Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

:laugh: Det kommer HER! ...og vi må feire til det ikke er mere vått eller tørt igjen. Kake til folket! :danse:

*ps. dunkene på kjøkkenet er fulle av diverse iskaldt drikke - forsyn dere*

265190.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:laugh: Det kommer HER! ...og vi må feire til det ikke er mere vått eller tørt igjen. Kake til folket! :danse:

*ps. dunkene på kjøkkenet er fulle av diverse iskaldt drikke - forsyn dere*

265190.jpg

JUHUUUUUUUUUU!!! Den kaka må jeg rett og slett ha en kopi av!

Hva skal jeg gjøre nå? Da SunflowerPenquin rundet 2000, presset jeg så mange ordfig inn, at KG nektet å poste den, og jeg måtte skjære ned. Jeg skal rett og slett finne et flott bilde og poste det. Men nå må jeg ut på tur. Så mye kake som jeg har gaflet i meg, legger det seg rett på sidebenene om jeg ikke beveger legemet ut av sofaen snart. Men den var kjeeeeempegod!!

Kommer tilbake med flott, og kanskje utspekulert bilde.

GRATULERE!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-88169-0-71081200-1419168834_thumb.j

Ikke et utspekulert bilde; men jeg spekulerte definitivt på hva jeg skulle velge. Nå spekulerer jeg på hvorfor det ble så lite?! Selve bildet blir stort når man trykker på det. Her må visse kunster læres.

Endret av 1GLORIA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corona? Det er visst både det vi ser her, en yoghurt-is og noe å drikke. Tre fine ønsker på èn gang det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corona? Det er visst både det vi ser her, en yoghurt-is og noe å drikke. Tre fine ønsker på èn gang det. :jepp:

:danse::blomst::kghjerte: og mere :is: til deg! Det er visst tryggest med ordfig.

Jeg merker at jeg er litt redusert nå - det har vært en lang natt, og jeg kan ikke legge meg før borti 19-tiden. Frisk luft er god sovemedisin, så her sitter jeg i godstolen og dupper! Superdupper, hi hi. Tar meg litt mere kake, jeg. Var jo så fabelaktig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Du er ikke i Norge da, med myggstikk i desember. Er du vinterflyktning? Du får ingen myggstikkmedfølelse hos meg om du har stukket av fra frys-i-hjel-landet. Da er det myggen som vil gi deg et stikk i samvittigheten. Men siden samvittigheten er abstrakt, får du på pelsen isteden, he he! Huff, nå er jeg ikke helt snill. Men velkommen i tråden skal du være. Hint: SunflowerPenguin rundet 2000 innlegg nylig. Feil tråd. Redigert.

Jeg skulle ha likt á vaert i Norge ná jeg. Savner skikkelig Norsk vinter! :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Bukker og Takker for all den gratulasjonen i fra dere alle innpá her! :takke: Det er en aere og glede á ha kommet sá langt fram allerede! Takk for omtanken og ogsá kake og fint bilde! :sjarmor:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Trololo-sangen er merkelig morsom hver gang jeg lytter til den. Så vidt jeg vet lever han ennå, men blir kun forbundet med den sangen. Stakkars fyr...for han hadde sikkert også andre talenter gjemt unna. :)

Når det gjelder det med "flørt", så kan det veldig ofte forveksles med tull, tøys og gnistrende godt humør hos noen. Uten humør - ingen flørt, men jeg flørter ikke; jeg tuller og tøyser så ofte jeg bare får det til. Da blir min dag et hakk eller to bedre.Ren og positiv egoisme satt ut i livet altså. Hvis bare den AB`en kunne ha tatt av seg sin usynlighetskappe, kunne jeg ha tøyset med h*n også.

Kom frem, kom frem, lille venn - det er ikke farlig vettu! :goodbye:

P.s. frokost er i anmarsj. Jeg kan høre de trampende føttene helt hit.

Det er de kokte eggene som kommer! :spise:

Han har tydelig en flott og kraftig stemme. Jeg er sikker pá at han má ha sunget ogsá fler sanger med tekst. Akkurat ná er han vel mest kjent for den Trololol sangen, men han var nok ogsá kjent med andre sanger der han er i fra, kanskje? Og har kanskje ogsá sunget andre sanger i lópet av den tiden ogsá?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis utestengt og dumpa av den andre gjengen, så jeg får prøve her med å si Hei :fnise::fnise::fnise:

Du e vælkømmin her. :danse:

Alt hva man gjør for å unngå julevasken. Nå er ihvertfall alle julegavene både ferdig laget og pakket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Festen er over, men det er kake igjen. Jeg stikker bare innom som snarest, før jeg forsvinner inn i en uinteressant tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå surkler det i oppvaskmaskin og klesvasken hviner. Ventetiden slår jeg ihjel med å koke ren pinnekjøttgryta, mens jeg knasker pepperkaker akkompagnert av økologisk lettmelk.

Dagen har listet seg forbi på silkehoser, og jeg har gjort mitt ytterste for å ignorere den. En kalendarisk oase i julemaset hvor tiden lot som den sto stille en stakket stund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal lage pepperkaker imorgen jeg. :hoppendeglad: Sukkerfrie til faren min. ^^,

Lagde marsipan idag som ble veldig god faktisk. Masse mandler med litt søtt i. :strix:

Pappa ble veeldig fornøyd. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh: Det kommer HER! ...og vi må feire til det ikke er mere vått eller tørt igjen. Kake til folket! :danse:

*ps. dunkene på kjøkkenet er fulle av diverse iskaldt drikke - forsyn dere*

265190.jpg

Snadder!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...