Gå til innhold

Grey's anatomy- sesong 11


Emlandiaa

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Brienne of Tarth

Har hatt et par dager og kommet ajour med denne sesongen. :)

Pierce: Grei karakter, men minus for å bli sur for at Webber ikke sa med en gang at han var faren hennes. Hva med å gi ham litt slakk, klart han må få summe seg når en ukjent datter plutselig dukker opp etter 31 år.

Mer/Der: Ja, kom igjen, på tide at det blir slutt nå. Begge har vært surmulende kranglefanter hele sesongen, kjedelig.

April/Jackson: Synd med babyen som er syk, men endelig noe drama i sesongen!

Amelia: Blir det en romanse med Hunt?

Callie/Arizona: ENDELIG slutt, wow. Kjedelig storyline med Callie, Arizona begynner å ta seg opp med den nye legen og hjernesvulsten og det.

Karev: For mye i bakgrunnen, kjedelig.

Bailey: Kjedelig.

Savner Christina!!! Og er så lei av alle de svart-hvitte tilbakeblikkene, nå må Shonda få ræva i gir og komme med noen spennende pasienter og historier. Fortiden til Mer og Webber &co er bare gørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et par dager og kommet ajour med denne sesongen. :)

Pierce: Grei karakter, men minus for å bli sur for at Webber ikke sa med en gang at han var faren hennes. Hva med å gi ham litt slakk, klart han må få summe seg når en ukjent datter plutselig dukker opp etter 31 år.

Mer/Der: Ja, kom igjen, på tide at det blir slutt nå. Begge har vært surmulende kranglefanter hele sesongen, kjedelig.

April/Jackson: Synd med babyen som er syk, men endelig noe drama i sesongen!

Amelia: Blir det en romanse med Hunt?

Callie/Arizona: ENDELIG slutt, wow. Kjedelig storyline med Callie, Arizona begynner å ta seg opp med den nye legen og hjernesvulsten og det.

Karev: For mye i bakgrunnen, kjedelig.

Bailey: Kjedelig.

Savner Christina!!! Og er så lei av alle de svart-hvitte tilbakeblikkene, nå må Shonda få ræva i gir og komme med noen spennende pasienter og historier. Fortiden til Mer og Webber &co er bare gørr.

irriterer meg over s-inga til pierce :P

Anonymous poster hash: 88ffa...e5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Amelia, men elsket henne enda mer i Private Practice! (for de som ikke har sett det; se! Like bra som Greys).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Amelia, men elsket henne enda mer i Private Practice! (for de som ikke har sett det; se! Like bra som Greys).

Samme her! Sett privat practice, det er dritbra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker svart/hvitt tilbakeblikkene, jeg :) Enig i at sesongen er ganske kjedelig akkurat nå, savner Christina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir litt spennende å se hvordan det går med babyen til April og Jackson.. Håper det ordner seg :)
Men det ser svart ut for Meredith og Derek nå? Nå har han jo tatt jobben hos presidenten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brått fikk jeg vite mye mer enn jeg ville... skulle ønske vi kunne ha sånne tråder for oss fossiler som vil se serien på norsk tv...



Anonymous poster hash: e86cf...fe8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brått fikk jeg vite mye mer enn jeg ville... skulle ønske vi kunne ha sånne tråder for oss fossiler som vil se serien på norsk tv...

Anonymous poster hash: e86cf...fe8

Bare å opprette en tråd om det det :) F.eks:

"Greys Anatomy INGEN SPOILING" Eller

"For vi som ser på/skal følge med på Greys Anatomy på Tv2 (Sesong 11)"

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt spennende å se hvordan det går med babyen til April og Jackson.. Håper det ordner seg :)

Men det ser svart ut for Meredith og Derek nå? Nå har han jo tatt jobben hos presidenten..

Meredith er så irriterende i denne sesongen, sutrehode deluxe..

Anonymous poster hash: 88ffa...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meredith er så irriterende i denne sesongen, sutrehode deluxe..

Anonymous poster hash: 88ffa...e5d

Nå blir det vel mer spenning, kanskje til og med samlivsbrudd mellom henne og Derek...

Anonymous poster hash: d5d3e...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir det vel mer spenning, kanskje til og med samlivsbrudd mellom henne og Derek...

Anonymous poster hash: d5d3e...685

kan tenkes, men det er så kjedelig at de skal gjøre det slutt, håper meredith finner ut at hu er gravid eller noe istedet.

Anonymous poster hash: 88ffa...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

har dere sett siste episoden folkens??



Anonymous poster hash: 837e4...06d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne sesongen har egentlig vært ganske kjedelig, og Meredith er så blitt selvgod og utrivelig. Savner alle de gamle karakterene. De 2-3 første sesongene var absolutt de beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder dere og se på om dere er så lei da? Synest denne sesongen er like bra som de andre. Jeg synest faktisk det er helt greit at christina er ute, ble litt mye av henne og meredith..

Anonymous poster hash: 38e22...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg savner McSteamy og Lexie :(

Kepner er helt vilt irriterende, samme med hun intern-dama til Karev.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

savner gamle Bailey, som var streng, mindre sutrete og hadde bein i nesa.



Anonymous poster hash: 78c5e...6f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig med Lexie? Har visst glemt det.

Hun døde i flystyrten.

Anonymous poster hash: 5526e...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...