Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Måtte ta noen bilder sammen med klumpen jeg har passa på, før han for hjem til eieren sin igjen. Synes dette ble så fint stemningsbilde, om enn litt utydelig :)

post-29649-0-35801800-1397306869_thumb.j

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte ta noen bilder sammen med klumpen jeg har passa på, før han for hjem til eieren sin igjen. Synes dette ble så fint stemningsbilde, om enn litt utydelig :)

attachicon.gif10168418_852735308076429_2042741438_n.jpg

Pent av dere to! :) Er det en tibetansk tempelhund du passer? Den var iaf kjempesøt! :D

Mvh fash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Og ja, det er en Lhasa Apso (det er vel det samme som TTH?), og han er utrolig søt! Han har helt forandrer synet mitt på små hunder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Lhasa Apso er samme rasen som TTH. Har så lyst på en slik en selv. Mamma og jeg prøver iherdig å overtale pappa :fnise: Herlige små vesener med den nydeligste pelsen jeg vet om :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ja, Lhasa Apso er samme rasen som TTH. Har så lyst på en slik en selv. Mamma og jeg prøver iherdig å overtale pappa :fnise: Herlige små vesener med den nydeligste pelsen jeg vet om :hjerte:

Hadde det ikke vært mer naturlig å snakke med/overtale denne kjære forloveden din om dette da? :fnise:

(Nei, beklager avsporingen- jeg klarte bare ikke å dy meg. Ferdig nå!)

Endret av Noz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det ikke vært mer naturlig å snakke med/overtale denne kjære forloveden din om dette da? :fnise:

Jo, men iom at vi skal studere i Asia om et par år begge to, er det lite trolig at hunden kan bli med oss dit. Da vil jeg heller ha den hjemme hos mor og far ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg var med på OT på denne tråden, kan jeg bidra med et bilde av meg selv.

 

Endret av Fashionistaen
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Siden jeg var med på OT på denne tråden, kan jeg bidra med et bilde av meg selv.

Nydelig jente du, Fashionistaen :).

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest heihade

Veldig morsomt å se hvordan folk ser ut her inne. Veldig flotte jenter på denne siden. :)

Skulle lagt opp et bilde selv også om jeg ikke var så redd for hvem som ville finne det, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig jente du, Fashionistaen :).

Takk i like måte, arabella! :)

Kan du forresten fjerne bildet i siteringen?:)

Oi, du hadde kjempe fin hud! :)

Takk, dreamdrops! :blomst:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og her er meg :) Jeg tar det vekk om en time :)

*POFF*

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...