Gå til innhold

Hva tilbyr du som jente i et forhold?


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppi

JA, så derfor er spørsmålet mitt:

"Så til deg (jente) som stiller masse krav til en partner, hva er det du tilbyr tilbake?"

Dersom du ikke faller i denne kategorien så er det heller ikke deg jeg er interessert i svar fra.

Hvilke krav er det du messer om??

Nå har det seg slik at kvinner fremdeles tar seg av mesteparten av husarbeidet og menn er mer kravstore når det gjelder utseende.

Jeg skjønner ikke hva du vil frem til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han spør oss som enkeltpersoner, da er det naturlig å spørre han som enkeltperson.

Men ingen av dere enkeltpersoner er tema, og det er frivillig for dere å svare. Dessuten er det ingen som trenger å komme med hva de selv tilbyr, men holde deg generelt.

Litt sært å begynne å snakke om x hvis tema for tråden er y tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hvilke krav er det du sikter til da?

Anonymous poster hash: e87e8...f74

Vel, for eksempel kom jeg over denne artikkelen i nettavisen:

HVORDAN DATE EN DAME

http://anettemarie.blogg.no/1396355040_manneposten_1.html

Det er listet opp med krav i opp og mente for hva en mann skal gjøre - men hun nevner ikke med et ord hva hun selv har å tilby eller hva hun selv skal bringe på banen.

Og så har vi motivasjonsbilder av denne typen, som jenter elsker å poste på facebook og instagram:

8d12e327b263dfd34d931598f2eb92c6.jpg

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke krav er det du messer om??

Nå har det seg slik at kvinner fremdeles tar seg av mesteparten av husarbeidet og menn er mer kravstore når det gjelder utseende.

Jeg skjønner ikke hva du vil frem til!

Hva han vil frem til står jo tindrende klart i starten av denne tråden.

"Hva tilbyr evig single kvinner med store kravlister selv i et forhold" er det han er ute etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva han vil frem til står jo tindrende klart i starten av denne tråden.

Men i "tvillingtråden", som han selv oppfordret noen til å lage, svarer han ikke selv på spørsmålet som står tindrende klart i overskriften.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=829847

Endret av pantertante
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det høres ganske kaldt ut å skulle liste opp hva jeg tilbyr mannen min slik at han skal gidde å være sammen med meg, but here goes;

- Jeg tilbyr nærhet, kjærlighet og kos.

- Jeg sier aldri nei til sex, elsker å tilfredsstille han (og vice versa).

- Jeg tar det meste av husarbeid, matlaging, handling o.l.

- Jeg serverer han gjerne øl til fotballkampen, eller blir med han på kamp når han ønsker det.

- Jeg "lar han" åpne flasker og syltetøyglass fordi jeg ikke får det til selv (barnslig glede).

- Jeg er trofast, forståelsesfull og vil gjerne "ta vare på" han.

- Jeg elsker han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for eksempel kom jeg over denne artikkelen i nettavisen:

HVORDAN DATE EN DAME

http://anettemarie.blogg.no/1396355040_manneposten_1.html

Det er listet opp med krav i opp og mente for hva en mann skal gjøre - men hun nevner ikke med et ord hva hun selv har å tilby eller hva hun selv skal bringe på banen.

Og så har vi motivasjonsbilder av denne typen, som jenter elsker å poste på facebook og instagram:

8d12e327b263dfd34d931598f2eb92c6.jpg

Da må du nesten spørre de jentene da, ikke kvinner på kg.

Anonymous poster hash: e87e8...f74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lincoln - jeg tror verden din hadde vært et litt kjekkere sted å være hvis du hadde klart å ta innover deg at det finnes mange damer som ikke er slik du spyr edder og galle om. Jeg blir f.eks kvalm av den type bilder og tekst du viser frem her, og kunne aldri ramle meg inn å poste det noe sted.

Men du nekter å erkjenne at det finnes slike damer. Damer som ikke anser menn som noe som skal varte dem opp, som ikke har lange kravlister, som lever i gode, stabile og likeverdige forhold. Når slike damer skriver i din tråd, så ignorerer du dem bare - for de damene passer ikke inn i ditt verdensbilde hvor damer flest er egoistiske, selvstentrerte dronninger som har umulige krav til menn. Du VIL at damer skal være slik.

Visst finnes slike, jeg nekter ikke på det. Men det finnes også veldig mange som ikke er slik. Hvorfor vil du ikke se det? Rakner ditt surmargede verdensbilde om kvinner hvis du innser det?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor seriøst vi skal ta Nettavisen ;)

Anonymous poster hash: d3aff...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Jo, jeg har svart. Men du var ikke fornøyd med svaret. Det er ditt problem. Vennligst slutt å spore av denne tråden.

Du har ikke svart!

På tide å innse at du har vanskelig med å forholde deg til kvinner??

Du klarer sjeldent å gjøre rede for påstandene dine!

Vennligst ikke fortell andre om de skal svare deg eller ikke!

