Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det gjør jo ikke noe å ha tights om man har noe som dekker rumpa over. Er jo det som er meningen

Om bare alle tightsbrukere kunne forstå dette :fy_fy:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tights som bukse. Samme om man har lang topp over eller ei.

Olajakke.

Krager.

Høye skjørt og maxiskjørt.

Håret i dott.

Ballerinasko.

Våteyeliner med vipp. Styggeste ever.

Anonymous poster hash: e20c4...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om bare alle tightsbrukere kunne forstå dette :fy_fy:

Dere tightsmotstandere kan kjøsse meg midt i min tightskledde, utildekkede rumpe.

Anonymous poster hash: 70485...4c7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør jo ikke noe å ha tights om man har noe som dekker rumpa over. Er jo det som er meningen

Tildekt eller ikke tildekt, det ser uansett sjuskete ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av bleieshorts, treningstights som hverdagstøy, skinnyjeans, converse og alt annet 14-saueflokken kler seg i.



Anonymous poster hash: eaf1e...a6c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det gjør jo ikke noe å ha tights om man har noe som dekker rumpa over. Er jo det som er meningen

Det er det jeg mener, jeg går også masse i tights men bestandig med noe over som dekker rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige Nike-joggesko er da ikke så dyrt. De billigste koster vel rundt tusenlappen.

Anonymous poster hash: e47d7...176

Jeg synes 1000 kr for et par fritidssko er latterlig dyrt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 1000 kr for et par fritidssko er latterlig dyrt!

Heller gode joggesko som heller koster og varer enn noe til 200 og du får vondt etter 1 gangs bruk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ralph Lauren Skjorte, Slim Fit Jeans, Sneakers

Norges mest brukte uniform?



Anonymous poster hash: b0ddf...1b4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imaginary

Heller gode joggesko som heller koster og varer enn noe til 200 og du får vondt etter 1 gangs bruk.

Hvis føttene dine gjør vondt bør du kanskje få en lege til å sjekke det. Jeg har brukt flate sko til en femtilapp i alle år, føttene mine har det helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis føttene dine gjør vondt bør du kanskje få en lege til å sjekke det. Jeg har brukt flate sko til en femtilapp i alle år, føttene mine har det helt fint.

Føttene mine har det helt fint de, jeg liker bare å bruke penger på kvalitet framfor kvanitet.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imaginary

Føttene mine har det helt fint de, jeg liker bare å bruke penger på kvalitet framfor kvanitet.

Deg om det. Det er imidlertid neppe skoa det er noe galt med dersom du ikke kan bruke mindre enn en tusenlapp på sko uten å herpe beina dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det. Det er imidlertid neppe skoa det er noe galt med dersom du ikke kan bruke mindre enn en tusenlapp på sko uten å herpe beina dine.

Det er vel snakk om joggesko. Jeg kan fint bruke b.la toms og sko som converse (altså under 1000 lappen) uten å "herpe" beina mine.

Endret av dillyduzit
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Imaginary

Det er vel snakk om joggesko. Jeg kan fint bruke b.la toms og sko som converse (altså under 1000 lappen) uten å "herpe" beina mine.

Bruker flate såler til alt, jeg, også jogging. Kan ikke forstå hvorfor en person med normalt sterke bein skal behøve sko til 1000 kr. Men for all del, kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg synes 1000 kr for et par fritidssko er latterlig dyrt!

Heller det enn pumps, og andre pensko til 1000 lappen. Det er til å le på seg magesår av :laugh:(fyi, jeg har ingen av delene altså)

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Croptoppen. Pent på catwalken, men har du så mye som 50 gram for mye (gang det med 200 så har du meg ;) ) ser det forferdelig ut. Skjønner at ikke alt kan se bra ut på alle, men denne type plagg er begrenset til en veldig liten prosent av ekte mennesker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...