Gå til innhold

Betale Husleia "in natura"?


Gjest Hanna23

Anbefalte innlegg

Må bare si jeg føler med deg. Det ikke er moro å være blakk :klem:

Husker selv jeg sto på butikken som student og lurte på om jeg skulle kjøpe bind eller tannkrem.....

Forstår faktisk at tilbudet er fristende, for det er jo uhyre enkelt å løse det slik, teoretisk sett. Men uventede situasjoner og følelser kan dukke opp, selvtilliten din kan bli svekket og du kan angre veldig i mange år.

Er det verdt 2 måneders hybelleie å ta sjansen på det? Hva slags sum snakker vi om? 5-6000? Jeg må innrømme at jeg nok heller hadde tatt meg en jobb for å dekke opp dette.

Det betyr ikke at jeg aldri kunne gjort det, hadde jeg ikke fått jobb og ungen min sulta feks hadde jeg sikkert kunne solgt meg selv.

Du må selv avgjøre, men tenk ordentlig over spørsmålet... Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Live_*

Om du er vant til å sex med andre enn kjærester, altså at du som regel har one-night-stands, så hadde jeg ligget med huseieren. Da kan du jo knulle han for en bra pris fremfor å måtte gi det gratis til en vilt fremmend for at du skal få deg noe. Med dagens leiepriser vil en måneds husleie sannsynligvis være en god pris for ett nummer i måneden. Bare pass på at han skriver ut en kvittering til deg på forhånd som om du har betalt husleien. Kos deg med pengene du sparer på å la han få tilgang til fitta di du, og blås i hva andre måtte mene om saken. Du får sex og bra betalt for det, som om dette passer for deg så knull han for husleia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=

Hvis huseier vil gå glipp av noen titalls tusen i husleie fremover for å få seg et nummer i måneden, er det ikke sikkert han er noen sexgud.

Konsekvensene ut over de umiddelbare kan bli lite hyggelige. Hva om han f.eks skryter av dette utad, og det kommer fremtidige kjærester, familie osv for øre at du er hobbyprostituert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har i to innlegg nettopp beskrevet din holdning til de lavest på rangstigen

Hvorfor er det å være sexarbeider ensbetydende med å være lavest på rangstigen? Som sexarbeider vil man i varierende grad tjene betydelig mer enn det man gjør i de aller fleste yrker. Nå kan man selvsagt innvende at status dreier seg om mer enn penger, men penger en så sentral statusfaktor i vår kultur at det fremstår som meget underlig å fremstille sexarbeiderne som de laveste av de lave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri ha solgt kroppen min for husleie, det ville gått på min egen integritet løs.

Det ville gått på min integritet løs å jobbe i sørvisyrke. Smile og være underdanig for knapper og glansbilder ville virkelig gått på selvtilliten løs. Da hadde jeg heller foretrukket å smile og være underdanig og samtidig fått skikkelig betalt for det. Det er bedre å være prestens skjødehund enn å være klokkerens skjødehund. Bare sånn til sammenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ha en rimelig snever definisjon av prostitusjon for ikke å kalle dette for det.

Å kalle noe for prostitusjon betyr ikke å fordømme det moralsk. Men at mange synes å ikke ville ta i det ordet når de ser for seg at dette er noe de kunne gått inn på er jo forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det å være sexarbeider ensbetydende med å være lavest på rangstigen? Som sexarbeider vil man i varierende grad tjene betydelig mer enn det man gjør i de aller fleste yrker. Nå kan man selvsagt innvende at status dreier seg om mer enn penger, men penger en så sentral statusfaktor i vår kultur at det fremstår som meget underlig å fremstille sexarbeiderne som de laveste av de lave.

nemlig... :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det å være sexarbeider ensbetydende med å være lavest på rangstigen? Som sexarbeider vil man i varierende grad tjene betydelig mer enn det man gjør i de aller fleste yrker. Nå kan man selvsagt innvende at status dreier seg om mer enn penger, men penger en så sentral statusfaktor i vår kultur at det fremstår som meget underlig å fremstille sexarbeiderne som de laveste av de lave.

Men det er jo en annen diskusjon!? For du klarer vel ikke å forandre på dette med rangstigen vel? Sånn er det bare.

Synes du det hadde vært greit å si høyt at "pappa kjøper sex", eller at "mamma er prostituert"? Bare lurer. Eller bli glad hvis din datter tilbyr seksuelle tjenester? Huff, da tror jeg at jeg ville blitt dypt deprimert hvis min datter begynte med noe slikt.

