Gå til innhold

TreneBelle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Han er dritgod på motivasjon, funker som gull på meg ihvertfall når han setter øynene i meg og bare mimer "kom igjen!!!" :hjerte: Ikke er han vond å se på heller :hoho:

 

Haha, det samme gjør han med meg også. :hoho: Og nei, det er han ikke. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg hadde også en favorittspinning med en jævlig sado-spurtesang hvor vi konstant vekst mellom å sitte og stå, og fyyy faen det var jævlig. Men samtidig herlig!! Ble gira og spent i forkant hver gang, og kjenner på samme følelsen når jeg tenker på det nå.

Her også var ikke instruktøren så aller verst å se på, så sa han gikk av sykkelen og gaulet "KOM IGJÆÆÆÆN NU" og motiverte og styrte så ble jeg så flau at jeg turte knapt se han i øynene de gangene han gaulet til meg :ler:

Men han har sluttet! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har sluttet! :sukk:

 Det skjer ikke her, fordi han eiger hele treningssenteret :nigo: Han kan bare våge seg å droppe spinningtimene!!! :regler::fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ikke her, fordi han eiger hele treningssenteret :nigo: Han kan bare våge seg å droppe spinningtimene!!! :regler::fnise:

Det lover jo godt da! :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde også en favorittspinning med en jævlig sado-spurtesang hvor vi konstant vekst mellom å sitte og stå, og fyyy faen det var jævlig. Men samtidig herlig!! Ble gira og spent i forkant hver gang, og kjenner på samme følelsen når jeg tenker på det nå.

Her også var ikke instruktøren så aller verst å se på, så sa han gikk av sykkelen og gaulet "KOM IGJÆÆÆÆN NU" og motiverte og styrte så ble jeg så flau at jeg turte knapt se han i øynene de gangene han gaulet til meg :ler:

Men han har sluttet! :sukk:

 

Jeg elsker spurting! :hjerte: Vi står absolutt hele sangen. :nigo:

 

Kjipt at han sluttet! :kose:

 

 Det skjer ikke her, fordi han eiger hele treningssenteret :nigo: Han kan bare våge seg å droppe spinningtimene!!! :regler::fnise:

 

 

Det lover jo godt da! :nigo:

 

 

Haha, ja, da hadde det blitt månelyst. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening igjen på lørdag. :trene: Min semidårlige samvittighet over å levere ungene på barnepassen forsvant som dugg for solen da vi kom dit. M spurtet bort til togbanen og A slo seg ned og begynte å tegne etter omtrent ett sekund. Helt greit. :ler:

 

Styrketrening med bror var det som stod på planen for dagen. Ikke det jeg synes er gøyest i denne verden, men gjett om jeg trenger det! Har heldigvis ikke gått så veldig ned på tyngden i forhold til da jeg holdt på med styrketrening jevnlig, så spinningen har i det minste sørget for et lite vedlikehold av musklene. :jepp:

 

Skalviseee om jeg husker. PS! Jeg er flaut svak i armene! :sjenert: Og så har jeg ikke anelse på hva alle maskinene/øvelsene heter, så vær forberedt på rare navn. :ler:

 

Markløft: 30 kg (her kunne jeg tatt mer på, men i frykt for å ikke klare å gå i det hele tatt de neste dagene var jeg litt forsiktig. Greit å være litt føre var når det bare er jeg som kan passe ungene. :fnise: )

Beinpress: 70 kg

Dra-ned-stang: 13 kg (egentlig 26, siden denne ene maskinen er dobbel)

Muskler-mellom-skulderbladene-dra-maskin: 26 og 33 kg

Brystmaskin: 15 kg. Au, skulderen min hadde ikke så godt av den her, nei.

Situps-i-nedoverbakke-heeeelt-opp: 3*15 stk

Ryggsitups: 1,25 kg, 3*15 stk. Her kunne jeg tatt på mer. Første gang jeg gjorde denne, og den var grei altså! Kjente det helt ned i rumpa også! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joggetur i solsteiken i dag. :strix: Det begynte ikke så bra, for jeg fikk hold allerede under den 5 minutter lange gå-oppvarmingen. :roll: Jeg begynte på et joggeprogram i dag, 10k ett eller annet. Begynte på uke 9, som fokuserer på etter løpte 5 km liksom. Men ja, jeg skal liksom jogge 3 ganger i uken. Tviler på at jeg klarer det, men jeg må jo bare prøve. Dumme kroppen min som lager hold må få kjørt seg.

