Gå til innhold

Grey's anatomy- sesong 11


Emlandiaa

Anbefalte innlegg

Jeg har bare kommet til episode 3 i denne sesongen (men ikke tenk på meg når det gjelder spoiling, jeg bryr meg ikke). Men jeg må bare spørre; blir Derek noe mindre blærete i løpet av sesongen? Ser hvordan han er mot søsteren sin, veldig sånn "jeg er bedre enn deg så du har ingenting her å gjøre". Blir helt matt av væremåten hans.

Anonymous poster hash: 5d74d...893

Derek går gjennom en stor endring, ja.. ;P

Anonymous poster hash: ba5e7...277

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentlig fulgt med på episodene på TV2 men etter at jeg har sett at flere har sagt det skjer noe i Grey`s, klarte jeg ikke å vente lengre. Måtte bare se de neste episodene. Av en eller annen grunn skjønte jeg at det var Derek som kom til å dø. Mener at jeg har lest et eller annet sted at han forsvinner fra serien. Men synes fortsatt det er trist. Og det kom noen tårer. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett dobbeltepisoden som gikk denne uka, noen over her nevnte at det kommer to episoder til, og det kan jeg i grunn tro på. Avslutninga her var jo på ingen måte en avslutningsepisode for en sesong, da passa den veldig mye bedre som siste episode noensinne.

Hadde ikke trodd at Derek skulle dø. For noen år tilbake var det noe styr om at en eller annen sesong skulle bli hans siste, men så ble det endra til at han skulle være med lengre. Så jeg ble litt opprørt kan man si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sett siste episode av sesong 11. Eller var det det? Episode 22, dobbeltepisoden?
Uansett, fyttirakkern så kjedelig med Miranda og Ben, jeg ville egentlig bare skippe over scenene deres denne episoden.
Leste en plass på nettet at Derek hadde signert kontrakt for sesong 12 også. Jeg er overrasket over at han skal være med i neste sesong, og ikke minst at det skal være en neste sesong. Hva skal de fortsette med? Denne episoden føltes egentlig som en serieavslutning, som Ginny skriver. Så hva fortsetter de med?



Anonymous poster hash: 5d74d...893
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sett siste episode av sesong 11. Eller var det det? Episode 22, dobbeltepisoden?

Uansett, fyttirakkern så kjedelig med Miranda og Ben, jeg ville egentlig bare skippe over scenene deres denne episoden.

Leste en plass på nettet at Derek hadde signert kontrakt for sesong 12 også. Jeg er overrasket over at han skal være med i neste sesong, og ikke minst at det skal være en neste sesong. Hva skal de fortsette med? Denne episoden føltes egentlig som en serieavslutning, som Ginny skriver. Så hva fortsetter de med?

Anonymous poster hash: 5d74d...893

Ja jeg er lei av den sippete Miranda, jeg vil ha "nazi miranda" tilbake, hun som styrte ting og hadde futt i seg!

Jeg trodde også Dempsey hadde kontrakt til sesong 12, og var skuffet av at han ble skrevet ut. Jungeltrommene sier vist at Shonda Rhymes er litt av en cutthroat b**ch når det kommer til de som sier henne imot eller har ting å klage på mtp scripts. Izzy, George, McSteamy, Lexie "ville" ut, spørs hvor mye av det var valg eller tvang. Samme gjelder et par karakterer i Scandal. Synes iallefall at Dereks bortgang kunne gjøres litt mer ut av! Han var hovedkarakter i over 10 år og uten tårer fra Meredith, og alt endte uten at Christina og familie/venner kom til begravelse, uten at folk gråt etc. Sløvt..

Anonymous poster hash: 78c5e...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...