Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altfor "store/høye" hyller på badet - tips?

Om "hyllene" dine blir altfor store på badet har du det kanskje for varmt der? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til veldig glatt hår?

Salt og sand pleier å hjelpe, om ikkje; ta på brodder eller kjettinger.

Og for all del; ikkje trakk på det! Det kan i verste fall ende med døden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortelle sjefen om jobbintervju?

Mange ganger er det sjefen som utfører jobbintervjuet, så det skulle være unødvendig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lettere å få barn enn å gifte seg?

Sammenligner man den fysiske innsatsen, så tror jeg det er lettere å signere et par paprier på rådhuset enn å føde en unge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Spenol er alt for tykk og fetende til at jeg ville valgt å smøre inn huden min i den"

Jepp, man går opp i vekt av å bruke Spenol. Fettet trenger inn i kroppen og legger seg på magen, baken og lårene.

... og så jeg som trodde det var mat man ble tykk av? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips til rase for den uerfarene

Det er store avvik blant de forskjellige rasene, så jeg anbefaler deg heller å ta utgangspunkt i nasjonalitet. Du starter forsiktig med en lydig, liten sørkoreaner. Deretter kan du prøve deg på en medium franskmann - utrolig hengivne, men de har sine nykker og kan i perioder være strie å ha med å gjøre. Og til slutt, når du føler deg trygg på at du vet hva du driver med, kan du slå på stortromma og anskaffe deg en stor og tøff kongoleser. De er veldig fine og modige, men krever en sterk hånd (eller to) og mye stimuli.

Lykke til, og husk at øvelse gjør romslig! :blomst:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du negativt på menn som onanerer generelt sett?

Vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg synes det er litt ekkelt dersom de onanerer generelt sett. Ser helst at de gjør det litt privat.

Jeg ble egentlig litt satt ut nå og sitter og tenker på disse mennene som onanerer generelt sett. Jeg så en slik på Sons of Anarchy husker jeg, tror de klipte fingrene av ham til slutt. Men jeg tror ikke jeg har møtt noen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser du negativt på menn som onanerer generelt sett?

Vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg synes det er litt ekkelt dersom de onanerer generelt sett. Ser helst at de gjør det litt privat.

Jeg ble egentlig litt satt ut nå og sitter og tenker på disse mennene som onanerer generelt sett. Jeg så en slik på Sons of Anarchy husker jeg, tror de klipte fingrene av ham til slutt. Men jeg tror ikke jeg har møtt noen.

:skratte:

Bjørkeris, det er din feil at jeg nettopp sprutet kaffe utover hele bordet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke ett svar til en tråd, men noe som går igjen i kjempemange tråder.

Hvorfor er det så vanskelig å skrive " initiativ " riktig?

Ser dette blir skrevet feil i hytt og pine og fortsatt nye måter å skrive det feil på. Hvordan er det mulig? Er det noen som bare dytter alle fingrene febrilsk over tastaturet og håper på at de skal treffe en riktig kombinasjon denne gangen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...