Gå til innhold

hva syns DU om silikon?


bergen95

Anbefalte innlegg

 

Velg SALTVANNs innlegg om du først skal operere. Silikon er et farlig kjemikalie for kroppen.

Anonymous poster hash: 678b7...7f2

 

 

Nå må du gi deg. Silikonen glir jo ikke ut av puppen og inn i kroppen uansett. 

Anonymous poster hash: 744a7...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Nå må du gi deg. Silikonen glir jo ikke ut av puppen og inn i kroppen uansett. 

Anonymous poster hash: 744a7...1c7

 

Gud så uvitende folk er. Har du hørt om google? Utdanne deg selv, i stedenfor å spre uvitenhet til noen som kan bli syke som følge av det.

http://www.vg.no/forbruker/helse/moter-og-modeller/syk-av-silikon/a/106927/

 

Anonymous poster hash: 678b7...7f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ville du tatt silikon om du ble tilbudt det gratis?

Anonymous poster hash: 6ed8f...7e5

 

Nei, det ville jeg ikke. Selv om jeg ikke har de største puppene så mener jeg at det er bedre enn å putte noe unaturlig inn i kroppen min kun på grunnlag av kosmetiske ønsker. 

Anonymous poster hash: 7906f...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, det ville jeg ikke. Selv om jeg ikke har de største puppene så mener jeg at det er bedre enn å putte noe unaturlig inn i kroppen min kun på grunnlag av kosmetiske ønsker. 

Anonymous poster hash: 7906f...838

 

det er bra :)

Anonymous poster hash: 6ed8f...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Personlig blir jeg ikke mer, kanskje mindre, seksuelt tiltrukket når noen forteller meg at de har silikon. Jeg blir fra naturens side mer tent på "det naturlige". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er utrolig fint! Det ser så fint ut med kjoler med utringninger! Jeg har ganske store pupper, men de blir jo ikke like faste som silikon pupper :P to jeg kjenner har tatt silikon og de har perfekt størrelse i forhold til kroppen dems, og de har ikke angret et sekund! Hun ene liker bedre å ta på seg en komfortabel bh nå, enn å stappe bhen med innlegg for å få størrelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig blir jeg ikke mer, kanskje mindre, seksuelt tiltrukket når noen forteller meg at de har silikon. Jeg blir fra naturens side mer tent på "det naturlige". 

 

 

Ja, det er sånn hos meg også. Silikonpupper oppleves på samme måte som et stempel i panna hvor det står "Jeg har så dårlig selvbilde at jeg føler jeg må ty til fysiske inngrep i kroppen, for å kunne føle meg bra".

 

Det er ikke en mentalitet jeg er interessert i å ha i nærheten av mine fremtidige barn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok silikon for 5 måneder siden og er superfornøyd. 335 g, som ble 80 C. Det viktigste er at jeg synes det, ikke andre. Men har fått mange komplementer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du skal ta kvelden.

Hva pokker vet du om å være kvinne og være født uten evne til å fysisk utvikle egne bryst? - ikke en pøkk.

 

Hvem er du til å sitte og mene i hytt & gevær om at disse og kvinner med vekkopererte bryst ikke skal få korrigerende kirurgisk behandling på det offentliges regning?

 

La oss prates den dagen du sitter der med testikkelkreft, må operere ut testiklene og ikke få korrigerende operasjon av det offentlige.

- da ser kanskje saken litt annerledes ut.

 

Om du tror, i enfoldighet eller annet, at alle kan stille seg i kø og få den ene puppen etter den andre i selvvalgt størrelse på det offentliges regning så bør du bruke noen minutter på å sette deg inn i de svært strenge kravene som gjelder.

 

Å komme med det du har gjort i denne tråden er nærmest å spytte på dem som faktisk får dekket korrigerende kirurgi av det offentlige.

- du burde skamme deg.

Menn med mikropenis kan ikke gjøre noe for å få det bedre. Hvorfor skal menn og kvinner forskjellsbehandles? Kvinner uten pupper er det samme handikappet som menn med microppenis. Enten får kvinner betale for dette selv, eller leve med handikappet. Staten skal iallefall ikke betale alle jenter med små pupper iallefall. Latterlig at norges befolkning skal spandere på nye pupper.

Anonymous poster hash: 936e2...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med mikropenis kan ikke gjøre noe for å få det bedre. Hvorfor skal menn og kvinner forskjellsbehandles? Kvinner uten pupper er det samme handikappet som menn med microppenis. Enten får kvinner betale for dette selv, eller leve med handikappet. Staten skal iallefall ikke betale alle jenter med små pupper iallefall. Latterlig at norges befolkning skal spandere på nye pupper.

Anonymous poster hash: 936e2...384

Mikropenis er en medisinsk tilstand, noe små bryster ikke er, så det kan ikke sammenlignes. Små bryster blir sett på som like flotte som store pupper, avhengig av hvem man spør, og damer med små bryster har stort sett større mulighet for å få seg jobb i for eksempel moteindustrien og en slags, hvor utseende har mye å si.

Det er rett og slett ikke sammenlignbart, med mindre man har misdannelser på brystene sine, eller har måtte fjerne dem, pga kreft osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jenter som har lyst på silikonpupper, enten det er pga lavt selvbilde eller fordi de synes det er fint, skal få lov til det. UTEN surmagete meninger fra pripne forståsegpåere (les: kjerringer) som heller skal rive ned enn å bygge opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg synes det er ufattelig stygt. Kjenner ganske mange som har det, både med lite og mye, over og under muskel, men det er rett og slett ikke fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler du trenger det så hvorfor ikke? Så lenge det ikke er for stort og klovneaktig er det ikke noe turnoff for meg. 

 

Men du må tenke over om det er verdt det, all smerten og det er ikke sikkert det bare blir 1 operasjon heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...