Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

I japan er det sikkert også mye vanligere at "alle" leser mangai forhold til i vesten, så da blir jo flere sjangere mer utbredt.

Gleder meg til å dra til Japan og oppleve alt selv en dag :) Skulle gjerne dratt dit akkurat nå om jeg kunne.

Jeg og savner Japan så vanvittig mye. Anbefales på det sterkeste!

Var så sykt gøy å se anime mens jeg var i Japan. Var noe helt spesielt. Jeg så Soul Eater Not! på den tiden, og det var jo ganske gøy å se svære plakater av den. Savner sånt her.

Det var veldig gøy å se business gutter gå inn å lese manga, det ser du ikke her! Kjøpe med meg en One Piece manga som jeg ikke kan lese da, men ville bare ha en. De solgte den på 7 Eleven. Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og savner Japan så vanvittig mye. Anbefales på det sterkeste!

Var så sykt gøy å se anime mens jeg var i Japan. Var noe helt spesielt. Jeg så Soul Eater Not! på den tiden, og det var jo ganske gøy å se svære plakater av den. Savner sånt her.

Det var veldig gøy å se business gutter gå inn å lese manga, det ser du ikke her! Kjøpe med meg en One Piece manga som jeg ikke kan lese da, men ville bare ha en. De solgte den på 7 Eleven. Fantastisk!

Åååå, høres ut som paradis! Håper det ikke blir altfor lenge til jeg drar dit!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, høres ut som paradis! Håper det ikke blir altfor lenge til jeg drar dit!

Det var det. Helt fantastisk. Det er min andre tur til Tokyo og min første tur til Kyoto. Håper jeg får dratt en tur neste år og. Vil så gjerne oppleve mer!

Sykt varmt i juni da, så anbefaler og reise en annen årstid :P Og så er det tyfoner, så ja... Bestill i god tid og husk at Sør-øst Asia har annet vær og naturforhold enn oss!

Tror du kan få greie priser via Finland eller Russland og så til Tokyo. Eller man bør kanskje unngå Russland nå i disse tider..

Jeg reiser alltid Bergen - Køben - Bejing eller Tokyo - Korea (dit jeg skal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det. Helt fantastisk. Det er min andre tur til Tokyo og min første tur til Kyoto. Håper jeg får dratt en tur neste år og. Vil så gjerne oppleve mer!

Sykt varmt i juni da, så anbefaler og reise en annen årstid :P Og så er det tyfoner, så ja... Bestill i god tid og husk at Sør-øst Asia har annet vær og naturforhold enn oss!

Tror du kan få greie priser via Finland eller Russland og så til Tokyo. Eller man bør kanskje unngå Russland nå i disse tider..

Jeg reiser alltid Bergen - Køben - Bejing eller Tokyo - Korea (dit jeg skal)

Ok, tusen takk for tips :) skal prøve å spare opp snart og lære meg litt mer japansk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har noen bra anime serier de vil anbefale da? Eller filmer?

Spørs litt hva du liker. Virker som du liker shounen, så da burde du sjekke ut Nanatsu no taizai. Er bare to episoder ute så langt,men mangaen er veldig bra :) Ellers regner jg med qt du har sjekka ut de andre mest kjente shounen seriene (Bleach, Fairy Tail, FMA, One Piece osv.)

Litt annet godt og blandet: Death Note, Mirai Nikki, Code Geass, Blood+, Attack on Titan, Durarara, Nisekoi, Kaichou wa maid sama, Angel Beats, Ao no exorcist.

Veldig mye forskjellig på den lista :P

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt hva du liker. Virker som du liker shounen, så da burde du sjekke ut Nanatsu no taizai. Er bare to episoder ute så langt,men mangaen er veldig bra :) Ellers regner jg med qt du har sjekka ut de andre mest kjente shounen seriene (Bleach, Fairy Tail, FMA, One Piece osv.)

Litt annet godt og blandet: Death Note, Mirai Nikki, Code Geass, Blood+, Attack on Titan, Durarara, Nisekoi, Kaichou wa maid sama, Angel Beats, Ao no exorcist.

Veldig mye forskjellig på den lista :P

Det har jeg, ser Fairy Tale. Gleder meg til ny episode i morgen :D

Er så sykt digg med Naruto på torsdag, Fairy Tale på lørdag og One Piece på søndag. Trenger å fylle opp resten av uken;)

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke så mer av Death Note og Bleach egentlig... Tror jeg ble for oppslukt i Soul Eater. Den anbefales, men det har jo også selvfølgelig med hva du liker fra før. Takk for tips!

