Gå til innhold

Betale Husleia "in natura"?


Gjest Hanna23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forfriskende syn på saken.

Kanskje hadde det da heller ikke vært så mange prostituerte som slet med skamfølelse, ødelagt seksualitet etc?

For å sette det litt på spissen; er vi ikke alle horer?

Vi selger vår arbeidskraft, tid og til dels lojalitet/evner hver eneste dag.

Er det ikke muligens bedre å selge en liten del av sin kropp/seksualitet framfor en stor del av sin tid?

Det er jo lett å teste ut, Paradokset? Bare still deg opp sammen med de andre mennene som tilbyr seg til kunder, så finner du fort ut om det er bedre enn ditt vanlige yrke.

Jeg gjør mange kjedelige og lite inspirerende oppgaver som er nedtegnet i stillingsbeskrivelsen min, men jeg er veldig glad for at å suge sjefen ikke er inkludert i disse oppgavene. Forfriskende at du like gjerne lar deg penetrere som å måtte fylle ut skjemaer, i teorien i hvertfall. Jeg har litt problemer med å tro deg på den påstanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lizzi_*

Hei, jeg er student og har hatt litt problemer med å betale husleie for en leilighet jeg leier i Tromsø. Har nå betalt for oktober og november 2007. Er skyldig husverten desember og januar. Husleien forfaller den 1. hver måned og jeg vil ha problemer med å betale noe før i februar. Da vil jeg antakelig bare klare å betale for desember og vil fortsatt være 2 måneder på etterskudd.

Tok dette opp med husverten i går, som er en meget hyggelig ungkar/ skilt mann på ca. 35-40 år. Han kom med et tilbud som overrasket meg meget, ble lettere sjokkert, rødmet og kom meg ned i leiligheten ganske raskt. Han tilbød meg å gjøre opp for meg mot at han fikk ha sex med meg! Dessuten tilbød han meg "gratis" husleie ut året om jeg hadde sex med ham 1 gang pr. måned.

Noen andre som har fått slike tilbud og akseptert?

Må innrømme at tanken frister meg, i ettertid, men skal tenke mer på dette. Har jo en del ONS pr. måned og kan like godt ha sex med husverten, for å sette dette litt på spissen :-)

Ønsker konstruktive tilbakemeldinger.

må huske på at norge er et lite ( merk lite) land...og nyhetene sprer seg raskt...ka om han ska gå og fortelle alle om deres hete natter? har du tenkt på kass rykte du får?

har vært student før jeg og...men jeg vil heller spise bare nudler og slippe å gå på nattklubber for å spare penger enn utføre seksuelle tjenester. da kan du like godt stille deg på hjørnet for å tjene penger..og da får du nok penger for husleien, mat, alt anna moro stuff......og en veeeeeeeeeeeeldig fin rykte.

tenk om igjen...ha selvrespekt....ikke gjør..for din egen beste.!!

lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lett å teste ut, Paradokset? Bare still deg opp sammen med de andre mennene som tilbyr seg til kunder, så finner du fort ut om det er bedre enn ditt vanlige yrke.

Jeg gjør mange kjedelige og lite inspirerende oppgaver som er nedtegnet i stillingsbeskrivelsen min, men jeg er veldig glad for at å suge sjefen ikke er inkludert i disse oppgavene. Forfriskende at du like gjerne lar deg penetrere som å måtte fylle ut skjemaer, i teorien i hvertfall. Jeg har litt problemer med å tro deg på den påstanden.

Dårlig forsøk på hersketeknikk ved å gjøre dette personlig.

Trådstarters situasjon er den at hun selv kan velge hvorvidt hun skal ha sex med denne personen.

Begrepet "sjefen" eksisterer bare i den grad man er lønnsslave.

Men ja, jeg kunne absolutt vurdert å slikke en dame fremfor å stå lange kjedelige dager på en arbeidsplass .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke begrepet prostitusjon.

Det er stor forskjell på om man gjør det under tvang fra en "overmann", eller om man har sex med noen man ikke har noe imot å ha sex med, av egen vilje, og får en liten pengegave i tillegg.

Dersom du kunne tenke deg sex med ham uansett, hvorfor takke nei til gratis husleie i tillegg?

Bare pass på å få det skriftlig. Det er jo ulovlig å kjøpe sex, så han vil nok ikke like å skrive under på akkurat det, men en husleiekontrakt med 0 kroner i måneden kanskje? Og at sexen er en muntlig avtale.

Bare en tanke.

Godt og fornuftig innlegg fra deg. Synes ts virker meget oppegående nå som vi er i 2008. Karen virker ok, raus er han også. Skjønner ikke alle de negative innspillene. Synes det er uhørt av alle feministene her å gi ts et "horestempel".

Hvem av dere feminister er ikke horer? Hvem av dere har ikke hatt "hodepine" eller vært SÅÅÅÅÅÅ INMARRI "sliten" når gubben har gjort fremstøt mot dere? Likevel har dere sex med gubben, mot deres egen vilje. For å holde gubben fornøyd (for at han gidder være i lag med dere og betale alle regningene).