I denne uken skal jeg ha 5 min oppvarming og 10 min joggeøkter med 1 min gåing mellom hver. Jeg kom et par minutter inn i siste økt, men da hadde jeg så vondt at jeg måtte legge inn årene. Det ble ca 5 km på en halvtime. :nigo: Har ikke eksakt tall for teite Runkeeper kødder det alltid til for meg. :dry: Nå må jeg bare krysse fingrene for at bekkenet er helt og fint i morgen. :jepp:

Vi reiser til Spania på tirsdag, og da er det ikke så mye annen trening å gjøre enn å jogge. Håper jeg får oppdatert her sporadisk, hvis ikke får alle lesere ha en fortreffelig juli! :sol: :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre ganger tatt med treningsklær til syden. Full av optimisme og tenkt at jaaada, klart jeg skal trene! Nå har jeg sluttet med det :fnise: Men prøver å svømme litt :P

Heldige dere som skal få sol og varme! Blir nok utrolig deilig! Dere har riktignok bedre sommer enn oss, men er likevel ikke noe å skryte av hos dere heller. Drittsommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har tre ganger tatt med treningsklær til syden. Full av optimisme og tenkt at jaaada, klart jeg skal trene! Nå har jeg sluttet med det :fnise: Men prøver å svømme litt :P

Heldige dere som skal få sol og varme! Blir nok utrolig deilig! Dere har riktignok bedre sommer enn oss, men er likevel ikke noe å skryte av hos dere heller. Drittsommer.

Jeg har faktisk fått inn to økter allerede! :hoppe: Og så synes jeg det er så mye gøyere å jogge her enn hjemme, så her nede er det bare litt kjedelig, ikke zzzzzz slik det er hjemme. :hoho:

----

Men ja, to økter på en liten uke. Neste økt er planlagt på tirsdag, så da klarer jeg 3 stk på en uke. Ikke verst til å være ferie, hæ?

På fredag var en sånn dag hvor holdet var der fra oppvarmingen av. Det ble aldri skikkelig ille, men på det snegletempoet jeg hadde, så er ikke det overraskende. Jeg jogget bare en liten halvtime - tenkte jeg skulle starte rolig i denne varmen (28 grader klokken 20:30). :sol:

I går fikk jeg ikke hold i det hele tatt! :strix: Tror jeg fikk litt runner's high et sted der, og hadde det ikke vært for varmen kunne jeg fortsatt i det uendelige føltes det som. Jogget i en drøy halvtime, og hadde noen harde intervaller på slutten. :nigo:

Kontrollfriken i meg gnager tenner for at jeg ikke vet hvor langt jeg har løpt, så på tirsdag får jeg vel ofre litt utenlandsk datatrafikk og løpe med endomondoen. :jepp:

Og til ettertanke: hvordan i huleste klarer folk å for eksempel løpe maraton i denne varmen? :daane: På mine halvtimer har jeg svettet like mye som jeg har gjirt hele dette året til sammen. :hoho: Neida. Bare litt.

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny økt i dag, halvannet døgn etter planlagt. :P Er midt i "feile" tiden av syklusen og er trøtt som en padde, samtidig som kroppen er superslapp og jeg omtrent blir sliten av å løfte armene. Alltid like gøy. :dry:

Men i dag morges klarte jeg altså å karre meg ut igjen. :strix: Selve trenibgsøkten trenger vi ikke å snakke så mye om. Den var akkurat slik formen min er; daff og slapp og gå-tempo-jogging. :fnise: Det viktigste var at jeg ikke fikk hold i dag heller, og at jeg faktisk kom meg ut. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg synes du er flink! :klappe: Noen ganger er den viktigste delen det å bare komme seg ut og røre på seg litt, selv om det ikke er allverdens av intensitet ute og går. Jeg har det litt sånn i dag også, etter konsert så det ble sent på kveld i går og en generelt sliten kropp for tida er egentlig trening ikke det jeg helst vil bedrive ettermiddagen min med (mye heller :veslejenta::jepp: ) Men karre meg avgårde for en liten økt etter jobben skal jeg likevel, det er jo bedre enn ingenting!

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er flink! :klappe: Noen ganger er den viktigste delen det å bare komme seg ut og røre på seg litt, selv om det ikke er allverdens av intensitet ute og går. Jeg har det litt sånn i dag også, etter konsert så det ble sent på kveld i går og en generelt sliten kropp for tida er egentlig trening ikke det jeg helst vil bedrive ettermiddagen min med (mye heller :veslejenta::jepp: ) Men karre meg avgårde for en liten økt etter jobben skal jeg likevel, det er jo bedre enn ingenting!

