Gå til innhold

Din største frykt?


missuvillig

Anbefalte innlegg

Jeg har en irrasjonell frykt for trailere, men ikke andre store kjøretøy  :fnise: 
Også er jeg livredd for å miste kroppsdeler, får av og til veldig angst for at jeg skal knuse en arm eller en fot som da må amputeres  :( 
Tenker også at hvis jeg sier det til feile folk kan de bruke det mot meg.. hehe 

Hva er du mest redd for? 

Alle er vell redd for å miste noen man har kjær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest morhjertegod

Jeg er mest redd for å miste barna mine og mannen min. Men av sånne rare frykter, så er det frykten for å miste tenner, har hatt mange drømmer der tennene bare ramler ut en etter en, panikk. Jeg er over the top opptatt av tannstelle, så dette har nok innvirkning på drømmene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å miste kontrollen.

 

Over deg selv?

 

Jeg er mest redd for å miste barna mine og mannen min. Men av sånne rare frykter, så er det frykten for å miste tenner, har hatt mange drømmer der tennene bare ramler ut en etter en, panikk. Jeg er over the top opptatt av tannstelle, så dette har nok innvirkning på drømmene mine.

 

http://www.droemmetydning.com/drommesymboler?alphaname=Tenner

Fant denne, det er jo bare drømmetydning men men  :biggrin: 

Jeg er også redd for miste tenner, derfor er jeg kronisk på tanntråd og pussing!

 

Frykt for å miste tennene mine. Ekstrem frykt, på grunn av svake tenner. 

 

Frykt for flammer. Begynner å hyperventilere vær gang brannalarmen går (bor i blokk). Mamma bor like ved og får beskjed vær gang brannalarmen går, så kommer hun hit (tar 5 min med bil) og finner meg sittende på badet med både hund og katt og hylgriner. 

Vil flytte så fort som fy, har noen gjøker som brenner grandis vær bidige helg. Er så ille at selskapet jeg leier til sende SMS til mamma, slik at hun kan komme å sjekke at jeg faktisk kommer meg ut (noe jeg sjeldent gjør, er livredd). Var ille i startet, men på det verste gikk alarmen 9 ganger på ei uke, så nå løper jeg ut for som fy med hund og katt under armen og sitter under et tre og griner. 

Hvis jeg har en god dag. På en dårlig dag så sitter jeg på badet. Mister full kontroll, hater naboer, naboer er dritt! spesielt gamle folk og studenter. Hadde jeg hatt penger så hadde jeg flyttet til Mars. 

Kjenner følelsen, jeg hadde en rar opplevelse en gang da jeg slappet av i sofaen, det var akkurat som at det begynte å brenne forran øynene mine, også kom det en veldig høy lyd. 

Men selv om alt bare va hallusinusjoner(?hehe) så har jeg tenkt at jeg kommer til å brenne inne og dø..

Trekker ut alt av kontakter i huset før jeg legger meg, og kan ligge i timevis å bekymre meg før jeg sovner  :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ulogisk frykt for salt vann

Å få det på deg altså? bade i havet feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er livredd klovner  :fnise:

 

Men min største frykt er selvsagt å miste noen jeg er glad i... og så er jeg redd for å dø selv. Ikke bare for min egen del, men fordi jeg ikke vil at noen av mine nærmeste skal ha det vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over deg selv?:

Først og fremst meg selv, men også tilværelsen.

Anonymous poster hash: e27c4...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bortsett fra at jeg har vannskrekk, så er det synet mitt jeg er redd for skal bli borte. Jeg har ingen grunn til det, men synet mitt er viktig for alt i livet mitt, så det er jeg kjemperedd for at skal bli borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få det på deg altså? bade i havet feks?

 

Ja det og at det er noe under meg som jeg ikke kan se.

 

Merkelig nok har jeg ingen frykt i ferskvann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Først og fremst meg selv, men også tilværelsen.Anonymous poster hash: e27c4...065

Øh, ja, det var meg. Knot på pad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Det jeg frykter aller mest, er havet/innsjøer/basseng. Jeg kan ikke svømme, og får helt panikk bare av tanken på å ikke ha fotfeste i vann. Har skjedd småting som har gjort meg redd, og uvillig til å lære (altså mentalt. vil jo lære, men klarer ikke pga. frykten). Kjenner jeg får panikk av å skrive om dette nå :fnise:

 

Ellers så frykter jeg alle typer insekter og reptiler

Endret av The Lost Dreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er livredd for å mise barna mine. Har også blitt redd for å dø selv etter at jeg fikk barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er mest redd for å miste barna mine og mannen min. Men av sånne rare frykter, så er det frykten for å miste tenner, har hatt mange drømmer der tennene bare ramler ut en etter en, panikk. Jeg er over the top opptatt av tannstelle, så dette har nok innvirkning på drømmene mine.

Det samme med meg. Har hatt så mange grusomme drømmer om råtne tenner som detter ut av munnen. Etter tannlegebesøk forsvinner de for en stund. Og heldigvis er tannlegen veldig fornøyd med tennene mine ;)

Anonymous poster hash: f12d0...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ulogisk frykt for salt vann

Samme her.. Tror det er pga alt det stygge som lever i saltvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ting, men skal ikke være mer konkret.



Anonymous poster hash: 13716...d05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...