Gå til innhold

Jill sin treningsdagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Du får spise masse appelsiner og mat uten for mye sukker, så blir du frisk fort! Og drikk mye, ikke minst. God bedring!

Takk! :) Kjøpte tilfeldigvis appelsiner på torsdag så de skal jeg stappe i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk!

Har nesten ikke vært utenfor døren i helga slik jeg ikke skulle bli mer syk. Og det har ikke blitt så mye verre. Bank i bordet! Men to på jobb som har vært syke er nå tilbake og de er absolutt ikke friske ennå, så jeg er i grunnen dømt til å bli neste mann ut. :(

Betennelsen har heller ikke blitt verre, men den er ikke helt bra heller. Vi har trening i dag som jeg tenkte å dra på og så treningskamp i morgen som jeg er veldig skeptisk til. På trening er det mye lettere å styre hvor mye jeg skal gjøre, mens på kamp er det vanskelig å begrense seg om jeg først begynner å spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i går gikk fint. Vi hadde ikke så hard trening så jeg var med på alt selv om det var litt løping. Gikk fint med ankelen. Kanskje den er pittelitt mer sår i dag. Treningskampen i dag ble heldigvis avlyst. Så da blir det ikke noe løping før torsdagskveld og da får vi se hva legen sier før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningen i dag er overstått. Ikkje veldig tung trening i dag heller. Men det var like greitt for kroppen kjentes noe tung ut. Rådet fra legen ang. ankelen var balansetrening... ofc.. Jeg er jo elendig til å gjennomføre sånn rutinetrening så det var jo kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med treningen. Var kvalm fra vi startet til vi var ferdige. Ikke noe behagelig og det hjalp ikke med en masete trener som ikke var fornøyd med innsatsen. Tror kroppen fikk sjokk fordi jeg spiste så sunn middag i dag: strimlet svinekjøtt med wokket gulrot, brokkoli og sukkererter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg. Er. Så. Ødelagt!

Treningskamp i går, med en innbytter på benken. Dermed spilte jeg nesten hele tiden og det har jeg i teorien ikke kondis til. Vi ble i tillegg totalt overkjørt så humøret var synkende på flere av oss. Så toppet det seg når vi ikke avsluttet kampen i tide slik vi rakk ferga hjem og det var en time til neste ferge! Da kunne vi jo bare spille litt mer.. Herregud så forbannet jeg var! Hadde ikke spist nok mat til å holde på så lenge, men heldigvis hadde jeg kjøpt med en banan og en skyr! Klokken 1 i natt var jeg ferdig dusjet og fikk endelig legge meg.

Trening igjen i dag. Sa fra til treneren i går at om han hadde tenkt noe hardtrening i dag så går jeg hjem. Tror ikke han er så ond, men en vet aldri. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes heftig ut, da fikk du vel kjørt deg tenker jeg. Er jo ikke sikkert man har så vondt av det, selv om det føles sånn der og da. Litt urutinert å ikke beregne tida da. :(

Får satse på at treneren ikke er i det ondskapsfulle hjørnet i dag, men gir dere en litt rolig trening etter gårsdagens hardkjør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes heftig ut, da fikk du vel kjørt deg tenker jeg. Er jo ikke sikkert man har så vondt av det, selv om det føles sånn der og da. Litt urutinert å ikke beregne tida da. :(

Får satse på at treneren ikke er i det ondskapsfulle hjørnet i dag, men gir dere en litt rolig trening etter gårsdagens hardkjør. :)

Ja, gjett om jeg fikk kjørt meg! Joda, vi hadde nok godt av det, men som jeg prøvde å si til en på laget mitt i går så er det når vi er helt utkjørte og ikke er konsentrerte at sannsynligheten for å skade oss selv og motstanderne øker. Og vi trenger hvertfall ikke flere skader på vårt lag! To stykk ble skadet på sist treningskamp vi spilte. Så jeg mener vi burde gitt oss mens leken var god, spesielt siden vi manglet innbyttere og ikke fikk hvilt oss noe særlig. Det andre laget hadde vel nesten et ekstra lag på benken..