Du sitter ikke i noe god posisjon til å kunne gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Hvorfor bryr det deg hva en gjeng med tilfeldige kvinner her inne har å tilby i et forhold? Jeg opplever det som totalt uinteressant.

Jeg er dog enig i at det finnes kvinner som har urealistiske krav uten å tenke over hva de selv har å tilby, men de kvinnene er uansett ikke av interesse for min del.

Jeg bruker tiden og fokuset mitt på de jeg faktisk liker og som beriker livet mitt.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Vel, for eksempel kom jeg over denne artikkelen i nettavisen:

HVORDAN DATE EN DAME

http://anettemarie.blogg.no/1396355040_manneposten_1.html

Det er listet opp med krav i opp og mente for hva en mann skal gjøre - men hun nevner ikke med et ord hva hun selv har å tilby eller hva hun selv skal bringe på banen.

Og så har vi motivasjonsbilder av denne typen, som jenter elsker å poste på facebook og instagram:

8d12e327b263dfd34d931598f2eb92c6.jpg

Hvorfor skal ikke en mann behandle enn kvinne som en dronning om hun behandler ham som en konge??

Kvinner vil ikke bli behandlet som puledukker.

Eller som i ditt tilfelle en gjenstand som du kan bytte tjenester med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kj-hva-ha?

Jeg er veldig nysgjerrig på hvor mye erfaring du egentlig har med jenter? Virker ikke sånn

Anonymous poster hash: ea7b7...cc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lincoln - jeg tror verden din hadde vært et litt kjekkere sted å være hvis du hadde klart å ta innover deg at det finnes mange damer som ikke er slik du spyr edder og galle om. Jeg blir f.eks kvalm av den type bilder og tekst du viser frem her, og kunne aldri ramle meg inn å poste det noe sted.

Men du nekter å erkjenne at det finnes slike damer. Damer som ikke anser menn som noe som skal varte dem opp, som ikke har lange kravlister, som lever i gode, stabile og likeverdige forhold. Når slike damer skriver i din tråd, så ignorerer du dem bare - for de damene passer ikke inn i ditt verdensbilde hvor damer flest er egoistiske, selvstentrerte dronninger som har umulige krav til menn. Du VIL at damer skal være slik.

Visst finnes slike, jeg nekter ikke på det. Men det finnes også veldig mange som ikke er slik. Hvorfor vil du ikke se det? Rakner ditt surmargede verdensbilde om kvinner hvis du innser det?

Godt innlegg. Dette fenomenet ser man på KG hele tiden, menn som nekter å innse at kvinner ikke bare er dumme og bortskjemte, og det eneste av verdi er pupper og vagina. Jeg personlig tror at disse mennene har blitt skuffa/såra/avvist så mange ganger at de er nødt til å danne seg et bilde av at kvinner er onde og ubruklige for å "overleve". Jeg tror det blir for deprimerende og sårt for dem og tenke anderledes. Det blir en overlevelsesstrategi rett og slett. Det er jo helt klart tyngre for den ensomme mannen og tenke på alle de fantasiske, helige damene der ute som er sammen med andre fantastiske, herlige menn. Da føler man seg nok ikke stor :-(

Anonymous poster hash: c46d1...068

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har aldri møtt noen som lager "lister", det pleier vel å klaffe eller ikke klaffe. Mer komplisert er det nå ikke...



Anonymous poster hash: 05dff...194
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Godt innlegg. Dette fenomenet ser man på KG hele tiden, menn som nekter å innse at kvinner ikke bare er dumme og bortskjemte, og det eneste av verdi er pupper og vagina. Jeg personlig tror at disse mennene har blitt skuffa/såra/avvist så mange ganger at de er nødt til å danne seg et bilde av at kvinner er onde og ubruklige for å "overleve". Jeg tror det blir for deprimerende og sårt for dem og tenke anderledes. Det blir en overlevelsesstrategi rett og slett. Det er jo helt klart tyngre for den ensomme mannen og tenke på alle de fantasiske, helige damene der ute som er sammen med andre fantastiske, herlige menn. Da føler man seg nok ikke stor :-(

Anonymous poster hash: c46d1...068

Jeg tenker at det er lettere for disse mennene å legge all skyld på kvinner. Da trenger de nemlig ikke å "ransake" seg selv.

Gud forby om det er noe galt med dem!

Mangel på gode egenskaper og lite selvinnsikt trekker aldri det motsatte kjønn.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal ikke en mann behandle enn kvinne som en dronning om hun behandler ham som en konge??

Kvinner vil ikke bli behandlet som puledukker.

Eller som i ditt tilfelle en gjenstand som du kan bytte tjenester med!

For meg setter Lincoln fingeren på det at slike poster og bilder ikke stiller noe krav til kvinnen om at hun behandler ham som en konge. Det står stort sett bare at mannen skal gjøre slik og sånn for å i det hele tatt få date kvinnen. Med andre ord blir det en lang liste over krav bare for å komme til det punktet hvor man får audiens hos dronningen og ikke bare blir sendt i eksil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...