Gå til innhold

Tally med spire i magen


Amarinda

Anbefalte innlegg

Det strammer så f'ælt i magen for tida. Over skambenet og over høyre side. Nesten så jeg lurer på om det er noe utenom det vanlige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kraftige ligamentsmerter, kanskje?

Tja, får det ofte rett etter jeg tisser.. Litt usikker på om det kan er ligamenter eller UVI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er UVI bør du få det sjekket opp av legen asap. Tror det var noen som skrev at det kunne spre seg til nyrene hvis man gikk ubehandlet med det som gravid, og at det ble mye kraftigere enn når man ikke var gravid. (Prøver ikke å skremme, altså!) Får håpe det bare er noe som går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er UVI bør du få det sjekket opp av legen asap. Tror det var noen som skrev at det kunne spre seg til nyrene hvis man gikk ubehandlet med det som gravid, og at det ble mye kraftigere enn når man ikke var gravid. (Prøver ikke å skremme, altså!) Får håpe det bare er noe som går over :)

Kjennes ikke ut som noe normal UVI, og den lette trykket etter tissing har gått tilbake.. Så da er det vel kanskje bare ligamentsmerter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ei ny natt med hodepine har jeg bestemt meg for å ta kontakt med legen og be om 20% sykmelding i noen uker framover, for å se om kortere arbeidsdager kan ha noe positiv innvirkning på hodepinen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg sykemeldt fom. neste uke, 20%, prøve å se om det kan hjelpe å jobbe kortere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det hjelper :)

Satser på det :) Bare synd at timeplanen min sprekker i begge ender før jeg har satt den opp før neste uke :/ Blir spennende å se hvordan jeg skal løse dette ;) Men formen i dag er bedre! Så krysser fingre for at det fortsetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten begynt å handle inn til julekalender til eldstemann <3 Han er blitt så veldig mye mer interessert i alt som skjer rundt seg og oppvakt om dagen, så tenker at vi skal prøve med det i år. Vi skal også flytte like før, sånn at tenker at det kan være fint å ha noe å gjøre sammen i tiden før jul, rett etter at vi har flyttet til et nytt sted, ny barnehage osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med gavekalender, spesielt med de tankene dere har lagt bak den! Den blir han nok veldig glad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, satser på det :) Blir morsomt å se om han skjønner litt mer av adventstida i år. Men er veldig opptatt av tall og sterinlys for tiden så gleder meg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så lei jeg er. Har fått sykmelding, men er så forbanna travelt på jobb så etter å ha gått hjem litt tidligere to dager har jeg sittet over flere timer i dag :/ Har endelig kommet ajour med arbeidsoppgavene, men er fullstendig utslitt og tenker at de neste dagene må jeg prøve å få gått hjem før. Hodepinen ligger og ulmer hele tiden. Men er roligere nå som jeg endelig har fått unna det verste av arbeidet, så håper de neste dagene blir bedre. For orker ikke å ha det sånn lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at du ikke egentlig skal jobbe overtid når du har sykemelding. Pass på deg selv og lille :)

Vet det :/ Satt over i dag og, men ikke like lenge da. Men må ta noen timer ekstra neste uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagskveld, Munkholm på bordet og sjokoladepudding i kjøleskapet. Nesten så jeg må sjekke alkoholdeklarasjonen på den boksen, er så uvant å drikke noe som smaker øl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har drukket alkoholfri vin, og utifra typen har de fra 0,05% til 0,5% alkohol i seg. Antar det samme gjelder for øl. Så lenge du ikke drikker 20 bokser eller noe tror jeg du bør klare deg fint ;) En boks eller to/et glass eller to er nok "innafor"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drukket alkoholfri vin, og utifra typen har de fra 0,05% til 0,5% alkohol i seg. Antar det samme gjelder for øl. Så lenge du ikke drikker 20 bokser eller noe tror jeg du bør klare deg fint ;) En boks eller to/et glass eller to er nok "innafor"!

Nei, er absolutt ikke redd for å drikke fler alkoholfrie øl, men er ikke glad nok i det til å drikke sånn kjempemange ;) Men kan jo bli redd for å ha tatt feil boks i kjøleskapet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått matlysten tilbake så det holder! Spist varmlunsj, masse masse, og en grei porsjon middag, 2 skiver til kvelds og fortsatt er det plass til mer! Banan med vaniljesaus, here I come ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått matlysten tilbake så det holder! Spist varmlunsj, masse masse, og en grei porsjon middag, 2 skiver til kvelds og fortsatt er det plass til mer! Banan med vaniljesaus, here I come ...

Så bra! Det betyr jo at du forhåpentligvis begynner å bli bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...