Jeg er blåflekkete både på kroppen og i ansiktet, så tror det er bra samboeren er i utlandet slik ingen tror det er han som har gjort det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treninga på torsdag ble avlyst pga fint vær. Tror det var like greitt. I helga har jeg sittet barnevakt for hunden til mamma og pappa. Så i går gikk vi tur på omtrent flat grusvei, noen km. Og i dag gikk vi på grusvei på fjellet, ca 1,5 time. Jeg kan egentlig ikke fordra å gå på tur med den, for hun drar og drar og drar. For å ikke få armen revet av så hadde jeg sele rundt midja, men tror ikke ryggen likte det sånn veldig. Hun drar, stoppe og drar igjen, så det blir mye rykking i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndballtrening i går. Før trening så følte jeg meg gira og klar for å trene, men når vi begynte å løpe følte jeg meg sliten og tung med en gang. Utrolig irriterende når jeg har lyst til å løpe! Men det var en grei trening ellers. Følte jeg fikk til en del. :) Ellers fikk vi litt refs fordi vi ikke trener nok på egenhånd utenom håndballtreningene. Og treneren mener det eneste som funker er å jogge 5 km- 1mil 2 ganger i uka..

I dag kommer endelig samboeren hjem fra jobbreise i utlandet! :skya: Han har vært borte i over en uke nå! Han ville muligens på fjelltur i dag, mens jeg vil spille squash. Så vi får se hva det blir til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg fryktet så endte gårsdagen opp i ingenting. Sovnet på sofaen rundt kl 19 og vi gikk og la oss klokken 22 for en gangs skyld. Jeg sover omtrent ALDRI middag, så når det skjer er det et ganske tydelig tegn på at jeg har sovet for lite i det siste. I dag skal jeg derfor få trent! Om jeg så må ut i drittværet.. liker ikke regn lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg fryktet så endte gårsdagen opp i ingenting. Sovnet på sofaen rundt kl 19 og vi gikk og la oss klokken 22 for en gangs skyld. Jeg sover omtrent ALDRI middag, så når det skjer er det et ganske tydelig tegn på at jeg har sovet for lite i det siste. I dag skal jeg derfor få trent! Om jeg så må ut i drittværet.. liker ikke regn lenger.

Det tyder jo på at du trengte det, så ikke sikkert det var så dumt. Liker ikke regn jeg heller, satser på at det fortsatt er opphold når jeg skal hjem fra jobb, selv om det ser skummelt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, neida, så deeet.. Dette går jo kjempebra! Teller det at jeg så på film der andre trente? :bond:

Fant ut jeg skulle laste ned en treningsvideo som jeg har brukt tidligere, men jeg begynte å laste ned litt for seint med vårt treige internett. Den var ferdig kl 22, så da spiste jeg kveldsmat, mens jeg så gjennom filmen.

Fikk ommøblert litt i stua og gangen og ryddet noe i går da.

I dag har jeg heldigvis ikke noe valg, så da blir det håndballtrening! Tror jeg får melde meg på flere lag-aktiviteter slik at jeg må trene. :) Er jo meldt storm og drittvær hele helgen, så da er det kanskje håp for at jeg får kjørt gjennom videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin trening i går. Mest spilling og så noen spurter til slutt. Er dog litt stiv/vond en plass mellom korsryggen og setemuskelen i dag.

Snart helg! Er superklar for det! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått fastslått at jeg er i dåårlig form! Testet treningsvideoen i dag og det gikk ikke veldig bra. Skikkelig slitsomt og vanskelig å følge trinnene! Måtte hoppe over slutten og gå over til styrkedelen og til slutt uttøying. Holdt på rundt en times tid og ble svett og god. Har nå klart målet om 3 økter denne uka, men har lyst å trene noe i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble jaggu trening i dag også. :) 4x4 intervaller. Det er det lenge siden jeg har løpt. Trodde jeg skulle dø på oppvarmingen og første intervall. Ett eller annet klikket i leggen min. Kjentes som den stivnet helt på utsiden fremme. Men det ble heldigvis litt bedre etterhvert. Hadde på litt stigning først så kan hende det var grunnen. I pausene jogget jeg på 7 og intervallene på 8,5 og 8,7 det siste.

Etterpå trente jeg litt styrke. Nedtrekk, pushdown, skråbenk med manualer, arnoldpress + 3 øvelser til som jeg ikke husker navnet på. Veldig fornøyd med innsatsen. :) Spent på hvor støl jeg er på trening i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig støl i dag faktisk. Gikk helt greitt på trening, men den var ikke så veldig tung heller. Blir mest spilling og kos når treneren er borte. :) Torsdag blir det treningskamp så får vi se hva jeg får til i morgen og på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk trent høyre triceps skikkelig bra i går! Ved å skrape to gulvtepper som var fulle i kattehår og støv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk trent høyre triceps skikkelig bra i går! Ved å skrape to gulvtepper som var fulle i kattehår og støv...

:fnise: Jeg fikk helt andre assosiasjoner der altså. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...