Gå til innhold

For oss som tar tempen


Frøkenanonym

Anbefalte innlegg

Og tusen takk for at dere titter og tolker - det setter jeg stor pris på :)

Er derfor jeg opprettet gruppen, så en kan få flere synspunkt ;) ikke alltid en klarer å se det når det gjelder seg selv :) er bare morro å få se andre sine charter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk et heftig dropp i dag, jeg tror aldri temperaturen har vært så lav hos meg før. Er det noen som har erfaring eller kunnskap om det? Kan jo legge til at jeg føler jeg har sovet urolig i natt, men av tidligere erfaring så har jo det heller medført høyere temperatur.. :vetikke:

post-87211-0-22880200-1418630799_thumb.p

Endret av Linde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et heftig dropp i dag, jeg tror aldri temperaturen har vært så lav hos meg før. Er det noen som har erfaring eller kunnskap om det? Kan jo legge til at jeg føler jeg har sovet urolig i natt, men av tidligere erfaring så har jo det heller medført høyere temperatur.. :vetikke:

Hender det kommer en drop i forbindelse med el - kan det være du har el i dag?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender det kommer en drop i forbindelse med el - kan det være du har el i dag? :)

Jeg har ikke hatt EL før dag 20 og noe på maaaange måneder, så jeg har litt hardt for å tro det. Men kanskje man får legge inn litt aksjer for sikkerhets skyld ;) Hadde ikke vært meg imot å få EL litt oftere i alle fall!

Takk for svar :)

Endret av Linde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et heftig dropp i dag, jeg tror aldri temperaturen har vært så lav hos meg før. Er det noen som har erfaring eller kunnskap om det? Kan jo legge til at jeg føler jeg har sovet urolig i natt, men av tidligere erfaring så har jo det heller medført høyere temperatur.. :vetikke:

Legger ved min graf som også viser droppet temp noen dager før EL ;) så aksjer de neste dagene er nok lurt :) kanskje syklusen er stabilisert?

Ser at den droppede tempen din er veldig kald da. Hvordan tar du tempen?

post-86233-30538_thumb.jpg

Endret av Frøkenanonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved min graf som også viser droppet temp noen dager før EL ;) så aksjer de neste dagene er nok lurt :) kanskje syklusen er stabilisert?

Ser at den droppede tempen din er veldig kald da. Hvordan tar du tempen?

Å, se der ja! Det hadde jo bare vært fantastisk om det var tilfelle da :) Men tør ikke å ha for store forhåpninger. Ja, jeg reagerte også på at den var i laveste laget. Tempet som før under tungen med lukket munn, så det skal ikke være noe forskjell fra tidligere der i alle fall.

Edit: Ser at jeg generelt ligger en del lavere enn deg, Frøkenanonym, så da er det kanskje ikke så ille likevel..?

Endret av Linde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, se der ja! Det hadde jo bare vært fantastisk om det var tilfelle da :) Men tør ikke å ha for store forhåpninger. Ja, jeg reagerte også på at den var i laveste laget. Tempet som før under tungen med lukket munn, så det skal ikke være noe forskjell fra tidligere der i alle fall.

Edit: Ser at jeg generelt ligger en del lavere enn deg, Frøkenanonym, så da er det kanskje ikke så ille likevel..?

Ja se det ja! Temperaturforskjellen er lik da ;) men da kan det vel stemme greit, om du ser på min dipp så kom ikke EL før 5 dager etterpå :) så om du er på cd10 nå, kan det være EL kommer om en liten uke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja se det ja! Temperaturforskjellen er lik da ;) men da kan det vel stemme greit, om du ser på min dipp så kom ikke EL før 5 dager etterpå :) så om du er på cd10 nå, kan det være EL kommer om en liten uke? :)

Spennende med disse grafene altså! ;) Blir spennende dager framover da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med disse grafene altså! ;) Blir spennende dager framover da!

Ja, det er nesten som å ha en pakkekalender med små gaver hele desember, istedet for en pakke på julaften :P like spennende hver dag! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved min graf som også viser droppet temp noen dager før EL ;) så aksjer de neste dagene er nok lurt :) kanskje syklusen er stabilisert?

Ser at den droppede tempen din er veldig kald da. Hvordan tar du tempen?