Alltid gøy å kunne diskutere anime!

Har du sett Kill la Kill forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig hekta på Fairy Tail :P Soul Eater har jeg sett og jeg likte den veldig godt :) Death Note burde man se ja, men er jo selvfølgelig ikke alle som liker den heller. Bleach var jeg veldig hekta på en periode, men gikk lei.

Har ikke sett Kill la Kill enda, men den ligger høyt på må se lista mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig hekta på Fairy Tail :P Soul Eater har jeg sett og jeg likte den veldig godt :) Death Note burde man se ja, men er jo selvfølgelig ikke alle som liker den heller. Bleach var jeg veldig hekta på en periode, men gikk lei.

Har ikke sett Kill la Kill enda, men den ligger høyt på må se lista mi :)

Haha jeg og! Ikke mange timene igjen nå da. Håper snart det blir normale episoder. Lei fillers nå! Vil se hva som skjer med Zeref :P

Er så sykt lei meg for at det ikke er mer Soul Eater.. :( Soul Eater Not var ikke i nærheten engang!

Trenger en ny serie hvor jeg blir hektet. Gruer meg sånn til Naruto er over, selvom det heldigvis er en god stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg og! Ikke mange timene igjen nå da. Håper snart det blir normale episoder. Lei fillers nå! Vil se hva som skjer med Zeref :P

Er så sykt lei meg for at det ikke er mer Soul Eater.. :( Soul Eater Not var ikke i nærheten engang!

Trenger en ny serie hvor jeg blir hektet. Gruer meg sånn til Naruto er over, selvom det heldigvis er en god stund til.

Har du sett Cowboy Bebop? Tsubasa Chronicle? Claymore? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg og! Ikke mange timene igjen nå da. Håper snart det blir normale episoder. Lei fillers nå! Vil se hva som skjer med Zeref :P

Er så sykt lei meg for at det ikke er mer Soul Eater.. :( Soul Eater Not var ikke i nærheten engang!

Trenger en ny serie hvor jeg blir hektet. Gruer meg sånn til Naruto er over, selvom det heldigvis er en god stund til.

Tror det starter en lengre historie imorgen på Fairy Tail :) men... Det er en filler historie :( (sorry hvis du ikke ville vite det)

Men jeg har sett litt hva den kommer til å handle om, så tror det kan bli en bra filler + Fairy tails mangaka har vært med på å skrive manuset, så det blir nok bra :)

Jeg leser også mangaen, og den storyen i mangaen nå er det bare å glede seg til kan jeg avsløre :)

Og tro det eller ei, men de to siste episodene var faktisk ikke fillere... Den muldvarpgreia var filler :P huff, nå babler jeg i vei.

Jeg så 3-4 episoder av Soul Eater Not!, så mistet jeg interessen :/ det jeg likte best var å se Soul og Maka og andre kjente figurer igjen. Skulle heller ønske at de fortsatte Soul Eater ja. Må lese mangaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det starter en lengre historie imorgen på Fairy Tail :) men... Det er en filler historie :( (sorry hvis du ikke ville vite det)

Men jeg har sett litt hva den kommer til å handle om, så tror det kan bli en bra filler + Fairy tails mangaka har vært med på å skrive manuset, så det blir nok bra :)

Jeg leser også mangaen, og den storyen i mangaen nå er det bare å glede seg til kan jeg avsløre :)

Og tro det eller ei, men de to siste episodene var faktisk ikke fillere... Den muldvarpgreia var filler :P huff, nå babler jeg i vei.

Jeg så 3-4 episoder av Soul Eater Not!, så mistet jeg interessen :/ det jeg likte best var å se Soul og Maka og andre kjente figurer igjen. Skulle heller ønske at de fortsatte Soul Eater ja. Må lese mangaen.

Seriøst? Haha. Trodde alle etter den siste med Zeref hvor han nevner Natsu var fillers.. Whoops!

Den episoden med Frosch var jo bare søt da. Først ble jeg litt redd for at det var da han skulle dø og Rogue ville bli ond, men det skjer vel senere.

