Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Du var knusbedårende (for å bruke et arkaisk ord :fnise: ) da du var liten. Som voksen er du en pen, sjarmerende, kultivert mann, med sans for kvalitet på alle plan :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har en enegget tvillingbror :).

Ja, det så jeg på bildet. Men jeg kjenner ingen i Telemark så det må være en dobbeltgjenger et annet sted :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Ja, det så jeg på bildet. Men jeg kjenner ingen i Telemark så det må være en dobbeltgjenger et annet sted :)

Som voksne kan vel folk bo et annet sted enn da de var barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var knusbedårende (for å bruke et arkaisk ord :fnise: ) da du var liten. Som voksen er du en pen, sjarmerende, kultivert mann, med sans for kvalitet på alle plan :).

Tusen hjertelig takk! :)

Ps, gratulerer med forlovelsen, hun er vakker!

Tusen hjertelig takk for gratulasjon. Ja, hun er svært vakker! :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker og bukker :laugh: Klarte å kutte meg i panna og greier så jeg har slik en lekker plasterlapp midt i planeten, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Takker og bukker :laugh: Klarte å kutte meg i panna og greier så jeg har slik en lekker plasterlapp midt i planeten, men men

Heheee, jeg hadde tenkt å spørre om hva som hadde skjedd serru. men så tenkte jeg at det sikkert var et forsøk på å gjemme en kvise eller noe, så jeg tenkte jeg skulle la det være :Hehe: Kutte seg i panna ja, det hørtes bra gjort å få til ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheee, jeg hadde tenkt å spørre om hva som hadde skjedd serru. men så tenkte jeg at det sikkert var et forsøk på å gjemme en kvise eller noe, så jeg tenkte jeg skulle la det være :Hehe: Kutte seg i panna ja, det hørtes bra gjort å få til ut!

Skulle jo bare barbere vekk de små hårene som var der.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...