Frkanonym - du er jo langt inne i dpo land :) når er IKM? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frkanonym - du er jo langt inne i dpo land :) når er IKM? :)

Den er på lørdag/søndag-ish. Gidder ikke å teste noe siden EL og humping ikke var på samme tid :P eneste jeg merker er et enormt kviseutbrudd, som sist før mensen. Argh. De er store og fæle - en skikkelig vond en på halsen! P-piller </3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<blockquote class='ipsBlockquote' data-author="Frøkenanonym" data-cid="15573975" data-time="1418681216">Frøkenanonym, on 15 Dec 2014 - 23:06, said:Frøkenanonym, on 15 Dec 2014 - 23:06, said:Frøkenanonym, on 15 Dec 2014 - 23:06, said:<p>Den er på lørdag/søndag-ish. Gidder ikke å teste noe siden EL og humping ikke var på samme tid :P eneste jeg merker er et enormt kviseutbrudd, som sist før mensen. Argh. De er store og fæle - en skikkelig vond en på halsen! P-piller , Ah, stemmer. Fint dagene før jul går fort da, så er dere i gang med en ny pp før du vet ordet av det:)I dag gikk FF med på at jeg har hatt el, men på lørdag. Litt furt over det, men sammenlignet med forrige chart og tror nok det stemmer. Godt vi fikk inn litt aksjer også da, ellers tror jeg bare jeg kunne lagt inn årene allerede. Nå skal jeg prøve å ikke henge meg like opp i dpo-land, symptomer og temp som forrige mnd - men nyte jula :)

post-86599-0-44846800-1418719205_thumb.j

Endret av Augustfruen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<blockquote class='ipsBlockquote' data-author="Frøkenanonym" data-cid="15573975" data-time="1418681216">Frøkenanonym, on 15 Dec 2014 - 23:06, said:Frøkenanonym, on 15 Dec 2014 - 23:06, said:Frøkenanonym, on 15 Dec 2014 - 23:06, said:<p>Den er på lørdag/søndag-ish. Gidder ikke å teste noe siden EL og humping ikke var på samme tid :P eneste jeg merker er et enormt kviseutbrudd, som sist før mensen. Argh. De er store og fæle - en skikkelig vond en på halsen! P-piller , Ah, stemmer. Fint dagene før jul går fort da, så er dere i gang med en ny pp før du vet ordet av det:)I dag gikk FF med på at jeg har hatt el, men på lørdag. Litt furt over det, men sammenlignet med forrige chart og tror nok det stemmer. Godt vi fikk inn litt aksjer også da, ellers tror jeg bare jeg kunne lagt inn årene allerede. Nå skal jeg prøve å ikke henge meg like opp i dpo-land, symptomer og temp som forrige mnd - men nyte jula :)

<blockquote class='ipsBlockquote' data-author="Frøkenanonym" data-cid="15573975" data-time="1418681216">Frøkenanonym, on 15 Dec 2014 - 23:06, said:Frøkenanonym, on 15 Dec 2014 - 23:06, said:Frøkenanonym, on 15 Dec 2014 - 23:06, said:<p>Den er på lørdag/søndag-ish. Gidder ikke å teste noe siden EL og humping ikke var på samme tid :P eneste jeg merker er et enormt kviseutbrudd, som sist før mensen. Argh. De er store og fæle - en skikkelig vond en på halsen! P-piller , Ah, stemmer. Fint dagene før jul går fort da, så er dere i gang med en ny pp før du vet ordet av det:)I dag gikk FF med på at jeg har hatt el, men på lørdag. Litt furt over det, men sammenlignet med forrige chart og tror nok det stemmer. Godt vi fikk inn litt aksjer også da, ellers tror jeg bare jeg kunne lagt inn årene allerede. Nå skal jeg prøve å ikke henge meg like opp i dpo-land, symptomer og temp som forrige mnd - men nyte jula :)

Sorry rotete innlegg, forsøkt å redigere to ganger :/ - mobilen er visst ikke minn venn i dag;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik ser det ut hos meg nå. Blir spennende dager framover, men tør ikke å håpe for mye heller ;)

God kveld :) hvordan går det damer? Linde, funnet el? Selv er jeg 8dpo, pms'y så stålsetter meg for tantebesøk til helgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med EL her, gitt! Har ikke fått tempet på en del av de foregående dagene pga. reise og alkohol, men fikk tempet i dag, og da var den i alle fall fortsatt lav som sist jeg tempet. Så da ser det ut som de lange syklusene vedvarer enn så lenge ;)

PMS-symptomer KAN jo bety andre ting også, jeg krysser fingrene for finfin julegave, Augustfruen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dårlig med EL her, gitt! Har ikke fått tempet på en del av de foregående dagene pga. reise og alkohol, men fikk tempet i dag, og da var den i alle fall fortsatt lav som sist jeg tempet. Så da ser det ut som de lange syklusene vedvarer enn så lenge ;)

PMS-symptomer KAN jo bety andre ting også, jeg krysser fingrene for finfin julegave, Augustfruen :D

Jeg er helt skjelven her, men sitter faktisk med en digital test i hånden som viser 'gravid 1-2'. Tørr ikke tro ordentlig på det, har følt meg så veldig normal denne mnd, men er selvfølgelig veldig glad - puls i hundre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt skjelven her, men sitter faktisk med en digital test i hånden som viser 'gravid 1-2'. Tørr ikke tro ordentlig på det, har følt meg så veldig normal denne mnd, men er selvfølgelig veldig glad - puls i hundre!

Wooow :D Så fantastisk julegave! Gratulere så masse, Augustfruen! :hug::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...