Gå til innhold

Din største frykt?


missuvillig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er du mest redd for? 

Alle er vell redd for å miste noen man har kjær..

Miste mine barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for vann, spesielt sjøen, klarer ikke å se på film om havet. Haier er jeg livredd, klarer ikke å se på Animal Planet, for det er alltid haier under reklamen. Takler ikke havet eller sjø. Sitte i en liten robåt, nei takk skal du ha, jeg blir hjemme. 

 

Er redd for insekter, all slags insekter. Alt som flyver og kryper. Vepser, bier og homler får meg til å grine, går ikke ut om sommeren, bokstavelig talt. Kun om natten, hvis jeg absolutt må. 

 

Redd for å få ting i halsen, også å se på at andre får ting i halsen. Slike vepsebol drops, takler det ikke, klarer ikke å være i samme rom som folk som spiser det en gang. 

Ser jeg noen som ligger på ryggen og tygger tyggis, gjett hvem som begynner å hyperventilere og grine? Jo meg. 

 

Redd for høyder. Sett den bruen lagd av glass, fra kina? https://www.gapyear.com/images/content/Images/o-GLASS-BRIDGE-4-570.jpg

NEI TAKK! Aldri i livet om jeg hadde gått i nærheten av den der. Er redd for stier oppe i fjellet uten gelender eller vegg, hadde ofte mareritt om at gelenderet på bruen forsvant og jeg mistet balansen og falt. Måtte gå over ei bru for å komme meg til skole, butikk og buss. 

En gang hoppet jeg utav bilen i fart, lav fart vell og merke. Pappa skulle kjøre en sti på fjellet som gikk rett opp, også sa han "ikke rør dere, for da velter vi bakover og havner på taket", jeg fikk panikk og hoppet ut. Ble sittende igjen på bunnen av fjellet, nektet å røre meg. 

Også redd for høye bygninger, redd for av veggen skal kollapse og jeg faller eller gulvet kollapser. Måtte løpe opp og ned trappen hjem, for jeg var livredd for at trappen skulle kollapse, den knirket litt. Skummelt! Var i en de høye bygningene i New York, husker ikke hva bygget het, nær twin tower. Da en fyr stilte seg mot vinduet og lenet seg forover, da fikk jeg panikk og begynte å gråte, for han ba meg om å komme bort og se, en annen dyttet lett i meg og jeg fikk panikk. NEI TAKK! 

 

Redd heiser. Heiser er dumme og unødvendige. Skal jeg til noen som bor i blokk og jeg har med meg mye, da legger jeg igjen koffert eller hva jeg nå har med meg i heisen og løper opp. Jeg er kanskje lat, men ikke når det kommer til heis. Heis er dumme. 

 

Redd for kaniner. Kaniner er ondskapsfulle og stoler ikke på de for fem flate øre. Ble bitt av en kanin da jeg var 5 år. Ondskapsfulle dyr! 

 

Redd for ganske mye egentlig... Men er ganske tøff, sånn egentlig.  :laugh:

 

Edit: og nå vet du hvorfor jeg heter NasseNøff her på KG. For jeg ble kalt det av de i klassen, for jeg er vist litt pinglete og har alt for mange fobier og redd for alt. En gang begynte jeg å hylgrine av en flue i timen, for den hørtes ut som en veps. Ble ertet i flere år etterpå. 

Huff det var mye  :hug: Du virker så søt med alle de fobiene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miste mine barn.?

Tror alle er mest redd for å miste sine barn.

Har du noen frykt utenom det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min største frykt er å sette noe i halsen, siden jeg bor alene og et stykke fra naboer. (hva i svarten gjør jeg da, liksom?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største frykt er å sette noe i halsen, siden jeg bor alene og et stykke fra naboer. (hva i svarten gjør jeg da, liksom?)

Har hørt at man skal svelge en stor potetbit elle noe for å få det ned... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nassenøff, akkurat det har jeg tenkt på å gjøre hvis det kniper.

 

 

 

 

(litt avsporing, men viktig for noen dette...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for råd, men det hadde jeg aldri turt. Redd for å gjøre vondt verre.

Det kan jeg skjønne :) Du for tygge maten til det er mos før du svelger ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forbli alene resten av livet

Store annleggsmaskiner. Veit ikke hvor jeg skal gå rundt de for å være sikker på at jeg er sett og at jeg ikke plutselig får en graver i huet eller noe. Haha.

Miste kontrollen

Brannmaneter

Veps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

jeg er livredd når jeg ikke kan se bånn der jeg bader,får helt panikk,liker heller ikke visst jeg kan se fisk der jeg bader.Så er jeg også livredd for skade tærne mine :) vil heller skade miste en fing kontra en tå,vet ikke forfor men er helt sykt overbeskyttende når det gjelder tærne mine hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme her :redd:

Skjer sikkert bare samme som før man ble født, og det husker man jo ikke.

Anonymous poster hash: 66d13...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

 

Skjer sikkert bare samme som før man ble født, og det husker man jo ikke.

Anonymous poster hash: 66d13...658

 

Men jeg vil ikke forlate jorden :( Det er det som er frykten, at alt bare er over og at det vil skje en gang :sjokkert:

 

Får håpe at når jeg blir en gammel mann så frykter jeg ikke døden lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...