettertid, men skal tenke mer på dette. Har jo en del ONS pr. måned og kan like godt ha sex med husverten, for å sette dette litt på spissen :-)

Ønsker konstruktive tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hanna23
Ønsker du å prostituere deg er det vel bare å sette igang :)

Ønsket konstruktive tilbakemeldinger og ikke sånn sarkasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er student og har hatt litt problemer med å betale husleie for en leilighet jeg leier i Tromsø. Har nå betalt for oktober og november 2007. Er skyldig husverten desember og januar. Husleien forfaller den 1. hver måned og jeg vil ha problemer med å betale noe før i februar. Da vil jeg antakelig bare klare å betale for desember og vil fortsatt være 2 måneder på etterskudd.