Gå til innhold

Tally med spire i magen


Amarinda

Anbefalte innlegg

:( Du får ta ferien som akkurat det: fri fra alt som kan stresse deg og slite deg ut. :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:( Du får ta ferien som akkurat det: fri fra alt som kan stresse deg og slite deg ut. :klem:

Takk for det :) Nå sluttet jeg å blø etter den første blødningen da... Og i morges testet jeg med skyggestrek. Så vi får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fikk etter mye om og men mensen helt i starten av ferien. Har testet med EL-tester, men får alt fra svak strek til kritthvit test.. Så enten er EL ekstremt sen denne runden, eller så har jeg allerede hatt den.. Så får bare vente å se :) Har stort sett bare kost oss som vi selv har villet på ferien :) Så det er hvertfall bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har testet for EL denne gangen, men gikk tom for EL-tester og fikk ikke positivt resultat.. Så aner ikke når jeg kan vente TR. Kanskje denne uka, kanskje neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da nærmer første mulige TR-dato, det er altså i morgen. Deretter er det neste onsdag.. Blir spennende, skal prøve å ikke teste før neste onsdag, er allerede litt kvalm og ømme pupper, men det jeg vært nesten hver periode.. Så prøver å holde forventningene nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Skulle oppdatere i går, da kom TR. Men så hadde jeg en test liggende fordi det var så lite. Og jaggu testet jeg positivt! Har også testet på Clearblue, og jeg er 2-3 uker på vei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg får æren av å være den første som Gratulerer deg :D Gratulerer!! Det er tydeligvis en god måned å bli gravid på :D

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye :) Ja, har sluttet å blø nå. Var bare litt på papiret i går og ingenting i dag. Blødde litt i forrige svangerskap, så er egentlig ikke så bekymret så lenge det ikke er mye og med smerter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har kroppen blitt helt gal tydeligvis.. Har fått jumper's knee, betennelse i nakke/skulder og symptomer på urinveisinfeksjon I TILLEGG til graviditetssymptomer. Er trøtt og har halsbrann, ømme pupper. Håper noe gir seg snart. Skal stikke å prøve å trene litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffda, det var jo masse greier på én gang! Har du vært hos legen? Både kneskaden og betennelsen høres ut som ting du bør få utredet og fikset så snart som mulig, og ta tranebær for å motvirke urinveisinfeksjonen!

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, det var jo masse greier på én gang! Har du vært hos legen? Både kneskaden og betennelsen høres ut som ting du bør få utredet og fikset så snart som mulig, og ta tranebær for å motvirke urinveisinfeksjonen!

God bedring!

Jo, takk :) Kneet kjentes litt bedre og UVIen kjennes ut som den er borte. Nakken er fortsatt ikke bra. Må gå til legen om det ikke bedrer seg i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kneet er heldigvis blitt bedre, men nå har gutten blitt syk stakkars. Håper bare han blir bedre slik at det blir litt kos i helga også.--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jadda, forfallet fortsetter. Da har akillesbetennelsen kommet tilbake i tillegg til at kneet fortsatt er vondt. Har fått sånn akutt slitenhet. Tar helt slutt etter klokka hvis jeg er fysisk aktiv eller stresser en del og er i fysisk aktivitet (som å ordne til bursdag og å vaske). Har klart å fortelle det til en kollega da jeg omtrent knakk sammen ved tanken på økt arbeidsbelastning i disse dager. Hun er heldigvis ei god venninne også og visste det tidligere sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er helt grei om dagen :) Kneet er mye bedre og akillesbetennelsen er helt borte. Jeg blir så glad når jeg ser små babyer og tenker på at jeg har en i magen selv nå. Det var litt vondt å se småbarn i den perioden hvor vi ikke fikk spiren til å sitte. Jeg koser meg mye mer enn i siste svangerskap, litt fordi jeg vet hva som venter meg. Klarte ikke å knytte meg til spiren før langt uti siste svangerskap, nå er jeg mye mer observant på hva som skjer og leser. Også mannen virker å glede seg mer enn sist. Det er vel noe når man er usikker på hvordan man skal håndtere graviditeten og når man har gjort det en gang før at man vet mer av hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...