Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært hos kiropraktor. Fy søren så vondt!! Men hun var veldig proff og forklarte alt. Etter at hun hadde kjent på ryggen og bekken så kjente jeg at jeg hadde vondt flere steder. Så jeg skal tilbake to ganger neste uke. Også fikk jeg info om noen øvelser som jeg kan gjøre hjemme. Hun anbefalte absolutt at jeg gikk tur både i arbeidstiden (hvis mulig) og på ettermiddagen/kvelden/i helgene. Så må bare skjerpe meg der.

Nå er det jobb i 6 timer før det er helg!!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du har oppsøkt hjelp (eller frivillig tortur, alt ettersom hvordan du ser det ;) ). Høres ut som om du virkelig trengte det! Håper det går seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må fortelle. Litt morsomt.... Når jeg lå der.. Eneste jeg tenkte på, var at jeg ikke hadde barbert meg under armene. Huske det til neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde nesten samme problemet hos fysioterapeuten, bare at det var legga :ler:

"Kan du ta av deg sokkene og løfte opp buksebenene?" Eeehm, helst ikke? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til blir jeg gal av familien til M. Min familie er liksom så glad i å planlegge alt i detaljer og har vi en avtale så holder man den. Mens hans familie er litt mer rotete og ikke like enkelt å avtale noe.

Vi hadde avtalt med søsteren og faren hans om at vi skulle arve babysengen til nisen til M. Den skulle vi hente idag sånn at vi kan begynne å gjøre den klar. Fikse og male den. Men nei.. Det hadde de ikke klart... Søsteren hans sier liksom så mye men å gjøre det, er noe annet. Jeg blir gal!!

M hadde så dårlig samvittighet siden han gjerne vil ha på plass senga han og men ikke hans feil at familien hans ikke klarer å holde seg til avtaler.

Jaja...

Nå er det i hvert fall helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater også når noen ikke klarer å holde avtaler..! Man har jo selv satt av tid til å gjøre noe, og da handler det om respekt for tiden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må fortelle. Litt morsomt.... Når jeg lå der.. Eneste jeg tenkte på, var at jeg ikke hadde barbert meg under armene. Huske det til neste gang!!

Hahaha, kjenner meg såå igjen på den! Har faktisk rutine og barbere før time hos kiropraktor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, kjenner meg såå igjen på den! Har faktisk rutine og barbere før time hos kiropraktor :fnise:

Nå er jeg både barbert under armene og på beina. Så det blir det ikke like ille når jeg skal tilbake dit på mandag.

Akkurat kommet hjem fra en tur på Ikea. Fant et bilde som jeg vil ha på veggen inne på barnerommet.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50185826/

Vi skal begynne å se litt på hvilken farge vi på ha på veggen.. Vil helst ha en nøytral farge..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen var helgen over igjen. Fått gjort masse og vært sosial. Vi var til og med på fest hos en av kompisene til samboeren. Vanligvis pleier jeg å si nei men siden det er lenge siden jeg var med på sosiale greier med vennegjengen hans, ble jeg med. Det var hyggelig men vi dro før det tok helt av.

Idag skal jeg til kiropraktor igjen. Etter jobb. Jeg har hatt vondt i ryggen i løpet av helgen men rakk aldri å prøve de øvelsene som hun ga meg.

Ha en fin mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det hos kiropraktoren?

Det gikk greit. Skal dit 2 ganger til også evaulerer hun hva som skjer videre.

Jeg merker mer og mer at jeg har vondt hver dag. Ikke særlig behagelig så får se hvordan det går mot neste time på fredag.

Det er så hyggelig å komme hjem til samboeren for tiden. Igår hadde han kjøpt kjeks til meg. Er han synsk? Jeg ble skikkelig kvalm på vei hjem fra jobb igår så satte pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er det du har vondt? Er det bekkenet eller?

Faktisk ikke.

Det er mest i korsryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da klarte familien hans å holde avtalen idag og nå står det en babyseng inne på barnerommet. Godt å ha den på plass og vite at vi sparte penger på det.

Men det er kanskje greit å kjøpe ny madrass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte familien hans å holde avtalen idag og nå står det en babyseng inne på barnerommet. Godt å ha den på plass og vite at vi sparte penger på det.

Men det er kanskje greit å kjøpe ny madrass?

Jeg er freak når det kommer til brukte ting som potensielt ville ha dratt meg seg -noe-, så jeg ville ha kjøpt ny madrass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at man skal kjøpe ny madrass per barn, så jeg hadde kjøpt ny. Men jeg vet ikke hva som er galt med gjenbruk, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe i veien for gjenbruk, men "regelen" er vel at et yngre søsken kan bruke samme madrass som sitt storesøsken. Gjenbruk utover dette er visst frarådet. Man kan jo tenke seg hvor mye merkelig som trekker ned i madrassene og godgjør seg.. avføring, gulp, oppkast, snørr, svette etc. Jeg har forstått det slik som at det ikke er helt sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...