Ja, vet. Jeg måtte bare se det for å se innslag av de andre.. Gud, jeg savner det. Kan vi ikke utpresse noen til å lage mer? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Haha. Trodde alle etter den siste med Zeref hvor han nevner Natsu var fillers.. Whoops!

Den episoden med Frosch var jo bare søt da. Først ble jeg litt redd for at det var da han skulle dø og Rogue ville bli ond, men det skjer vel senere.

Ja, vet. Jeg måtte bare se det for å se innslag av de andre.. Gud, jeg savner det. Kan vi ikke utpresse noen til å lage mer? :P

Den med Frosch og den med Bisca var basert på ekstrakapitler av mangaen :P Når den tiden kommer når Frosch skal dø, så skal de nok klare å redde han håper jeg. Han er den søteste av kattene syns jeg.

Soul Eater har en del fans, så vi får samle en hær og fine ut hvem vi skal utpresse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med Frosch og den med Bisca var basert på ekstrakapitler av mangaen :P Når den tiden kommer når Frosch skal dø, så skal de nok klare å redde han håper jeg. Han er den søteste av kattene syns jeg.

Soul Eater har en del fans, så vi får samle en hær og fine ut hvem vi skal utpresse :P

Det håper jeg virkelig. Nå vet jo Natsu om det, så han bør kunne forhindre det med hjelp av andre eller kun seg selv.

Nå skal jeg forøvrig se ukens episode! :D

Hahaha ja. Den serien var jo virkelig bra, og annerledes. Burde kjøre videre på det. Vet du hvorfor det sluttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det håper jeg virkelig. Nå vet jo Natsu om det, så han bør kunne forhindre det med hjelp av andre eller kun seg selv.

Nå skal jeg forøvrig se ukens episode! :D

Hahaha ja. Den serien var jo virkelig bra, og annerledes. Burde kjøre videre på det. Vet du hvorfor det sluttet?

Jupp. Ikke så mye som skjedde denne episoden heller egentlig, men ser ut som at ting begynner å skje neste episode :) likte veldig godt Lucy og Aquarius scenene :) og ny intro/outro endelig.

Jeg vet ikke hvorfor dem stoppa Soul Eater.. Den hadde fått en mye bedre slutt om den var lengre. Den føltes så uferdig den slutten :( men elsket tegnestilen i animeen. Den var veldig unik ja og annerledes :)

Du har sikkert sett den, men her er en veldig bra Soul Eater AMV http://m.youtube.com/watch?v=qztch6_Uhuk

Den passer så bra på denne tiden og :P

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Ikke så mye som skjedde denne episoden heller egentlig, men ser ut som at ting begynner å skje neste episode :) likte veldig godt Lucy og Aquarius scenene :) og ny intro/outro endelig.

Jeg vet ikke hvorfor dem stoppa Soul Eater.. Den hadde fått en mye bedre slutt om den var lengre. Den føltes så uferdig den slutten :( men elsket tegnestilen i animeen. Den var veldig unik ja og annerledes :)

Du har sikkert sett den, men her er en veldig bra Soul Eater AMV http://m.youtube.com/watch?v=qztch6_Uhuk

Den passer så bra på denne tiden og :P

Enig. Likte veldig godt det med Aquarius. Det andre var litt unødvendig, utenom de morsomme scenen med Happy og Natus!

15db246.png

Hahaha elsket når Natsu sa at magen til Happy alltid har stått ut :P

Også glad for ny intro og outro. Ble litt teit når drage-greien er over.

Har nok sett den ja, men alltid gøy å se igjen siden jeg savner det. Eneste jeg hater med anime seriene er at de er så korte. Det er ikke nooook! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Da har sesong 2 av Psycho-Pass startet... og 2 episoder er ute? Er i hvert fall det jeg har sett med tekst. Var en ganske pangstart som hadde noen likhetstrekk med sesong 1. Virker som om de har tweaket animasjonen av Akane litt, for hun ser av en eller annen grunn mye mer... moden ut? Eller, kan godt hende det bare er jeg som husker litt dårlig.

Har dere begynt på noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er så typisk når man finner en serie man liker veldig godt også er det altfor få episoder eller at serien slutter for godt :(

Jeg har ikke sett Psycho Pass, men det er vel også en serie jeg burde se.

Eneste nye jeg har begynt å følge med på nå er Nanatsu no Taizai som jeg allerede har nevnt. Har ventet på den animeen lenge og de 3 første episodene har ikke skuffet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...