Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Selfie fra helikopteret jeg leide for meg og min kjære i London:

attachicon.gifimage.jpg

Var turen fin?

Har lyst til å ta en helikoptertur en dag, men de to gangen jeg hadde muligheten ble de kansellert pga vind (Madeira og Rjukan, ikke London)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var turen fin?

Har lyst til å ta en helikoptertur en dag, men de to gangen jeg hadde muligheten ble de kansellert pga vind (Madeira og Rjukan, ikke London)

Veldig! Det var absolutt en opplevelse for oss begge. Ingen av oss hadde fløyet helikopter før. Piloten var trivelig og det var flott vær, så vi var begge storfornøyde. En morsom måte å se London på. Har fløyet helikopter en gang til etter det, men det var her i kjedelige Oslo da jeg kjedet meg en formiddag nokså nylig. Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig! Det var absolutt en opplevelse for oss begge. Ingen av oss hadde fløyet helikopter før. Piloten var trivelig og det var flott vær, så vi var begge storfornøyde. En morsom måte å se London på. Har fløyet helikopter en gang til etter det, men det var her i kjedelige Oslo da jeg kjedet meg en formiddag nokså nylig.

Takk for svar :)

Bra dere hadde en fin opplevelse :tommel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Bra dere hadde en fin opplevelse :tommel:

Bare hyggelig. Synd at dine turer ble avlyst. :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. Synd at dine turer ble avlyst. :(

Det kommer sikkert flere muligheter, jeg har ikke tenkt å dø med det første ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer sikkert flere muligheter, jeg har ikke tenkt å dø med det første ;)

Ja, det gjør det selvsagt. :) Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde!

Hva koster det å leie helikopter? :-)

Det varierer, men er faktisk ikke så kostbart som man tror om man kun leier de mindre helikoptrene for korte turer - type seightseeing. Fra 3-4k og oppover vanligvis. Og er man flere på spleiselaget, så blir det absolutt ingen upris. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig bilde Pene Sko!

Jeg har siden sist blitt dronning av Westeros. Queen Hedvig, first of her name!

GzBBvd0.jpg?1

Ser selv at beltet har glidd opp noe veldig... :P

Endret av HedvigR
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer, men er faktisk ikke så kostbart som man tror om man kun leier de mindre helikoptrene for korte turer - type seightseeing. Fra 3-4k og oppover vanligvis. Og er man flere på spleiselaget, så blir det absolutt ingen upris. :)

Det var ikke ille!:) Trodde det var mye dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig bilde Pene Sko!

Jeg har siden sist blitt dronning av Westeros. Queen Hedvig, first of her name!

Ser selv at beltet har glidd opp noe veldig... :P

Så kult! Pen du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydeleg kvalitet I know (venninna mi sitt mobilkamera),men gullponnien med meg oppå i alle fall^^

*borte*

Endret av Daybreak
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig bilde Pene Sko!

Jeg har siden sist blitt dronning av Westeros. Queen Hedvig, first of her name!

Ser selv at beltet har glidd opp noe veldig... :P

Haha, kult bilde. Var du der i dag du også? Jeg var der omtrent fra klokken 17 til klokken 19.

Jeg følte meg forresten ikke helt som en dronning på tronen, alt gikk så fort, rakk jo nesten ikke annet enn å se stramt inn i kameraet før jeg følte at jeg ble rushet videre. Hallo liksom, jeg som hadde tenkt å sitte der en stund, drikke litt te mens jeg leste i en bok og slappet av. Det må de da skjønne! Men ja ja, fikk nå tatt et bilde da :D

P4292938_zps895dbd11.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, kult bilde. Var du der i dag du også? Jeg var der omtrent fra klokken 17 til klokken 19.

Jeg følte meg forresten ikke helt som en dronning på tronen, alt gikk så fort, rakk jo nesten ikke annet enn å se stramt inn i kameraet før jeg følte at jeg ble rushet videre. Hallo liksom, jeg som hadde tenkt å sitte der en stund, drikke litt te mens jeg leste i en bok og slappet av. Det må de da skjønne! Men ja ja, fikk nå tatt et bilde da :D

Alltid vært litt betatt av deg, og det forblir sånn ser det ut!

Endret av Fysikeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Kaizerr!

Haha, kult bilde. Var du der i dag du også? Jeg var der omtrent fra klokken 17 til klokken 19.

Jeg følte meg forresten ikke helt som en dronning på tronen, alt gikk så fort, rakk jo nesten ikke annet enn å se stramt inn i kameraet før jeg følte at jeg ble rushet videre. Hallo liksom, jeg som hadde tenkt å sitte der en stund, drikke litt te mens jeg leste i en bok og slappet av. Det må de da skjønne! Men ja ja, fikk nå tatt et bilde da :D

Jeg var der mellom 10:30-11:30. Tror det var litt mindre hektisk der da, selv om jeg ble føyd videre ganske raskt jeg og. Ble lite tedrikking ja :laugh: Var veldig artig da. Ble kjempestilig bilde av deg. Vi får nesten slå oss sammen som herskere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...