Vi forbinder jo gjerne sex med noe positivt, og alle vet vel at de prostituerte ikke akkurat opplever nytelse bestandig. Det er vel mye her det ligger, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville gått på min integritet løs å jobbe i sørvisyrke. Smile og være underdanig for knapper og glansbilder ville virkelig gått på selvtilliten løs. Da hadde jeg heller foretrukket å smile og være underdanig og samtidig fått skikkelig betalt for det. Det er bedre å være prestens skjødehund enn å være klokkerens skjødehund. Bare sånn til sammenligning.

Det syns jeg er et bra poeng. Det er nok av folk her inne som prostituerer personligheten sin og dagene sine for å behage sjefer, familie og arbeidskollegaer. Av en eller annen grunn er det bedre å selge seg selv ved å ta imot dritt fra toppetasjen fordi en trenger penger, enn det er å selge en del som vanligvis tilhører følelseslivet for penger. Det er seriøst litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at tanken frister meg, i ettertid, men skal tenke mer på dette. Har jo en del ONS pr. måned og kan like godt ha sex med husverten, for å sette dette litt på spissen :-)

Ønsker konstruktive tilbakemeldinger.

Helt i orden, dersom du selv har lyst. Dette er en slags prostitusjon, ja vel. Men vi alle prostituerer oss hele tiden. Jeg er nyutdannet, og får høre at jeg må selge meg på jobbintervjuer. Jeg selger min akademiske kompetanse til en arbeidsgiver. Fotballspillere selger sine ben, sykepleiere selger lindrende omsorg, snekkere selger sine kropper ... På byen spanderer vi og blir påspandert alkohol med en tydelig hensikt.

Det du vurderer blir i vår kultur ansett som snuskete, skittent og umoralsk. Det er våre kulturelle normer som stempler handlingen, den er ikke gal I SEG SELV.

Gjør det, og nyt det, og la de økonomiske bekymringene seile sin egen sjø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Æh, kjør på hvis du trur du fikser det. Har hatt deltidsjobber som har vært så håpløse at jeg trur et knull en gang i måneden hadde vært greit nok i stedet.

Men få en kvittering på betalingen for hver gang, og sørg for å ha en avtale om at du kan slutte å betale in natura og gå over til å betale kontanter i stedet dersom det skulle vise seg å være skikkelig kjipt eller en av dere får dere kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanna23

Det var noen ok tilbakemeldinger å få, men mest fordommer, skepsis og faenskap.

Dere kan slutte å skrive kommentarer på denne tråden, trenger ingen flere dårlige innspill og moralisme.

Kan opplyse om at jeg er antakelig et økonomisk geni :-)

For å ha sex med ham 2 ganger har jeg nå betalt husleien jeg skyldte for 2007 og for hele 2008. Har kvittering på dette, 14 x 4.900.- = utgjør omtrent det samme jeg får pr. år i studielån :-) (kr. 68.600.-)

Tror mange av dere kjærringer her inne er bra misunnelige på meg nå, fordi ikke hvem som helst kan få en gentleman til å betale kr. 34.300.- pr. haill.

Mange av dere fordomsfulle kjærringer tipper jeg, har sex med håpløse ektemenn dere en gang likte og utfører dette gratis i håpløse forhold mot kost og losji. I tillegg vasker dere skiten etter gubben og koker grøt til ham hver lørdag

;-)

Kos dåkker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
ikke hvem som helst kan få en gentleman til å betale kr. 34.300.- pr. haill.

Jeg skal i hvertfall ikke påstå at jeg kan det, uten at jeg har tenkt å prøve. Luksusprostituerte koster vanligvis mindre enn det der, så hvordan det er med forretningssansen hans kan man lure på. Protesterer mot gentleman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var noen ok tilbakemeldinger å få, men mest fordommer, skepsis og faenskap.

Dere kan slutte å skrive kommentarer på denne tråden, trenger ingen flere dårlige innspill og moralisme.

Kan opplyse om at jeg er antakelig et økonomisk geni :-)

For å ha sex med ham 2 ganger har jeg nå betalt husleien jeg skyldte for 2007 og for hele 2008. Har kvittering på dette, 14 x 4.900.- = utgjør omtrent det samme jeg får pr. år i studielån :-) (kr. 68.600.-)

Tror mange av dere kjærringer her inne er bra misunnelige på meg nå, fordi ikke hvem som helst kan få en gentleman til å betale kr. 34.300.- pr. haill.

Mange av dere fordomsfulle kjærringer tipper jeg, har sex med håpløse ektemenn dere en gang likte og utfører dette gratis i håpløse forhold mot kost og losji. I tillegg vasker dere skiten etter gubben og koker grøt til ham hver lørdag

;-)

Kos dåkker!

