Gå til innhold

Grey's anatomy- sesong 11


Emlandiaa

Anbefalte innlegg

Tror dere Derek er utro?



Anonymous poster hash: 837e4...06d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dere Derek er utro?

Anonymous poster hash: 837e4...06d

Ja, virket jo sånn. Litt kjipt at det aldri kan gå bra for noen i denne serien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Derek er utro?

Anonymous poster hash: 837e4...06d

Virker sånn! Blir spennende å se! Syns denne sesongen har tatt seg opp fra de forrige :) Jeg håper det går bra for Owen og Amelia, jeg liker de to sammen! :) Så håper jeg Alex kan fri til dama si snart. Haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler også på at Derek er utro. Det har vært en del utroskrapshistorier, så det virker veldig rart om de skal kjøre på det enda en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. Må si det er skuffende hvis Derek har urent mel i posen. Ikke fordi jeg har så tro på han og MerDer, men fordi serien går i sirkler.

Greys har virkelig tapt seg, det er reprise av historier vi har sett mange ganger før og de nye karakterene er i stor grad uinteressante. Den eneste grunnen til at jeg fortsetter å se på er at jeg har fulgt med siden starten og de første sesongene var virkelig gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg med her 😁

Tror det er en forklaring ang Derek. Det er jo alltid noe. For noen episoder siden lå det jo opp til at Grey var utro, men det var hun altså ikke. Nå er det hans tur!

Kjedelig hvis han er det dog. Synes det skjer lite som er shit-pomfritt-spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til neste episode! Spent på hva Derek driver med, og om han har vært utro! Virker jo nesten sånn..
Syns det er dumt at Arizona og Callie ikke er sammen lenger jeg..likte de så godt sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ble litt usikker på den nye spoileren!

Men velger å tro at han kom hjem før det gikk for langt! Og at det bare er hu dama som har så lyst på Derek og aldri gir han fred 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Previewen til neste episode ligger ute på youtube. Der sier Derek noe sånt som "we're in trouble" også får man tilbakeblikk til der hun dama som svarte på tlf prøver seg på han, og han liksom går litt unna. Også har produksjonen skrevet noe som "Har han en stalker?" eller noe. uææææææ SPENNENDE!



Anonymous poster hash: 837e4...06d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Previewen til neste episode ligger ute på youtube. Der sier Derek noe sånt som "we're in trouble" også får man tilbakeblikk til der hun dama som svarte på tlf prøver seg på han, og han liksom går litt unna. Også har produksjonen skrevet noe som "Har han en stalker?" eller noe. uææææææ SPENNENDE!

Anonymous poster hash: 837e4...06d

Mener facebook!! ikke youtube:)

Anonymous poster hash: 837e4...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Åååååh flykræsj i neste episode! Spennende!! :danse: Noen som har sett de siste episodene? Derek kom jo tilbake og flyttet tilbake til Meredith, og han skulle tilbake til DC nå for å slutte i jobben osv, og Meredith fikk beskjed om at han ikke hadde dukket opp i DC. Tror dere han kanskje er med på flykræsjen??! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååh flykræsj i neste episode! Spennende!! :danse: Noen som har sett de siste episodene? Derek kom jo tilbake og flyttet tilbake til Meredith, og han skulle tilbake til DC nå for å slutte i jobben osv, og Meredith fikk beskjed om at han ikke hadde dukket opp i DC. Tror dere han kanskje er med på flykræsjen??! :sjokkert:

Jeg har sett neste episode på sumo og det var ikke noe flykræsj der..

Anonymous poster hash: 38e22...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett neste episode på sumo og det var ikke noe flykræsj der..

Anonymous poster hash: 38e22...6df

Sumo ligger nok litt bak USA.

Neste episode som sendes i USA kommende uka handler om et flystyrt.

Anonymous poster hash: 54695...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sumo ligger nok litt bak USA.

Neste episode som sendes i USA kommende uka handler om et flystyrt.

Anonymous poster hash: 54695...29d

Ah sånn ja 😂

Anonymous poster hash: 38e22...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli spennende med en litt større ulykke på grey's. Syns episoder som omhandler flykræsj/togkræsj ofte er mye mer spennende. Husker jeg syns den togkræsj episoden i sesong 2 var så spennende også. Så at det er nok en flystyrt gjør ikke meg noe. Tror ikke de er lite oppfinnsomme, men de gjør det kanskje for å vekke dårlige minner hos de som var i flystyrten osv? Og hva om Derek er med? :sjokkert: Klarer nesten ikke vente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli spennende med en litt større ulykke på grey's. Syns episoder som omhandler flykræsj/togkræsj ofte er mye mer spennende. Husker jeg syns den togkræsj episoden i sesong 2 var så spennende også. Så at det er nok en flystyrt gjør ikke meg noe. Tror ikke de er lite oppfinnsomme, men de gjør det kanskje for å vekke dårlige minner hos de som var i flystyrten osv? Og hva om Derek er med? :sjokkert: Klarer nesten ikke vente....

Hvis man sjekker ut tittelen på de to neste episodene lover det ikke så godt for Derek :(

Men samtidig hører man jo at han har signert kontrakt ut sesong 12. .. . . . kanskje som spøkelse? oooo

Anonymous poster hash: 837e4...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man sjekker ut tittelen på de to neste episodene lover det ikke så godt for Derek :(

Men samtidig hører man jo at han har signert kontrakt ut sesong 12. .. . . . kanskje som spøkelse? oooo

Anonymous poster hash: 837e4...06d

Hmm. rart, blir spennende å se :) Gleder meg så til episoden! Trodde den var ute i dag, men den vises jo ikke i USA før i kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...