Gå til innhold

The Vampire Diaries tråden


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Gu, jeg skulle gjort mye for å være den jenta der! Kliner med Paul wesley på settet og har seg med Ian somerhalder privat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare sett litt av denne serien, i "hytt og pine". Har ikke sett sammenhengen, så har tenkt å kjøpe meg sesongene på dvd nå:) Men hvor mange sesonger har det kommet ut til nå? Er det 2 som har kommet ut på dvd, og den 3. som går nå?

Men må si jeg holder meg til Damon jeg altså :rodmer: De øynene der smelter meg tvers igjennom..

Men han er ikke så verst Stefan heller da akkurat:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare sett litt av denne serien, i "hytt og pine". Har ikke sett sammenhengen, så har tenkt å kjøpe meg sesongene på dvd nå:) Men hvor mange sesonger har det kommet ut til nå? Er det 2 som har kommet ut på dvd, og den 3. som går nå?

Men må si jeg holder meg til Damon jeg altså :rodmer: De øynene der smelter meg tvers igjennom..

Men han er ikke så verst Stefan heller da akkurat:p

To sesonger er ute nå og 3 sesongen går på tv :) Serien er utrolig mye bedre når du ser hele sammenhengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har funnet ei jente på youtube som er er utrolig flink å redigere TVD videoer. Sjekk ut!

Sitter alltid igjen med chills etter denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke denne videoen får deg til å shippe Damon og Elena sammen, er det nok ikke håp for deg.

:rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke denne videoen får deg til å shippe Damon og Elena sammen, er det nok ikke håp for deg.

:rodmer:

:rodmer: :rodmer: :rodmer:

Fin video!!

Håper det skjer noe i dette forholdet snart :) Selv om jeg er ganske sikker på at det blir Stefan og Elena til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke denne videoen får deg til å shippe Damon og Elena sammen, er det nok ikke håp for deg.

:rodmer:

:rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det gått litt langt, tror jeg, eller så er det bare jeg som har klikka helt. Jeg drømte at eksen min var Stefan og han reddet meg fra en gjeng med ekle zombies. Så ble jeg håpløst forelsket igjen! Herr-e-g-ud :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det gått litt langt, tror jeg, eller så er det bare jeg som har klikka helt. Jeg drømte at eksen min var Stefan og han reddet meg fra en gjeng med ekle zombies. Så ble jeg håpløst forelsket igjen! Herr-e-g-ud :klaske:

Hahaha, nthåå!:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahha ^^

Anywho, noen som vet hvor promoen til episode 3 x 14 er? Så på FB siden at den er lekket på nett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Rivera!!

Gleder meg til neste episode!

Og til neste Secret Circle episode som jeg også ser på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *dragoon*

Elsker denne serien :)

Har lest alle bøkene og syns de var ufattelig bra. Nå har tv-serien beveget seg ganske langt fra bøkene, men det syns jeg er like greit siden jeg tviler på at alt som skjer der ville funka på tv. Men Damon er like deilig på tv som jeg forestilte meg han når jeg leste bøkene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm, si det! Kanskje Matt, jeg legger ihvertfall ikke så godt merke til han i serien fra før av :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damon :rodmer::rodmer:

Kjenner jeg blir helt fjortis & fjollete når han smiler det "halvveis ond/halvveis sjarmerende"smilet sitt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på Matt jeg også! Syntes han er plagsom, så kan like så gjerne være han. Kom det til å skje i dagens episode eller senere i sesongen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...