Jeg tenker det samme, at det viktigste er tross alt at man kommer seg ut. :jepp: Særlig med denne varmen også - ikke rart man blir slått ut! :daane: Mannen min har det enda verre enn meg, og har bare prøvd én halvhjertet økt før han måtte legge inn årene og sette på pauseknappen til vi er hjemme igjen.

Jeg prøver alltid å tenke at humøret mitt alltid har godt av det, uansett intensitet. Det samme har hodet. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Jeg tenker det samme, at det viktigste er tross alt at man kommer seg ut. :jepp: Særlig med denne varmen også - ikke rart man blir slått ut! :daane: Mannen min har det enda verre enn meg, og har bare prøvd én halvhjertet økt før han måtte legge inn årene og sette på pauseknappen til vi er hjemme igjen.

Jeg prøver alltid å tenke at humøret mitt alltid har godt av det, uansett intensitet. Det samme har hodet. :Nikke:

 

Enig. Hodet har kanskje mest av alt best av å komme seg opp og røre litt på seg. Når det er overstått er det sjelden man angrer! :jepp: Jeg er imponert over at du holder ut i varmen altså, jeg er ikke spesielt flink til å takle sterk varme. Mange bilder av meg da jeg var liten der jeg oppholder meg i skyggen på sommerferie :fnise: Men så lenge det er vann tilgjengelig for å duppe seg i er jeg nogenlunde blid ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i dag. :strix: Det bøe ikke mer trening i sydenland, fordi det kom ting (som alkohol og fyllesyke :hoho: ) i veien. Men i dag våknet jeg etter en eksepsjonelt god natt og bare dam-ta-da'et meg avgårde til quick spin på morgenkvisten, etterfulgt av styrke i sal. Jeg klarte ikke å holde meg så jevn som jeg skulle ha likt (intervallspinningen ligger både i beina og hodet :ler: ), men jeg er fornøyd allikevel. Max på 90%, knappe 400 kalorier, og med drøye 200 kalorier på styrkedelen er jeg veldig fornøyd med dagens innsats. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å trene med deg igjen :hoppe: Hvor lenge har du ferie?! Kanskje vi klarer å snike inn et par formiddagsøkter sammen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til å trene med deg igjen :hoppe: Hvor lenge har du ferie?! Kanskje vi klarer å snike inn et par formiddagsøkter sammen??

Åååå, jeg også! Savnet deg SÅ mye i dag. :kyss:

Jeg har bare ferie ut denne uken. :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, jeg også! Savnet deg SÅ mye i dag. :kyss:

Jeg har bare ferie ut denne uken. :grine:

Åh så synd :sukk: Har du hatt 4 uker ferie allerede??!

Jeg kommer til å prøve å trene mest mulig på formiddagen nå når jeg har ferie (2 uker til!!) men onsdagskveldene er jeg all In på intervallspin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så synd :sukk: Har du hatt 4 uker ferie allerede??!

Jeg kommer til å prøve å trene mest mulig på formiddagen nå når jeg har ferie (2 uker til!!) men onsdagskveldene er jeg all In på intervallspin ;)

Nææ, bare tre. Ble liksom det det ble tid til på prosjektet på jobb. Men vi tar det igjen til våren, da skal vi mest sannsynligvis 4 uker til USA. :lur:

Det forstår jeg godt at du vil. Savner formiddagstreningene sårt! Men bra at onsdagsspinning er on, DET har jeg ihvertfall savnet! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening i går. :strix: 
 
Styrke med bror, og jeg følte endelig jeg fikk uttelling for treningen. Høres teit ut, men jeg sliter altså med en følelse av at jeg ikke trener når jeg trener styrke. :hoho: Jeg svetter jo nesten ingenting - selv om jeg tar på så mye jeg klarer og litt til. Grynter som en gris og hele pakka, men nada svette. Jaja, jeg får vel bare prise meg lykkelig for det da gjerne? :ler:

 

La på både på markløft, beinpress, mellom skulderbladene-maskin og ryggsitups. :trene:

 

Beinpress: 75 kg

Markløft: 40 kg

Mellom-skulderbladene-maskin: 33 kg

Dra-ned-maskin: 13 kg (men egentlig 26 siden denne er dobbel)

Biceps-maskin: 12 kg (tror jeg?)

Triceps-maskin: 55 kg

Ryggsitups: 5 kg 3*15 (denne kjenner jeg ekstremt godt i dag! :daane: )

Situps-i-nedoverbakke: 3*15/20

Mageøvelser i slynge: 20 stk. :hoho: Da var jeg helt ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...