Gå til innhold

Din største frykt?


missuvillig

Anbefalte innlegg

Gjest Christina146

At det står en skikkelse/mann utenfor vinduet før jeg skal legge meg. Er skikkelig husredd, må alltid ha lys på rundt om jeg sover alene.  :frown:

 

At det skal begynne å brenne og jeg ikke får varslet folk og nødetatene(spesielt nå som mobilen min ikke fungerer og jeg er alene).  :haar:

 

At jeg har glemt å skru av ovn/kaffetrakter/låst døren/gitt viktige medisiner til en bruker når jeg treffer puten etter senvakt.  :sove:

 

At jeg våkner og typen ligger ved siden av meg død. (Dog er dette svært lite reelt.)  :blink:

 

Global oppvarming, naturkatastrofer, spesielt redd tornadoer. Fikk en helt forferdelig følelse inni meg når alarmen på Bølgen gikk(filmen).   :sjokkbla:

 

Røntgenmaskiner(ja, jeg er traumatisert.) Var vel rundt 8 år da jeg satt helt alene i et bittelite rom og den røntgentingen gikk rundt hodet. Min far sa jeg begynte å grine og alt. Var dritredd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min aller største frykt er å bli kidnappet, torturert, voldtatt, drept og gjemt slik at ingen finner meg eller vet hva som skjedde med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-At min familie skal dø er absolutt min største frykt, har mye mareritt om dette.

-Muslimer/innvandrere. Får dyp angst av dem, er redd de skal antaste, voldta eller knivstikke meg.

Mange frykter men kun disse to som virker reduserende for mitt liv.

Anonymous poster hash: 36f2a...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største frykt er å havne på dypt vann i feks en bil hvor jeg er innesperret og ikke kommer meg ut. Rett og slett jeg drukner.

Ellers

Frykt for at samboer eller familien skal bli rammet av noe alvorlig og evt dø.

Brann

Endret av tussi84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havdypet og at barna mine blir tatt fra meg. Da kan man like gjerne hive meg utenfor et klippe for da vil det ikke finnes noe som jeg kan leve for.

Anonymous poster hash: 69048...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dø i tsunami. Søren s å MANGE drømmer jeg har hatt om dette!

Håper du ikke har sett bølgen da og i tillegg bor i geiranger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva den største frykten er, men en av de er fly.. 
Livredd for høyder .. 
Får også en uggen følelse av politiet, blir skikkelig nærvøs, skjelven osv. får litt noia. 
veldig usikker på hvorfor, for jeg har aldri gjort noe galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke har sett bølgen da og i tillegg bor i geiranger...

Ha... neida det har jeg ikke :-) men da tsunamien som slo mot i asia skjedde da husker jeg at jeg ble fysisk dårlig. Trolig en angstanfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irrasjonell? Å fryse ihjel.

Ikke noe jeg tenker på daglig, men på ski på fjellet (sånn skikkelig topptur), en gang jeg måtte overnatte ute, å falle i vannet fra båt/havne på en livredningsflåte... Jeg ville ha frosset ihjel før jeg ble redda. Sitte fast i bil midtvinters. Osv.

Anonymous poster hash: f3854...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avvisning er jeg alltid redd for. Ikke rart jeg har sosial angst. Og så er jeg redd for ikke å være bra nok.

Etter at jeg flyttet til storbyen ble jeg mørkredd. Det var så mye snakk i media om voldtekter over alt at jeg syns det er helt forferdelig å gå ute i mørket alene.

Anonymous poster hash: 8005d...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At den kriminelle presisjonssprengningkommunen skal flytte huset enda mer.



Anonymous poster hash: 217f6...357
Lenke til kommentar
Del på andre sider

at jeg aldri får flyttet til ....hemmelig sted



Anonymous poster hash: 217f6...357
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fly, saksedyr, innvandrere og Ålesund.



Anonymous poster hash: a734c...0ca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

paprika pakket inn i plastikk, rema 1000 butikker og two faced people



Anonymous poster hash: 217f6...357
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...