Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

Det er jo skuddår neste år, så kunne blitt aktuelt å kjøre på med et frieri selv. :)

Anonymous poster hash: b23f7...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortell om frieriet! Hva skjedde? Hvordan fridde han? Ble du overrasket? Har du/dere ring?

Anonymous poster hash: bcd87...242

Vi var i Paris i helgen, sammen med min familie. Vi måtte jo selfølgelig bort å se på eiffeltårnet, men siden det var veldig mye kø kjøpte vi oss bare en is og satt oss i parken attmed. Så mens vi sitter der sier han at vi må få mine foreldre til å ta bilde av oss forran eiffeltårnet, jeg var jo veldig enig om det, så når de har tatt bilder av oss sier han plutselig "og så..." der finner han frem boksen med en fin diamantring, går ned på kne og spør om jeg vil gifte meg :) Jeg hadde jo sagt lenge at det var på tide å fri snart, men det ble et stort sjokk for meg fordet om.. han har alltid bare sagt, "nja.. vi får vente litt til.. " 

Ekstra gøy var det jo at de andre sto å tok bilder av oss, så vi fikk masse fine bilder av det etterpå :) Og de som satt rundt i parken begynte å klappe og gratulere oss :) 

Med andre ord, et helt perfekt frieri  :hjerte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Paris i helgen, sammen med min familie. Vi måtte jo selfølgelig bort å se på eiffeltårnet, men siden det var veldig mye kø kjøpte vi oss bare en is og satt oss i parken attmed. Så mens vi sitter der sier han at vi må få mine foreldre til å ta bilde av oss forran eiffeltårnet, jeg var jo veldig enig om det, så når de har tatt bilder av oss sier han plutselig "og så..." der finner han frem boksen med en fin diamantring, går ned på kne og spør om jeg vil gifte meg :) Jeg hadde jo sagt lenge at det var på tide å fri snart, men det ble et stort sjokk for meg fordet om.. han har alltid bare sagt, "nja.. vi får vente litt til.. " 

Ekstra gøy var det jo at de andre sto å tok bilder av oss, så vi fikk masse fine bilder av det etterpå :) Og de som satt rundt i parken begynte å klappe og gratulere oss :)

Med andre ord, et helt perfekt frieri  :hjerte:

Gratulerer så mye!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer k192!! Det hørtes romantisk ut 😃

Noe sånt håper jeg min finner på også, når han frir (snart håpehåpe).

Anonymous poster hash: 8867e...390

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Paris i helgen, sammen med min familie. Vi måtte jo selfølgelig bort å se på eiffeltårnet, men siden det var veldig mye kø kjøpte vi oss bare en is og satt oss i parken attmed. Så mens vi sitter der sier han at vi må få mine foreldre til å ta bilde av oss forran eiffeltårnet, jeg var jo veldig enig om det, så når de har tatt bilder av oss sier han plutselig "og så..." der finner han frem boksen med en fin diamantring, går ned på kne og spør om jeg vil gifte meg :) Jeg hadde jo sagt lenge at det var på tide å fri snart, men det ble et stort sjokk for meg fordet om.. han har alltid bare sagt, "nja.. vi får vente litt til.. "

Ekstra gøy var det jo at de andre sto å tok bilder av oss, så vi fikk masse fine bilder av det etterpå :) Og de som satt rundt i parken begynte å klappe og gratulere oss :)

Med andre ord, et helt perfekt frieri :hjerte:

Gratulerer så mye:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig romantisk ❤️ Gratulere

Savner bloggen din! Kunne godt tenkt meg er innlegg om bryllupsplanleggingen og hvordan ting går generelt 😊

(Beklager avsporingen)

Anonymous poster hash: d19ad...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner bloggen din! Kunne godt tenkt meg er innlegg om bryllupsplanleggingen og hvordan ting går generelt

(Beklager avsporingen)

Anonymous poster hash: d19ad...29d

Det går fint for meg i hvertfall!

Har du en blogg Miss Lucky?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En siste romantisk gwst? Skal man ikke være romantiske etter man er gift?

Han er ikke særlig romantisk av seg nå, så jeg forventer ikke store endringer etter et eventuelt giftemål. :)

Anonymous poster hash: 621bb...d78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint for meg i hvertfall!

Har du en blogg Miss Lucky?

Hadde tidligere. Begynner vel å nærmere 2 år siden jeg sluttet å blogge gjevnlig pga sykdom.

Har veldig lyst til å begynne igjen. Var fint å ha noe å fylle dagene med og en fin måte å ta vare på minnene fra alle reisene våres på, både i form av bilder og ord. Veldig koselig men også flaut å se tilbake på nå

Vi har små planer om å flytte til USA, gubben skal sannsynligvis studere 2år på Harvard, da MÅ jeg nesten få gang i bloggen igjen for å holde familien her hjemme oppdatert

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tidligere. Begynner vel å nærmere 2 år siden jeg sluttet å blogge gjevnlig pga sykdom.

Har veldig lyst til å begynne igjen. Var fint å ha noe å fylle dagene med og en fin måte å ta vare på minnene fra alle reisene våres på, både i form av bilder og ord. Veldig koselig men også flaut å se tilbake på nå

Vi har små planer om å flytte til USA, gubben skal sannsynligvis studere 2år på Harvard, da MÅ jeg nesten få gang i bloggen igjen for å holde familien her hjemme oppdatert

Mulig å spørre om link? Kan godt ta det via pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Drømte i natt at han spurte om jeg var klar for å gifte meg med han, fordi han hadde tenkt å fri snart. Så tok han fram en pille for å vise meg, og sa at jeg fikk ikke se ringen før selve frieriet. (Pilla var en helt naturlig del av dette :s lol). Jeg sa så klart "JA". 

I wish... Men kanskje uten pilla? lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bibbipus

Drømte i natt at han spurte om jeg var klar for å gifte meg med han, fordi han hadde tenkt å fri snart. Så tok han fram en pille for å vise meg, og sa at jeg fikk ikke se ringen før selve frieriet. (Pilla var en helt naturlig del av dette :s lol). Jeg sa så klart "JA".

I wish... Men kanskje uten pilla? lol

Hahaha jeg elsker logikken i sånne drømmer! Har masse sånne koko drømmer.

Håper du blir fridd til snart da, pille eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bibbipus

Jeg ble fridd til på den ferien jeg (ab over her et sted), som jeg snakket om at kanskje det skulle skje noe 😊

Vi reiste først til Paris i noen dager (og jeg tenkte -"jess han skal fri i Eiffeltårnet!!", men nei...).

Så overrasket han meg med tur "innom" Venezia på vei hjem! Vi var der i fem dager. Og på den tredje dagen tok vi en gondol-tur rundt i kanalene der.

Og DER fridde han! Det var så klissete romantisk... akkurat sånn vi er 😎

Noen folk som sto på broene over oss klappet og noen ropte "bravååå" på skikkelig italiensk ☺️

Skal prøve å poste bilde av ringen.

Edit autocorrect skrivefeil.

Endret av Bibbipus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bibbipus

Siste bilde, sorry at jeg spammer... Aner ikke hvordan jeg legger inn tre bilder i ett innlegg.

post-85803-395270_thumb.jpg

post-85803-191277_thumb.jpg

Endret av Bibbipus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...