Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

velkommen til mote!

Det er veldig, veldig lite mote her inne....

Det er betraketlig mye mer 'main stream' hvor det er urimelig viktig å ikke skulle skille seg ut fra den grå massen :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mote er jo per def noen som bestemmer og setter seg som jury for hva som er hot or not.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker tights nesten hver dag. Sorte, men med en lang singlet under som dekker rumpa, og en overdel som passer til over. Håper ikke folk tenker slik om meg :/

Anonymous poster hash: 31a64...527

Nei, nei :) Jeg og bruker tights ofte. Tights/leggings er behagelig, stilig, allsidig og beskytter mot sur vind, særlig i kombinasjon med romslig bestemortruse. Det er det flere som har funnet ut, derfor må overdelen alltid dekke rumpa og skrævet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg bruker tights nesten hver dag. Sorte, men med en lang singlet under som dekker rumpa, og en overdel som passer til over. Håper ikke folk tenker slik om meg :/

Anonymous poster hash: 31a64...527

nei da er drt greit. Jeg og bruker det. Det som ser fælt ut er dersom du har kort topp til tights. Man må helst ha noe som dekker rumpa utenpå
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne New Balance-sko. Synes de er helt forferdelig stygge.

new-balance-u420-schuhe-schwarz-1110-zoo

Og så leste jeg her inne at disse skoene visstnok er supertrendy:

8874385276958.jpg

Det er lenge siden jeg har sett noen så stygge sko. De minner meg om sånne eldre japanske og italienske turister som drar på ferie i turistbuss



Anonymous poster hash: e47d7...176
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Det er veldig, veldig lite mote her inne....

Det er betraketlig mye mer 'main stream' hvor det er urimelig viktig å ikke skulle skille seg ut fra den grå massen :fnise:

Jeg er enig selv om jeg nevnte trender jeg er lei av, men det er min personlige mening. At andre går med det er jeg derimot ganske likegyldig til.

At det er mulig å irritere seg så mye over hva andre har på seg syns jeg er litt rart og at noen tror at deres mening betyr så mye mer er også ganske rart :)

Helst skal vel alle gå med nøytrale klær sånn at man ikke støter noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På kvinner: tights, ballerinasko (det er det de heter?) og de grusomme, altfor markerte bryna som mange har.

På menn: tights og bukseben som er brettet opp altfor mye.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner sterkt på at jeg er lei av trenden med at folk oppnevner seg selv til dommer og jury over hva andre mennesker skal få lov til å ha på seg... fordi det irriterer vedkommende at andre har på seg et klesplagg vedkommende selv ikke liker.

+100

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Apropos nike sko. Er lei av at alle skal gå rundt i slike sko med alskens ulike sprakende farger. Er like tragisk som crocs moten

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos nike sko. Er lei av at alle skal gå rundt i slike sko med alskens ulike sprakende farger. Er like tragisk som crocs moten

Helt enig... trodde de skoene var til trening jeg, men virker som folk går rundt i det bare for å vise at de har råd.

Dessuten, hva er greia med de "høyhælte" joggeskoene?? Ser jo bare helt dust ut!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Helt enig... trodde de skoene var til trening jeg, men virker som folk går rundt i det bare for å vise at de har råd.

Dessuten, hva er greia med de "høyhælte" joggeskoene?? Ser jo bare helt dust ut!

ja swr ut som man har klumpfot
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig... trodde de skoene var til trening jeg, men virker som folk går rundt i det bare for å vise at de har råd.

Dessuten, hva er greia med de "høyhælte" joggeskoene?? Ser jo bare helt dust ut!

Tror det heller er fordi det er behagelig fremfor "se jeg har råd".

Anonymous poster hash: 08f17...d6f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det heller er fordi det er behagelig fremfor "se jeg har råd".

Anonymous poster hash: 08f17...d6f

Kanskje det, men det finnes da langt mer behagelige sko etter min mening.

Nå vel, jeg er nok bare bitter fordi det finnes folk som er mer sporty enn meg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige Nike-joggesko er da ikke så dyrt. De billigste koster vel rundt tusenlappen.



Anonymous poster hash: e47d7...176
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Vanlige Nike-joggesko er da ikke så dyrt. De billigste koster vel rundt tusenlappen.

Anonymous poster hash: e47d7...176

Er ikke det dyrt?

Jeg hadde aldri giddet å betale 1000 kr for et par joggesko, i alle fall ikke når jeg bare skulle bruke dem som fritids/hverdagssko.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Tror det heller er fordi det er behagelig fremfor "se jeg har råd".

Anonymous poster hash: 08f17...d6f

men må de gå i de mest farhesprakende skoene? Kan de ikke bare gå i plaine svarte nikes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du om det. For meg er det ikke så mye penger. Trenger dessuten gode sko når jeg går på veldig hardt gulv gjennom hele arbeidsdagen.



Anonymous poster hash: e47d7...176
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig... trodde de skoene var til trening jeg, men virker som folk går rundt i det bare for å vise at de har råd.

Dessuten, hva er greia med de "høyhælte" joggeskoene?? Ser jo bare helt dust ut!

Det er DØNN UMULIG å finne joggesko/treningssko som ikke ser ut som et sirkus for tiden. Pga kneskade må/bør jeg bruke joggesko mestepaften av tiden, og etter fire butikker greide jeg å finne et par som i det minste var ensfarget.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...