Gå til innhold

Tally med spire i magen


Amarinda

Anbefalte innlegg

Ja, gikk ut i perm uka før påske :fnise:

Ble mamma natt til i går, gutten kom raskt og ikke smertefritt, men takk for lystgass :danse: Han er veldig lik storebror, men er veldig sulten og har litt vondt i magen sin...

Gratulerer så mye med lillebror!! :blomst::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, gikk ut i perm uka før påske :fnise:

Ble mamma natt til i går, gutten kom raskt og ikke smertefritt, men takk for lystgass :danse: Han er veldig lik storebror, men er veldig sulten og har litt vondt i magen sin...

Åå! Gratulerer så mye! De som har smertefrie fødsler, de vil jeg gjerne møte! :P Kos dere masse!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lillebror!! :blomst::hoppe:

Åå! Gratulerer så mye! De som har smertefrie fødsler, de vil jeg gjerne møte! :P Kos dere masse!! :)

Gratulerer så mye! :strix:

Gratulerer så mye med baby :strix:

Tusen takk for alle hilsener <3 Har nå vært hjemme i noen dager. Har en ekstremt sulten gutt som våkner og vil ha mat og stort sett sovner underveis. Er våken i opptil 2 timer i strekk maksimalt og er stort sett sulten når han er våken med unntak av disse to-timers intervallene. Han har gått opp til over fødselsvekten allerede og jeg hadde melkespreng etter en dag :P Såre brystvorter er også et hett stikkord. Ellers sover han om natten, den ene natta sov han 6 timer i strekk! Så i natt vekte jeg han slik at han fikk i seg mat, i går ble det 4 amminger på to timer på kvelden... :S Så det er slitsomt, men synes også at det er mye enklere nå når han sover i bagen om natta i stedet for å skrike i 4 timer ved legging, og både mor og far sover. Mett gutt ser ut til å være trikset :) Storebror er spent, mens babyen alltid sover når han vil kose.. Det går seg vel til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mye bedre dag i dag. Lille hadde økedag i går og var bare misfornøyd hele dagen. Nå har han sovet og spist jevnt uten masse gråt og klynking, sovet masse i natt. Såre brystvorter har jeg, men det hører med og er på vei til å hele. Føler at jeg er så enormt mye mer på plass denne gangen sammenlignet med sist gang. Er litt lat fortsatt da, ikke vært på så mange turer ute enda, men tenkte å ta med nr. 1 og 2 ut en tur i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du heles allerede! Såre brystvorter er helt grusomt..

Og nå i starten har du lov til å være litt "lat", altså! Kan jeg spørre hvor gammel størstemann er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du heles allerede! Såre brystvorter er helt grusomt..

Og nå i starten har du lov til å være litt "lat", altså! Kan jeg spørre hvor gammel størstemann er?

Han er 2 og et halvt. Virker uendelig stor nå når man har en liten krabat på armen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 2 og et halvt. Virker uendelig stor nå når man har en liten krabat på armen.

Det skjønner jeg godt! Jeg syns jo J er ganske liten fremdeles, selv om hun har vokst siden fødselen. Men plassert ved siden av en nyfødt hadde hun nok vært kjempestor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten gutt med mye magevondt desverre. Det virker som det kommer av at melka kommer for fort og han da slipper taket og hoster en del. I perioder er det bedre og i perioder er det litt verre. Når han spiser godt uten å hoste ser det ut til å bli bedre. På de dagene han har vondt er han også mye våken.. Så ser ut til at når han spiser veldig godt sover han også mer på dagene og bedre. Så håper at jeg etter hvert finner ut av dette for begge sin skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...