Gå til innhold

Hvordan gå rett kledd i tights når man er i 30 årene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare de uten stil eller med en harry stil.

Nå regner jeg med å erte på meg mange men: Hvis du ser på de godt voksne som bruker tights så er det gjerne folk som røyker, handler på Sparkjøp o.l, er på uføretrygd eller sosialstøtte osv.

Du ser veldig sjelden en bevisst kvinne som bruker tights.

Anonymous poster hash: d5387...fa9

Du er en idiot!

Håper du blir syk og ufør selv. Man blir ikke automatisk harry for det. Det som er harry er å være så dømmende og tjukk i hue som deg.

Anonymous poster hash: 08728...79b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fin rumpe. Hvorfor ikke vise den fram i tights? :)

Så kan dere tights-haters bare sitte der og vri dere i de ubehagelige, stygge buksene deres.



Anonymous poster hash: 56b7b...90f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fin rumpe. Hvorfor ikke vise den fram i tights? :)

Så kan dere tights-haters bare sitte der og vri dere i de ubehagelige, stygge buksene deres.

Anonymous poster hash: 56b7b...90f

:skratte: :skratte: :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Jeg har fin rumpe. Hvorfor ikke vise den fram i tights? :)

Så kan dere tights-haters bare sitte der og vri dere i de ubehagelige, stygge buksene deres.

Anonymous poster hash: 56b7b...90f

Hehe......

Jeg tviler ikke på at du har fin rumpe, men jeg tror den og du hadde sett finere ut i litt stramme jeans.

Jeg går ikke i ubegagelige stygge bukser, jeg går i supergode sorte myke jeans som sitter nesten like stramt som en tights bare at den jo naturlig nok er tykkere i stoffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe......

Jeg tviler ikke på at du har fin rumpe, men jeg tror den og du hadde sett finere ut i litt stramme jeans.

Jeg går ikke i ubegagelige stygge bukser, jeg går i supergode sorte myke jeans som sitter nesten like stramt som en tights bare at den jo naturlig nok er tykkere i stoffet.

Ja, da kan du fortsette å gå i dine "supergode sorte myke jeans som sitter nesten like stramt som en tights", og så kan jeg fortsette å gå i mine supergode, sorte, myke tights som sitter like stramt som tights og som er like tynt i stoffet som tights. :)

Anonymous poster hash: 56b7b...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at folk vil gjøre seg til latter ved å gå i stygge tights når de er over 25 år. Det ser grøssjævlig stygt ut på folk og ikke hjelper det om man er kraftig eller direkte feit heller. Kan heller gå i stilongs og slikt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at folk vil gjøre seg til latter ved å gå i stygge tights når de er over 25 år. Det ser grøssjævlig stygt ut på folk og ikke hjelper det om man er kraftig eller direkte feit heller. Kan heller gå i stilongs og slikt.

Så hvordan mener du noen på over 25 bør kle seg i DINE øyne? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hmmm, da er jeg mann :P

men går man med tights og jakke uten lommer. Hvor skal man gjøre av ting? Jeg hadde ikke hatt plass i lommer til alt jeg har i veska jeg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

men går man med tights og jakke uten lommer. Hvor skal man gjøre av ting? Jeg hadde ikke hatt plass i lommer til alt jeg har i veska jeg.

Hvis jeg ikke har lommer på noen av klærne jeg har på meg, bruker jeg så klart veske. For det meste putter jeg bare ting i lomma (når jeg har lommer). Ser dumt ut med veske når det knapt er noe i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 40 og bruker gjerne tights. Enten under korte skjørt eller lange topper (nesten minikjoler) eller lang topp og lang cardigan. Riktignok foretrekker jeg jeggings eller litt kraftigere plagg om jeg ikke har skjørt over, men hva andre synes betyr veldig lite for meg :)



Anonymous poster hash: b3272...736
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns rumpa bør dekkes med en lang trang, singlet eller en oversized topp. Tights + kort overdel ser ikke pent ut.



Anonymous poster hash: 073bd...037
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvis jeg ikke har lommer på noen av klærne jeg har på meg, bruker jeg så klart veske. For det meste putter jeg bare ting i lomma (når jeg har lommer). Ser dumt ut med veske når det knapt er noe i den.

det er sant. Men jeg har jo hele livet mitt oppi veska omtrent hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

jeg syns rumpa bør dekkes med en lang trang, singlet eller en oversized topp. Tights + kort overdel ser ikke pent ut.

Anonymous poster hash: 073bd...037

enig. Fare for kameltå hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

For meg er tights det samme som strømpebukse. Altså skal man ikke gå i kortere skjørt/shorts/gensere etc som er kortere enn dit hendene når når du lar dem henge på siden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Jeg går med tights, og da er det stort sett tunika eller en lang topp det går i.

Synes det absolutt kan se bra ut, men jeg er ikke fan av shorts eller skjørt med tights. Ser bare rart ut.

Men er det virkelig noe å bry seg om hvis du liker å gå med det? Skjønner ikke behovet for at andre må godkjenne hva man skal bruke eller ei.

At man har en dresscode på jobb og må holde seg innenfor det er jo ok, men på fritiden er det vel revnende likegyldig om andre mener at tights er stygt.

Uansett hvordan man kler seg, så vil folk ha en mening om det. Man kan ikke gjøre alle til lags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leintle

Hvordan gå rett kledd med tights?

La de ligge i søppelkassa og ta på deg noe annet.

Endret av Leintle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gå rett kledd meg tights?

La de ligge i søppelkassa og ta på deg noe annet.

Dere som er negativ til tights; ser dere anderledes på bukser som til forveksling ligner tights (lignende eller samme stoff), men som har glidelås og knapp, og man bruker lang overdel over som dekker rumpen (og det dermed er vanskelig å se om det er en tights eller bukse). Den modellen jeg tenker på er ganske ettersittende

Anonymous poster hash: 910c8...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er negativ til tights; ser dere anderledes på bukser som til forveksling ligner tights (lignende eller samme stoff), men som har glidelås og knapp, og man bruker lang overdel over som dekker rumpen (og det dermed er vanskelig å se om det er en tights eller bukse). Den modellen jeg tenker på er ganske ettersittende

Anonymous poster hash: 910c8...cbb

Ps

Noe lignende som denne http://pieces.no/pieces/leggings/edita-long-legging/17033113,no_NO,pd.html?dwvar_17033113_colorPattern=17033113_Black&forceScope=

Anonymous poster hash: 910c8...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...