Gå til innhold

Din største frykt?


missuvillig

Anbefalte innlegg

  • Tannleger 
  • Flyvende insekter, spesielt klegg. Kan godt finne på å gå i stor boblejakke og bukse i 30 graders sommerstek om det er klegg utendørs og jeg må ut.
  • Høye bygninger. Har ofte mareritt om å være i høye hus, der de svaier. Noe som sikkert er knyttet mot min neste frykt
  • Å falle i døden. Å dø er ikke skummelt, men det å skulle falle i døden skremmer meg. 
  • Alger i vann. Får totalt panikk om noe er borti meg når jeg er i vann.

 

Edit: glemte et punkt

Endret av Knask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

 

  • Tannleger 
  • Flyvende insekter, spesielt klegg. Kan godt finne på å gå i stor boblejakke og bukse i 30 graders sommerstek om det er klegg utendørs og jeg må ut.
  • Høye bygninger. Har ofte mareritt om å være i høye hus, der de svaier. Noe som sikkert er knyttet mot min neste frykt
  • Å falle i døden. Å dø er ikke skummelt, men det å skulle falle i døden skremmer meg. 

 

Hva mener du med det akkurat :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det akkurat :klo:

Å falle utenfor ett stup, høyt hus eller lignende. For så treffe bakken til slutt å dø. 

Endret av Knask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Å forbli alene resten av livet

Store annleggsmaskiner. Veit ikke hvor jeg skal gå rundt de for å være sikker på at jeg er sett og at jeg ikke plutselig får en graver i huet eller noe. Haha.

Miste kontrollen

Brannmaneter

Veps

Nå ila du meg akkurat en ny frykt :P

 

Men kanskje like greit at jeg begynner å tenke over det før eller siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Å falle utenfor ett stup, høyt hus eller lignende. For så treffe bakken til slutt å dø. 

Ah, men om det er høyt nok så er det godt mulig du svimer av og ikke føler landingen :)

 

Jeg frykter å dø i en ulykke mest framfor en planlagt død

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for krig. Tenkte på det i natt, Russland har bombet Syria, hva om IS blir forbannet og går etter Russerne?! De var jo ikke der!! Og hva om Norge ender opp i krig også, sammen med Russland, siden vi er feige og har mange muslimer her. 



Anonymous poster hash: be437...8c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved siden av de vanlige frykt ene som å miste sine kjære, har jeg en stor frykt for å bli psykotisk, schizofren eller en annen tung psykisk sykdom. Å gå seg "vill i sitt eget hode" må være hent grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ila du meg akkurat en ny frykt :P

 

Men kanskje like greit at jeg begynner å tenke over det før eller siden :)

Hahaha, beklager! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hahaha, beklager! ;)

Ikke noe å beklage for, jeg synes det er greit at jeg tenker over dette nå. Verden er jo en farlig plass så man på passe godt på seg selv ;):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sjelden sykdom som gjør at jeg kommer til å havne i rullestol om noen år. Vanlig med sykdommen er at man gradvis blir verre og verre. Frykten for å havne i rullestol er veldig stor. Jeg får helt angst av å tenke på det. Så jeg prøver å nyte tiden til beins så godt jeg kan. Når jeg sitter i rullestol, så kan ikke jeg gå tur i skog og mark :(

Jeg er livredd for å fly! Gud og jeg hater det. Jeg har blitt bedre med åra, men det er min aller største frykt! Vet ikke hva jeg er så redd for, men det er helt forferdelig.

Anonymous poster hash: dc34f...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Har en sjelden sykdom som gjør at jeg kommer til å havne i rullestol om noen år. Vanlig med sykdommen er at man gradvis blir verre og verre. Frykten for å havne i rullestol er veldig stor. Jeg får helt angst av å tenke på det. Så jeg prøver å nyte tiden til beins så godt jeg kan. Når jeg sitter i rullestol, så kan ikke jeg gå tur i skog og mark :(

Jeg er livredd for å fly! Gud og jeg hater det. Jeg har blitt bedre med åra, men det er min aller største frykt! Vet ikke hva jeg er så redd for, men det er helt forferdelig. Anonymous poster hash: dc34f...8f2

Nei uff :(:hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gjøre noen gravid 

Du er jo jente? 

Anonymous poster hash: c68ff...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Du er jo jente? 

Anonymous poster hash: c68ff...0e6

 

Ja? Hadde blitt vettskremt dersom jeg gjorde en fyr gravid. Tror ikke jeg er alene om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordmøring

Å miste de jeg er glad i, bli alvorlig syk (er ikke redd for døden, men sykdommer), bli demens, og store ødeleggende jordskjelv. Ikke i Norge, men når jeg er der som det er veldig utsatt for jordskjelv. 

Endret av Nordmøring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Hadde blitt vettskremt dersom jeg gjorde en fyr gravid. Tror ikke jeg er alene om det.

Hvordan skulle du klart å gjøre en jente gravid? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skulle du klart å gjøre en jente gravid? :klo:

Tenkte spesifikt på menn, men å gjøre en jente gravid ville også vært temmelig ille  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...