Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, det er vanlig at gravide drømmer masse, men det der? :klo: Hvor kommer sånt noe fra, egentlig? :ler:

Jeg drømmer også mye absurd.

Drømte blant annet at jeg hadde fått billetter til parkenfestivalen (musikkfestival som er her hvert år), og var i ekstase over det, men så innså jeg at jeg måtte selge siden jeg var gravid. Hadde vurdert å drikke uansett, men kom til fornuft. Plutselig var det blitt lørdag, så da kunne jeg jo ikke selge billetten siden festivalen begynner på fredager. Men jeg bestemte meg for å selge dagspass. Da gikk jeg bare rundt og tenkte på billetten, som i drømmen var en kvittering som lå i kjøkkenskuffa. Plutselig satt jeg på kafe, og satt og så på billetten min, som nå var blitt eil en diker røykalaks, som en vaskebjørn satt og spiste på. Da ble jeg kjempefortvila, fordi vaskebjørnen tross alt spiste opp billetten min...

Vet ikke helt hvordan man skal tyde den drømmen jeg. Man våkner bare opp og tenker "wtf"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herlighet! :skratte:

Burde hatt en egen gravid-drømmer-tråd :P

Jepp! Kan se ut som vi begge kunne bidratt en del i den tråden! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matlysten er på bunn for tiden, så når den gravide kvinnen ønsker kebab til middag blir M pent nødt til å kjøre og kjøpe :fnise: Luringen klarte å forhandle seg frem til rygg- og hodebunnsmassasje i kveld da :snurt::ler:

Frokosten for tiden består enten av et tørt knekkebrød og påfyll med en croissant når jeg kommer meg til sentrum før jobb, eller dagens frokost som var et rundstykke med smør :blink:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker! :hoppe:

Bare tre dager nå til du kan begynne å lese oppdateringer du ikke har lest før! :nigo: Blir nok godt å komme over 8+3 (var da du mistet sist ja?) :)

Forsinket tog hørtes ikke så gøy ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde brun spotting 8+1 og 8+2, men det var først 8+3 jeg begynte å blø skikkelig

Okei. :) Men denne gangen går det nok bare bra! :) Har du vært veldig nervøs denne gangen, eller har du klart å tenke at det sannsynligvis går bra nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. :) Men denne gangen går det nok bare bra! :) Har du vært veldig nervøs denne gangen, eller har du klart å tenke at det sannsynligvis går bra nå?

Jeg gleder meg mindre, prøver å ikke få store forhåpninger. Håper jeg klarer å glede meg etter tidlig UL ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gleder meg mindre, prøver å ikke få store forhåpninger. Håper jeg klarer å glede meg etter tidlig UL ;)

Det er forståelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...