Nå må du roe egget litt da! Økonomisk geni?! Ned på jorda igjen, fru blom.

Noen av oss som du kaller kjerringer har jo levd litt lenger, og har litt mer erfaring enn det du har. F eks, jeg syntes det var dritkjipt å tenke på at jeg var så promiskuøs som tenåring/ung voksen. Traumer kan man si. Kan tippe du opplever noe lignende, spesielt når du får unger og tenker over deg selv som et forbilde.

En annen ting, tenk hvis dere forelsker dere i hverandre?! Blir et par osv. Kan jo bare tenke seg de kranglene der i gården; "du, di jævla hore!", eller, "du, din horebukk!"

Det er lov å snu vettu!!

Enig med tentacle; gentleman er han i alle fall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanna23
Nå må du roe egget litt da! Økonomisk geni?! Ned på jorda igjen, fru blom.

Noen av oss som du kaller kjerringer har jo levd litt lenger, og har litt mer erfaring enn det du har. F eks, jeg syntes det var dritkjipt å tenke på at jeg var så promiskuøs som tenåring/ung voksen. Traumer kan man si. Kan tippe du opplever noe lignende, spesielt når du får unger og tenker over deg selv som et forbilde.

En annen ting, tenk hvis dere forelsker dere i hverandre?! Blir et par osv. Kan jo bare tenke seg de kranglene der i gården; "du, di jævla hore!", eller, "du, din horebukk!"

Det er lov å snu vettu!!

Enig med tentacle; gentleman er han i alle fall ikke.

Huffda, enda ei kjærring som har forvillet sæ på nettet, når gubben har lagt sæ!

Vi skal ikke bli et par, gifte oss eller få barn i lag. Er du født i 1917?

Nok om det.

Synes vi kan avslutte denne tråden, den gagner ingen andre enn kjærringer som søker bekreftelse fra hverandre, om hverandres fordommer og sneverhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Huffda, enda ei kjærring som har forvillet sæ på nettet, når gubben har lagt sæ!

Vi skal ikke bli et par, gifte oss eller få barn i lag. Er du født i 1917?

Nok om det.

Synes vi kan avslutte denne tråden, den gagner ingen andre enn kjærringer som søker bekreftelse fra hverandre, om hverandres fordommer og sneverhet.

Jeg synes du kan gi deg selv jeg.

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldlig mye moralisering her. Tror dette er mye mer vanlig enn hva mange tror. Det er bare at de jentene/studentene som gjør det ikke snakker om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du kan gi deg selv jeg.

Det var sikkert de siste innleggene, men er ikke helt sikker over ts egentlig.

Språkbruket var litt forskjellig synes jeg.

Deler av sitat slettet og tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, enda ei kjærring som har forvillet sæ på nettet, når gubben har lagt sæ!

Vi skal ikke bli et par, gifte oss eller få barn i lag. Er du født i 1917?

Nok om det.

Synes vi kan avslutte denne tråden, den gagner ingen andre enn kjærringer som søker bekreftelse fra hverandre, om hverandres fordommer og sneverhet.

Er dette virkelig trådstarter? Synes liksom det var både en annen tone og dialekt her...

Endret av Diezel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen ok tilbakemeldinger å få, men mest fordommer, skepsis og faenskap.

Dere kan slutte å skrive kommentarer på denne tråden, trenger ingen flere dårlige innspill og moralisme.

Kan opplyse om at jeg er antakelig et økonomisk geni :-)

For å ha sex med ham 2 ganger har jeg nå betalt husleien jeg skyldte for 2007 og for hele 2008. Har kvittering på dette, 14 x 4.900.- = utgjør omtrent det samme jeg får pr. år i studielån :-) (kr. 68.600.-)

Tror mange av dere kjærringer her inne er bra misunnelige på meg nå, fordi ikke hvem som helst kan få en gentleman til å betale kr. 34.300.- pr. haill.

Mange av dere fordomsfulle kjærringer tipper jeg, har sex med håpløse ektemenn dere en gang likte og utfører dette gratis i håpløse forhold mot kost og losji. I tillegg vasker dere skiten etter gubben og koker grøt til ham hver lørdag

;-)

Kos dåkker!

Tror ingen er misunnelige på deg. Heller bare syntes synd på deg. Jeg er en av de.

Du har nettopp solgt deg selv og kroppen din. Og ja, han var skikkelig gentleman. Herregud for et syn du har.

Morsom historie å fortelle barnebarna det der, eller kanskje typen. Sånne folk gir seg aldri. De skal bare ha mer og mer.

Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...