Norge er et lite tolerant land der janteloven, svartmaling og misunnelse blomstrer. Det er folkesjelen, og den kommer godt fram her i de fleste svarene på denne tråden.

Slapp av folkens, gå inn i dere selv og tenk litt før dere skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt og fornuftig innlegg fra deg. Synes ts virker meget oppegående nå som vi er i 2008. Karen virker ok, raus er han også. Skjønner ikke alle de negative innspillene. Synes det er uhørt av alle feministene her å gi ts et "horestempel".

Hvem av dere feminister er ikke horer? Hvem av dere har ikke hatt "hodepine" eller vært SÅÅÅÅÅÅ INMARRI "sliten" når gubben har gjort fremstøt mot dere? Likevel har dere sex med gubben, mot deres egen vilje. For å holde gubben fornøyd (for at han gidder være i lag med dere og betale alle regningene).

Norge er et lite tolerant land der janteloven, svartmaling og misunnelse blomstrer. Det er folkesjelen, og den kommer godt fram her i de fleste svarene på denne tråden.

Slapp av folkens, gå inn i dere selv og tenk litt før dere skriver.

Hmm.. det kan nesten virke som du har litt dårlig erfaring med damer som ikke har lyst på deg? Not good... Dvs at de har sex med deg mot sin egen lille horete vilje... Hmm.... stakkars jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(for at han gidder være i lag med dere og betale alle regningene).

du hadde fått med deg at det var norge og 2008 du lever i? De fleste kvinnfolk klarer udmerket godt å betale regningene sine selv, etter hva jeg kan huske, så klarer visst kvinner seg bedre alene en hva menn gjør, så jeg tror faktisk ikke noe på at kvinner har sex med menn for at de skal betale regningene deres. (du har alltid unntak, men kvinner generellt klarer dette selv.)

og jeg går gjerne dypt i meg selv, og kan med hånden på hjertet si at dersom jeg ikke har lyst på sex, så har jeg ikke sex. Og aksepteres ikke det, fungerer ikke forholdet og jeg går, har ikke NOEN mann pga økonomi eller fysisk nødvendighet.

og jeg synes ts kan selge kroppen sin så mye hun vil, men HVA er så galt med å kalle en spade for en spade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS... hva tror du en fremtidig kjæreste vil si?

Du vet, det er ikke nødvendigvis deg opplysninga om dette vil komme fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Don Giovanni
TS... hva tror du en fremtidig kjæreste vil si?

Du vet, det er ikke nødvendigvis deg opplysninga om dette vil komme fra.

Et veldig godt poeng. Det finnes nok endel menn som ikke kan dele et slikt verdisyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes horer av alle mulige slag, ja å de værste er de som går ut hver helg å har ons, det eneste de har igjen for det er et dårlig rykte.

Kos seg med husværten du, hvist du synes han er en tiltrekkende mann, hvist ikke lar du være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS... hva tror du en fremtidig kjæreste vil si?

Du vet, det er ikke nødvendigvis deg opplysninga om dette vil komme fra.

Når huseier ikke sier noe og jenta ikke sier noe, så får ingen andre vite det. TS er sikkert ung og søt, så ja selvfølgelig må mange av dere kritisere henne.

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når huseier ikke sier noe og jenta ikke sier noe, så får ingen andre vite det. TS er sikkert ung og søt, så ja selvfølgelig må mange av dere kritisere henne.

Kos deg!

Djiiz....

Hvem har garantier for at huseieren ikke sier noe?

Tror ikke kritikken har noe med utseendet hennes (hvem vet egentlig hvordan hun ser ut?) men heller at handlingen er forkastelig.

Litt på sida her bare.... Hvorfor skal vi som er kritiske til dette få slengt etter oss at vi er sikkert bare en gjeng med halvgamle, feite kjærringer som aldri får oss noe så da skal vi kritisere alle de som får noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke huseieren tar dette opp på film, er det jo ord mot ord - hva er garantien at ingen skulle spre sånne rykter uansett (selv da det ikke skjer)?

Ikke at jeg synes at ts skulle nødvendigvis ha gjort dette osv, men det er ikke sikkert at dette bare MÅ ende med katastrofe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir ikke det på grensen til å prostituere seg ?

ER det ikke det samme som å prostituere seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
Men ikke for et helt år.... Da ville jeg tenkt på det moralske i det tror jeg. Men for en måned eller to ville jeg tenkt på det som et lite eventyr, og kanskje humret litt av det på mine gamle dager.

Og jeg er veldig prippen på det med sex altså!!! Så man trenger nok ikke være prostituert for å gjennomføre det stuntet der....

***

Haha, trenger ikke VÆRE prostituert for å gjennomføre? Du BLIR prostituert av å gjennomføre. Er det så vanskelig å forstå?

Og altså, det skal liksom være mer moralsk om man gjør noe bare et par ganger? Smart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...