Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis føttene dine gjør vondt bør du kanskje få en lege til å sjekke det. Jeg har brukt flate sko til en femtilapp i alle år, føttene mine har det helt fint.

Alle føtter er ikke like, jeg kan ikke gå i flate sko uansett pris og jeg må til og med ha oppbygget såle i dempede joggesko. Det er ikke prisen det kommer an på men kvaliteten på skoene samt brukernes fotstilling, jeg kjøper de dyre skoene når jeg kommer over dem på salg.

Men dette ble jo en avsporing fra tråden som dreier seg om hvilken trend vi er lei av..

Endret av NoFuss
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Alt som faller innafor hip-hop influensen. Det er ingenting der som ser det minste bra ut eller gjennomtenkt. Saggebukser, stygge capser, grills og 20kg bling. Enda verre er det med disse wannabe'ene som i tillegg har attitude og av den grunn har gått til anskaffelse av en eller annen muskelbikkje. Alt for å virke tøff og skremmende. Er sjeldent jeg ser noe mer latterlig enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bling er jeg også lei av... Sånne kjempestore fake gullkjeder som så mange går med for tiden :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis føttene dine gjør vondt bør du kanskje få en lege til å sjekke det. Jeg har brukt flate sko til en femtilapp i alle år, føttene mine har det helt fint.

Få sjekket? Jeg vet da utmerket godt hvorfor jeg har vonde bein og trenger gode sko. Det forandrer ikke det faktum sæat jeg har vonde bein og trenger gode sko.

Anonymous poster hash: f9917...203

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Dritt lei alle disse pelplum (eller hva søren det nå heter) topper og kjoler. Urk!!

Endret av Sunshine23
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere tightsmotstandere kan kjøsse meg midt i min tightskledde, utildekkede rumpe.

Anonymous poster hash: 70485...4c7

ikke enig

Inntrykk jeg får av de som går med tights:

1. Jeg har mensen idag og orket ikke ta på meg ordentlig bukse.

Eller

2. Jeg har lagt så mye på meg at ingen av klærne mine passer lengre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Inntrykk jeg får av de som går med tights:

1. Jeg har mensen idag og orket ikke ta på meg ordentlig bukse.

Eller

2. Jeg har lagt så mye på meg at ingen av klærne mine passer lengre.

jeg føler meg ikke vel med tights om jeg har mensen. Føler man kan se at man har bind på
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Bukser som viser ankelen. Det ser ut som at de som går i det, har kommet i en overraskende voksespurt, og enda ikke rukket å kjøpe nye bukser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntrykk jeg får av de som går med tights:

1. Jeg har mensen idag og orket ikke ta på meg ordentlig bukse.

Eller

2. Jeg har lagt så mye på meg at ingen av klærne mine passer lengre.

Deg om det!

Anonymous poster hash: 9ae9c...126

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukser som viser ankelen. Det ser ut som at de som går i det, har kommet i en overraskende voksespurt, og enda ikke rukket å kjøpe nye bukser.

Nei, det ser ut som de sparer til lange bukser! :fnise:

Anonymous poster hash: 9ae9c...126

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er singel. Det er en veldig irriterende trend.



Anonymous poster hash: 12256...701
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntrykk jeg får av de som går med tights:

1. Jeg har mensen idag og orket ikke ta på meg ordentlig bukse.

Eller

2. Jeg har lagt så mye på meg at ingen av klærne mine passer lengre.

1. Ok.

2. Jeg er såpass tynn at den som tenker at jeg er for feit for jeans nok er rimelig spiseforstyrra.

Anonymous poster hash: 70485...4c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bukser som viser ankelen. Det ser ut som at de som går i det, har kommet i en overraskende voksespurt, og enda ikke rukket å kjøpe nye bukser.

Og jeg digger det :ler: Bretter opp buksene mine så de stopper 10-15cm over ankelen. Deilig på våren :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg digger det :ler: Bretter opp buksene mine så de stopper 10-15cm over ankelen. Deilig på våren :)

Enig. Ser mer sommerlig ut, og det er utrolig hvor deilig og avkjølende det kan være med litt luft rundt anklene :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner meg igjen i en del fra denne tråden... Det jeg er mest lei av nå, er at jeg ikke finner kjoler og skjørt som er lange nok og som har en A-form. Hver gang jeg går inn i en butikk som passer mitt budsjett, er det alltid sort, marineblått, grått etc. Jeg søker farger! Ikke at fargeløse plagg akkurat er en trend, da, men det må jo være noe folk kjøper mye av siden det er så mye av det overalt?

I tillegg har vi blondemønstre og til dels cut-outs(?) som jeg ser mye av. Jeg digger det stort sett, men er litt lei av at det skal være på alle plaggene likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i en del fra denne tråden... Det jeg er mest lei av nå, er at jeg ikke finner kjoler og skjørt som er lange nok og som har en A-form. Hver gang jeg går inn i en butikk som passer mitt budsjett, er det alltid sort, marineblått, grått etc. Jeg søker farger! Ikke at fargeløse plagg akkurat er en trend, da, men det må jo være noe folk kjøper mye av siden det er så mye av det overalt?

I tillegg har vi blondemønstre og til dels cut-outs(?) som jeg ser mye av. Jeg digger det stort sett, men er litt lei av at det skal være på alle plaggene likevel.

Oasis har masse A-formede kjoler i mange forskjellige farger og mønstre :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Disse buksene som har rumpepartiet ned med knærne. Vet ikke hva de heter, men de er så utrolig fæle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei skinnyjeans, gleder meg til bootcut blir å få kjøpt igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...